Hp,slah,suositelkaa

Twil

slashia. Tiedän, että varmasti käsitelty aihe, mutta kun..Oon lukenut monia ns.legendaarisia ficcejä,(siis IP,Snitch!,Love Under will,jne...)joten ajattelin että onko vielä jotain..?

11

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pat Bateman

      No ite rakastuin Civil Wariin. Ei ollenkaan OOCnesia, tai ylidraamaa, puhumattakaan siirapista. Ehkä ainut sarja missä suhde kuvataan realistiseks, arkipäiväseks, eikä ruusuilla tanssimiseks. Aivan mieletön. Suosittelen! Tosin se on edenny jo aika pitkälle, sulla olis pienonen kiinniotto...

      Kirjailijoista Sushi ja Minx on aika loistavia.
      Jos slashiä haluat lukea lisää ni paremman puutteessa voit käydä täällä:
      http://snapeff.ebonyx.org/

      Vältä sitä kolmatta aaltoa, siellä ei tunnu olevan muuta ku paskaa.

      • Twil

        Oon kahlaillu tota snape fuh-q-festiä(vai mites se nyt olikaan) vaikka kuinka pitkään..Se on musta ihan suht hyvä paikka mutta taso vaihtelee ihan jumalattomasti.
        Hm.Mistäs löydän Civil Warin? Sen pitkälle-edistyneisyys on ehkä vaan hyvä puoli,uusien kappaleitten odotteleminen on ärsyttävää.


      • Pat Bateman
        Twil kirjoitti:

        Oon kahlaillu tota snape fuh-q-festiä(vai mites se nyt olikaan) vaikka kuinka pitkään..Se on musta ihan suht hyvä paikka mutta taso vaihtelee ihan jumalattomasti.
        Hm.Mistäs löydän Civil Warin? Sen pitkälle-edistyneisyys on ehkä vaan hyvä puoli,uusien kappaleitten odotteleminen on ärsyttävää.

        Tässä onpi Civil War. http://www.societyhappens.com/sushi/
        Sieltä fiction, my fics ja Civil War.

        Ja sitte ohjeet. Ne on siellä kirjotetussa järjestyksessä, ei kronologisessa. Lue ne siinä järjestyksessä ku Siinä 'chronological order'-kohassa lukee. Ei se paljoa haittais vaikka lukisit ne tossa järjestyksessä, niin mäki tein ku osa noista ei ollu vielä tullu ku aloin lukea, ja ne tavallaan lisättiin siihen väliin. Mut ehkä on selvempää jos luet oikeessa järjestyksessä... Heh, hyvä lukuhetkiä.


      • Twil
        Pat Bateman kirjoitti:

        Tässä onpi Civil War. http://www.societyhappens.com/sushi/
        Sieltä fiction, my fics ja Civil War.

        Ja sitte ohjeet. Ne on siellä kirjotetussa järjestyksessä, ei kronologisessa. Lue ne siinä järjestyksessä ku Siinä 'chronological order'-kohassa lukee. Ei se paljoa haittais vaikka lukisit ne tossa järjestyksessä, niin mäki tein ku osa noista ei ollu vielä tullu ku aloin lukea, ja ne tavallaan lisättiin siihen väliin. Mut ehkä on selvempää jos luet oikeessa järjestyksessä... Heh, hyvä lukuhetkiä.

        Niin,kiitoksia tuosta. En ollukaan aikasemmin hirveesti lämmennyt SS/HP:lle, mutta toi alkaa muuttaa asiaa.(hyvä vaan,nyt saattaa löytyy HIEMAN enemmän Snape-ficcejä mitä tulee luettua).
        Se kyllä on aika valtava,että lukuHETKI taitaa olla väärä sana.Aika huono juttu,ottaen huomioon että koeviikolla pitäisi ehkä lukea jotain muuta,mutta mun prioriteetit on mitä on.
        Kiitoksia vielä.


      • Pat Bateman
        Twil kirjoitti:

        Niin,kiitoksia tuosta. En ollukaan aikasemmin hirveesti lämmennyt SS/HP:lle, mutta toi alkaa muuttaa asiaa.(hyvä vaan,nyt saattaa löytyy HIEMAN enemmän Snape-ficcejä mitä tulee luettua).
        Se kyllä on aika valtava,että lukuHETKI taitaa olla väärä sana.Aika huono juttu,ottaen huomioon että koeviikolla pitäisi ehkä lukea jotain muuta,mutta mun prioriteetit on mitä on.
        Kiitoksia vielä.

        Eipä kestä, toivottavasti se miellyttää sua yhtä paljon ku mua.
        Mut mä varotan: Jos sä jäät koukkuun siihen sä joudut kärsimään, Sushi nykyään päivittelee *mielettömän* harvoin.


    • yks...
    • Canne

      Oletko lukenut mitään näistä http://www.schnoogle.com/authorLinks/Cinnamon/ ? Beautiful World, Beneath You, Unbecoming ja Windfallen ovat slashia. Muita en itse ole lukeneeksi tullut, kun ei tuo Ginny/Draco ja het. yleensäkään jaksa niin kiinnostaa ;).

      • Twil

        Tai siis,aikomuksena on ollut joskus,mutta en sitten onnistunut. Vanha ja turvallinen klassikkopari,eli H/D,kelpaa melkein aina,kiitosta vain.Luen sittenkun ku saan joku kaunis päivä ton erään järkäle-ficin luettua..Taitaa jäädä multakin kuitenkin het-ficit lukematta..


    • adventuregirl

      Ootko kuullu Irresistible poisonista??? Se on LOISTAVA Draco/Harryslash=) Paikoin käy sääliksi..
      Ei ole sit mikään törkeä,vaan oikeesti mielenkiintonen! Muita mä en paljon oo lukenukkaan..

      • Twil

        Olenhan mä sen lukenut, muutamaankin otteeseen itseasiassa. Se tosiaan on hyvä, taisi olla ensimmäisiä pitempiä slasheja mitä luin... Urgh, musta se vaan olis ollut jotenkin parempi jos se olisi loppunut siihen kappaleeseen 14, mutta toisaalta, se olisi ollut aika julmaa..


      • adventuregirl
        Twil kirjoitti:

        Olenhan mä sen lukenut, muutamaankin otteeseen itseasiassa. Se tosiaan on hyvä, taisi olla ensimmäisiä pitempiä slasheja mitä luin... Urgh, musta se vaan olis ollut jotenkin parempi jos se olisi loppunut siihen kappaleeseen 14, mutta toisaalta, se olisi ollut aika julmaa..

        Niin...voihan hitsit. Kaikkee ei voi saada;-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe