Finbytes---Bitaddict

Haapa

Vaihtakaas joku Bitaddictin invite Finbytesin infitee. Siis minä annan Finbytesin sinä annat Bitaddictin.

31

3412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thomaskk
    • Temememem

Hei et viittis lähettää mulle invitee olisin erittäin kiitollinen...

[email protected]

• tarvihet

vieläkö Haapa tarvihet vaihtoa?

• tahtoo FB inviten

Olisko finbytesin vaihto finvipin tai rautaportin inviteen mitään?

• bd

Löytyis bitaddict ja demonoid kutsuja, jos haluat vaihtaa johonkin pistä viestiä: [email protected]

• Jeppe799

• Mahviaivo
    • finbytes inviteä vastaan

ois tarjolla bitaddict invite finbytesia vastaan
      pistä viestiä jos kiinnostaa
      [email protected]

• inviten

voisin vaihtaa demonoid, tai johonkin suomi trackerin inviteen.

• ja

• jebujeeee

vieläks oot invitee vailla?

• suppotaalasmaaa

Evilinc invite olisi antaa ja vaihdossa kiinnostaisi erityisesti bitaddict tai rautaportti invite. Lahjoittaakin tietysti saa jos foorumilta niin hyväsymämmisiä sieluja löytyy :) Tuossa olis maili os. jonne saa ottaa yhteyttä tai laittaa vaikka inviten tulemaan. Kiitos

[email protected]

• aaaltonen

bitaddictin invite olisi vaihdossa tarjolla rautaportin inviteen tai vastaavaan hyvään suomalaiseen trackeriin

[email protected]

• valkilmeri

FinBytes-invite haussa.

Voin antaa vaihdossa Bitaddict-, Rautaportti-, HDahoy-, HDME- tai Racing Underground-inviten

[email protected]

• warettaja :D

@valkilmeri

Mul ei oo Finbytesiä mut annaks yhden BitAddictin tai Rautaportin jos heitän sulle Nordic-T:n ?

[email protected]

• Unknown1111
        warettaja :D kirjoitti:

@valkilmeri

Mul ei oo Finbytesiä mut annaks yhden BitAddictin tai Rautaportin jos heitän sulle Nordic-T:n ?

[email protected]

Vaihdossa olisi HDAhoy tai Finvip invite
        tuohon kyseiseen Bitaddict inviteen.

Mai: [email protected]

• asdasdasdasdasdasdas
        Unknown1111 kirjoitti:

Vaihdossa olisi HDAhoy tai Finvip invite
        tuohon kyseiseen Bitaddict inviteen.

Mai: [email protected]

Bitaddict on uudistunut ja sinne ei ole vielä otettu käyttöön ''invite''ä :D mutta kun ne tulee käyttöön niin voin harkita asiaa :D

• 1234567890qwetyu
        asdasdasdasdasdasdas kirjoitti:

Bitaddict on uudistunut ja sinne ei ole vielä otettu käyttöön ''invite''ä :D mutta kun ne tulee käyttöön niin voin harkita asiaa :D

laittakaas bitaddictin invite tulemaan niin vaihdossa saa finvipin inviten! [email protected]

• Dean.W

Tääl olis tarjota BitAddictiin tai Finvippiin invite kuhan saan jotain vastaan :) esim. Finbytes, Rautaportti tai E-Tanker

• Määä.

Dean.W saat kutsun Finbytesiin tai Rautaporttiin ota yhteyttä, ilmoita sähköposti

• vaanjoku

No toki, laita vaan invite tulemaan niin pääset bitaddictiin. Sääntöjen mukaista käytöstä sielläkin edellytetään.

• Dean.W
    • pertssa
    • kiitos =)

Finbytes,Bitaddict ja Rautaportti inviteä otetaan vastaan? Lupaan käyttäytyä kunnolla. [email protected]

• Jakorasiatorrent
    • dal_le

Jos jollain ois joutilaana finbytesin invite niin laitappa viestiä. [email protected] .. Vaihdossa voin antaa johonkin näistä TTi, Bit-HDTV, Torrentleech, Nordic-T.

• Khaida

Bitaddictin invite otetaan vastaan, vastalahjana Rautaportin invite. Kiitos. [email protected]

• morph124

Kellään laittaa finbytes inviteä?
      Olisin erittäin kiitollinen, jos joku laittaisi minulle sellaisen.

morph124(at)hotmail.com

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe