Moro kaikki...
Kasailen tässä konetta itselleni, ja tarviisin mielipiteitä alla olevasta kokoonpanosta paremmin tietäviltä... Kokoonpanon perustana oli budjetti noin 650-700 egee. Eniten kaipaisin tietty kommentteja tuohon prossu-emolevy-näytönohjain tintamalle. Kiitos etukäteen kommentoijille...
Emolevy: Asus P5QL Pro
Suoritin: Intel Core 2 Duo E8500
Muisti: 2xDDR 2Gt
Näytönohjain: Gigabyte Nvidia GeForce 9800GTX
Kiintolevy: 500 GB SATA 3Gb/s
Kotelo: Antec Sonata III
Kommentteja kehiin...
3
527
Vastaukset
- näyttisten nopeusjärjestys
http://www.jathardware.com/2/video.html#lista
nimittäin samalla rahalla saat paremman kun vertailet.
ei tuo mikään huono konoonpano ole hintaansa nähden ja muutenkaan. - äölkjhg
mihin käyttöön tulee?
- Mika82xx
Juuri tällaisia "samalla rahalla parempi" kommentteja olenkin hakemassa. Täytyy tutustua noihin näyttiksiin vastauksessa olevan linkin kautta, kiitos siitä...
Huomasin itse että muistin kohdalla on kirjoitusvirhe siispä
muisti: 2xDDR2 2Gt 800Mhz
Kotelo: Antec Sonata III 500W
Kone tulee peruskäyttöön, (internet, multimedia) ja myös pelikoneeksi siinä määrin kuin se on budjetin mukaan mahdollista. Elikkäpä 700€ niin vääntävä kone kuin mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906