Vain miehille ja feministeille

Minua kun on vaivannut sellainen kysymys, että kuluukohan tuollaisen sähköisen parranajokoneen teräverkko nopeammin, jos sitä painaa kovemmin naamaa vasten ajessa ja entä onko ajojäljellä eroa kevyesti painettuna tai sitten kovemmin?

Oliskohan kukaan tutkinut tuota asiaa paremmin?

Niin ja sitten minä olen kokeillut sellaista ajoa, että ajan sillä sähkövehkeellä vain leuan ja nenän alusen ja sitten poskien ja leuvan alusen pehmeet karvat vetelen kuiviltaan semmosella terähöylällä.

Onkohan kukaan muu kokeillu tuota systeemiä?
Mitähän mieltä siitä oltais.

6

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillai...

järkeä kun aika-ajoin kuitenkin pitkäksi kasvaneita joutuu leikkaammaan, minulla on pyöriväteräinen sähkis ja siinä on eri niittoterä rajauksia varten, sillä ne haivenet leikkaan nehän on niin ohhuita että aurinkoa vasten ne vasta huomaa, mutta teräverkkoon ne ohuet ei osaa mennä, just nenän päälläkin on yks semmonen.

• partatutkija

kyllä se verkko kestää, jää vielä jälkeläisillekin.
      Turhaa nuukailet:

• Braun/Philips

Näiden koneita olen käyttänyt. Molempien teränsuojukset rikkoutuvat ajanoloon.
        En ikuna enää osta akkutoimista partakonetta. Verkkokäyttöisessä riittää ytyä.

Ihan sama vaikkapa akkukäyttöisen apuimurin suhteen - leluja mitkä leluja.

masa partanen

• Braun/Philips kirjoitti:

masa partanen

Mutta Jopel, ystävä hyvä, kerropa, mitä ne feministit tekee tuolla otsikossa ? Naisasianainen tai naisellinen,tai jotain sinnepäin,,,,,,,,,,Vai onko se "houkutuslintu" ?
        Kiitos vastauksesta jo etukäteen !!

• akkukäyttönen
        Braun/Philips kirjoitti:

masa partanen

partakone ollu jo 10v latautuu nopeasti ja hyvin toimiva kone on vesipesun sietävä vielä.
        teräverkkokoneet on siitä huonoja että verkko särkyy helposti, itselläni on pyöriväteräinen kone.
        Apuimuri näitä uusia ladattavia on ollut vajaan vuoden vasta käytössäni tyytyväinen siihenkin olen,
        akku kestää ainakin kaksi imurointikertaa 3h asunnon imuroinnissa.
        Kätevä ja nopea käyttää ei kyllä sovi kaapin alle eikä kapeisiin väleihin. Tarkempaan imurointiin on tavallinen imuri.

• turpajouhia
        akkukäyttönen kirjoitti:

partakone ollu jo 10v latautuu nopeasti ja hyvin toimiva kone on vesipesun sietävä vielä.
        teräverkkokoneet on siitä huonoja että verkko särkyy helposti, itselläni on pyöriväteräinen kone.
        Apuimuri näitä uusia ladattavia on ollut vajaan vuoden vasta käytössäni tyytyväinen siihenkin olen,
        akku kestää ainakin kaksi imurointikertaa 3h asunnon imuroinnissa.
        Kätevä ja nopea käyttää ei kyllä sovi kaapin alle eikä kapeisiin väleihin. Tarkempaan imurointiin on tavallinen imuri.

Kunnon vaahdotus ja turbo höylällä ajo on parasta parranajoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      78
      4280
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      193
      3518
    3. 199
      2885
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      68
      2746
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      44
      2646
    6. Mikä on kaivattusi toinen nimi

🙈
      Ikävä
      57
      1176
    7. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1120
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1012
    9. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      57
      909
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      114
      899
    Aihe