Heij,
VikingLinen terminaaliin rantuu tämä ja miettii jo ennakkoon mihin siitä nokkansa seuraavaksi suuntaisi? Ruotsinkieli ei onnistu joten pikkasen pitäis olla hajua mistä lähtisi edullisia ostoksia ja ruokapaikkoja hakemaan.
Eli kaikessa yksinkertaisuudessaan;
mihin 2 ruåtsinkielitaidottoman suht vähävaraisen nais-ihmisen kannattaa matkansa suunnata.
MitäMinneMistä
4
559
Vastaukset
- ja suomeen
syömään muusia ja lihapullia.
- ja ruokapaikkoja paljon
Kungsgatanilla. Ja useimmat kaupat myös, PUB,Åhlens ym. Sinne pääsee rannasta bussilla ja takaisin myös. Varokaa venäläisiä taxikuskeja, maksaa heti kaksinkertaisen hinnan.
- engagenga
hankit laivasta kartan. Sitten kävelet terminaalista sinistä viivaa pitkin kaupunkia kohti.
Saavut ensin vanhaan kaupunkiin, jossa paljon pikkuputiikkeja. Moni myy turistikrääsää, mutta kivojakin on joukossa. Riippuu kellonajasta ovatko auki.
Vanhasta kaupungista kävelette sergelin torgille ja sen ympäristössä onkin paljon kauppoja mistä valita. Jos kaupat eivät ole auki niin kahviloita löytyy aamullakin.Edullisinta ruokaa saat hodarikojuista ulkona, mutta kahvilahinnatkin ovat Tukholmassa Suomea edullisempia.- Tukholmassa syntynyt
on hodarikojuja? En taida olla nähnyt ainoatakaan.Hmmm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668