Rakkaudella

tomppa2006

En minä huuda sanojani
ulos pimeään yöhön
En kuiskaa korvaasi
tyhjää sanahelinää

Sanansaattajina toimivat
kirjaimet ja lauseet
Valitsen huolella sanat
jotka sinulle runoilen

Sinä kesytit seikkailijan
tyynnytit sieluni myrskyn
Sanat tulevat vähän painavasti
sydämeni kirjoittaa sinulle

Rakastan sinua
äärimmäisen paljon

23

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka sen kauniimmin osaisikaan sanoa.
      Upeaa, että saan edes lukea.
      Ja kuvitella.
      Joku sanoo minullekin tuon.

      • tomppa2006

        ...sun unelmistasi ja usko niihin...

        Joskus joku vielä sanoo niin.


    • kaaru

      Tomppaa, sitä tähän päivään tarvitaan;)

      sopisko tähän mun vanha rustailuni?

      rakas
      tuo sana yksin
      ei merkitse mitään

      jos et ymmärrä
      mitä tarkoitan

      silloin ei meillä
      ole yhteistä tulevaisuutta

      tai sitten tämä:

      minulla on Sinulle
      paljon sanoja sisälläni
      vuosia olen niitä säästänyt
      odottanut hetkeä

      jokin vain estää
      niitä sanomasta ääneen

      Rakas olet minulle

      nostan katseeni taivaalle
      kuun sirpin vieressä
      loistat Venus
      rakkauden jumalatar

      ehkä se hetki
      on joskus
      kun nuo sanat
      Sinulle kuiskaan

      pilvet peittivät taivaan
      odotetaan vielä

      hymyile;)

      • tomppa2006

        ...hyvin sinun kauniit sanasi runoni yhteyteen...

        *hymyilee*


    • Minunki edesmennyt mies,
      jos tänää kysyin, huomenna vastas.
      Rakastettava piirre,
      vastakohta,"kuin vakka ja kansi"

      Sanomattaki
      tunteita tulvillaan

      Liisa toteaa hymyilee

      • tomppa2006

        ...ehkä miehet yrittävät naisia enemmän olla lausumatta turhia sanoja...

        Vaikeneminenhan on myöntymisen merkki, mutta itse yritän kyllä aina vastata kysyttäessä.


    • padme_amidala

      ..sanot sanasi runossasi niin vakuuttavasti, että lukijakin on varma niinde aitoudesta. Tässä maailman kiireessä ja ihmisten pinnallisuudessa sanasi luovat lujaa uskoa siihen, että veilä on olemassa hyviä ihmisiä. Ihmisiä, jotka eivät puhu enempää, kuin mitä tarkoittavat ja vielä pitävät sanansa.

      Voimakasta tekstiä sinulta, joka olisi kaatanut kumoon, jollen olisi istunut tukevasti työtuolissani.

      Jälleen kerran pidin runostasi hyvin paljon, kiitos turvallisen tuntuisesta lukuhetkestä : )

      • tomppa2006

        ...on enemmän kuin huonoja ihmisiä, mutta paha kello kauas kalkaa tai jotain sinne päin...

        Yritin ladata tähän runooni sellaisen tehoannoksen voimaa. Sanoistasi päätellen onnistuin hyvin. Mukava lukea palauttettasi.

        *hymyilee'


    • Pimeään yöhön huuto
      tyhjien sanojen helinä
      on aivan turhaa

      lauseet kauniit rakennettu
      kauniin äänensävyn kera tarjoiltu
      antaa kuvan parhaan

      ja sanojen painotus on kuin piste iin päälle!

      Vahvaa tekstiä sinulta
      sydämellä ajateltu
      tunteella kirjoitettu
      rakkaalle omistettu.

      Hieno runo, kiitos!

      • tomppa2006

        ...palautteesi häkellyttää ja häikäisee...

        Tämän kaiken halusin runollani sanoa. Olen onnellinen tästä onnistumisesta. Kiitos.


    • Hyvä tomppa
      kuin myös ajatuksillesi
      rakkauden ja rauhan
      alttarilla

      ja kuinka pienestäkin
      ehkä niin harmittomastakin
      voi kasvaa koko - taistelu
      areena -

      Kuin koko täysrakkauskin.

      • tomppa2006

        ...harmittomasta löytyy monta tarinaa...

        Tämä niiden joukossa, rauhasta ja rakkaudesta kertovana. Sinulle ja sanoillesi kiitos.

        Mitäs me urosrakkausrunoilijat, koiraat, heh?


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...harmittomasta löytyy monta tarinaa...

        Tämä niiden joukossa, rauhasta ja rakkaudesta kertovana. Sinulle ja sanoillesi kiitos.

        Mitäs me urosrakkausrunoilijat, koiraat, heh?

        Kukas se lauloikaan; että pienestä
        se on kiinni.

        Juu mitäs me ja täytyyhän näitä
        "meidän naisia"täällä muistaa,
        niin hyviä hetkiä kuin meille
        antavatkaan... kun ei vaan
        ihastuis runojen
        lomassa (- toivottavasti
        eivät tätä lue ja eikä
        kerrota ).


      • tomppa2006
        dolan kirjoitti:

        Kukas se lauloikaan; että pienestä
        se on kiinni.

        Juu mitäs me ja täytyyhän näitä
        "meidän naisia"täällä muistaa,
        niin hyviä hetkiä kuin meille
        antavatkaan... kun ei vaan
        ihastuis runojen
        lomassa (- toivottavasti
        eivät tätä lue ja eikä
        kerrota ).

        ...laulajan olevan Samuli Edelmann...

        Tosi mukavia ja hyviä hetkiä olen saanut osakseni. Eihän se nyt hirveätä ole, vaikka joku sattuisi vähän ihastumaankin? Ollaan sentään satoja runoja ja tuhansia vastauksia viesteihin kirjoitettu.

        *hymyilee*


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...laulajan olevan Samuli Edelmann...

        Tosi mukavia ja hyviä hetkiä olen saanut osakseni. Eihän se nyt hirveätä ole, vaikka joku sattuisi vähän ihastumaankin? Ollaan sentään satoja runoja ja tuhansia vastauksia viesteihin kirjoitettu.

        *hymyilee*

        Eiköhän se sinnepäin ole,kun minäkin
        tuota jotenkin muistelisin.
        Ja lämpimältä tuntui luettu
        tekstisi,kun nyt vain kaikki
        naiset sopeutuisivat keskenään
        - kaikki - eivätkä
        kärhämöisi toistensa kanssa.

        Hymyillään tänäänkin.


    • *MURUKULTA*

      Tiedätkös tomppa kun minä hymyilen täällä luettuani runosi!
      Voitko käsittää miksi... Hitsi...Tästä ei tuu loppua! ---> §:)

      Pakko saada nyt taas vissyä,,,, ;○)

      • tomppa2006

        ...ja minä, hymyillään nyt molemmat...

        Viestisi aikaan sai sen. Kiitos.


    • pups

      Ei sen väliä miten sanoo, vaan mitä sanoo. Tärkeät sanat suoraan sydämestä ovat merkityksellisiä, ne jäävät molempien sieluun ikuisiksi ajoiksi. Voi näitä sinun runojasi, niissä on aina tarkkaan pohdittua viisautta ja herkkyyttä. Minä pidän tästä runosta.

      • tomppa2006

        ...joskus kaiken puhetulvan keskellä, ettei ihmisillä ole edes halua sanoa asioita ymmärrettävästi, vaan tärkeämpää on se jatkuva puhuminen...

        Huomaan viestistäsi, että olet lukenut tarkoin runoni ja löytänyt siinä olleen viestin. Minä kiitän sinua, sydämellisesti.


    • sokaisee

      no johan nyt, olipas kaunis, ei saa puhua rakkaudesta, jos ei sitä tarkoita. Suoraan sydämestä tulevat sanat menevät perille.

      • tomppa2006

        ...joskus rakkauden kertomisella onnistuu yllättämään...

        Emme ole aikaisemmin tavanneet, joten suoritan lyhyen esittelyn:

        tomppa

        *reipas kädenpuristus*


    • lindalinda1

      runojen kautta,
      antaa sydämen kirjoittaa se kaikki.

      Kyllä sen seikkailijankin oikea ihminen kesyttää
      ja synnyttää toisenlaisen maailman nähtäväksi ja
      koettavaksi. Silloin on hyvä sanoa

      ' rakastan Sinua
      äärimmäisen paljon ' vielä kaikkien vuosienkin
      jälkeen.

      Seesteinen ja lempeä runo jossa viidhyin.

      • tomppa2006

        ...on ikään kuin kaksinkertaista ajattelua, silmät näkevät sanat ja aivot ajattelevat onko ne oikein...

        Sinä tiedät mistä kirjoitin, tiesin sinun tietävän. Kiitos linda hyvästä ja kannustavasta palautteesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe