Kesä 2009

corpusdelikt

Suunnittelen kesäkuun puolivälin ja elokuun puolivälin ajalle vaellusta Camino de Compostela :lla Salzburgista 150 kilometrin matkan Bad Aibling :iin Bayeriin.
Vaellus ei ole kamalan vaikea, mutta ylös ja alas tulee "muutamia" korkeusmetrejä. Se kestää 5-7 päivää pausseista ja nähtävyyksista riippuen ja kulkee kauneimpien Alppimaisemien keskeltä.
Olisko mukaan lähtijöitä ?
T: CD

3

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkasuunnitelmastasi

      Hei, voisi kiinnostaa, kerro matkasuunnitelmasta ja itsestäsi lisää. Itse olen keski-ikäinen (?) suht. hyväkuntoinen nainen. s-posti: [email protected]

      • corpusdelikt

        Hei Suomeen,

        minä olen suunnilleen saman ikäinen kanssasi ja suhteellisen hyväkuntoinen. Olen aviossa, mutta luultavasti mieheni ei tule mukaan. Ei ole kamalan kiinostunut urbaanista vaeltamisesta.

        Olen kesälomalla ( melko varmasti ) kesäkuun viimeisestä viikosta elokuun ensinmäiseen. Sinä aikana suunnittelen "kävellä" n. 150 - 170 km. pitusen pätkän Ylä-Bayerin-Jakobin-Tiestä. Jos katsot Saksan kartalta niin se reitti alkaa Salzburgista, kulkee Bad-Reichenhallin kautta pohjoista kohti Bad Aiblingiin Münchenin etelä puolelle. Olen ostanut reittioppaan ja siinä on reitin lisäksi myös nähtävyyksiä.
        Matkaan kuluu noin 10 päivää, sillä se reitti on aika mäkinen ja lasken, ettei voi päivässä kulkea enempää kuin keskimäärin 15 - 20 km. Olen myös laskenut mukaan taukopäivän, etc., etc. Majoituksena on pensionaatit tai yksityishuoneet. Ne maksavat € 25 aamiaisineen / h:lö / yö.
        Onko sinulla kokemusta Alppivaelluksilta? Täällä Etelä-Saksassa on tosi hyviä muitakin reittejä jotka eivät ole kovin "ruuhkaisia" siinä tapauksessa, ettei tämä ole kiinnostava.
        Tässä nyt vähän infoa. Annathan kuulua itsestäsi. Hyvää lopputalvea.
        Maasta lumen ja jään terveiset. Maija


      • kirjoitellaan
        corpusdelikt kirjoitti:

        Hei Suomeen,

        minä olen suunnilleen saman ikäinen kanssasi ja suhteellisen hyväkuntoinen. Olen aviossa, mutta luultavasti mieheni ei tule mukaan. Ei ole kamalan kiinostunut urbaanista vaeltamisesta.

        Olen kesälomalla ( melko varmasti ) kesäkuun viimeisestä viikosta elokuun ensinmäiseen. Sinä aikana suunnittelen "kävellä" n. 150 - 170 km. pitusen pätkän Ylä-Bayerin-Jakobin-Tiestä. Jos katsot Saksan kartalta niin se reitti alkaa Salzburgista, kulkee Bad-Reichenhallin kautta pohjoista kohti Bad Aiblingiin Münchenin etelä puolelle. Olen ostanut reittioppaan ja siinä on reitin lisäksi myös nähtävyyksiä.
        Matkaan kuluu noin 10 päivää, sillä se reitti on aika mäkinen ja lasken, ettei voi päivässä kulkea enempää kuin keskimäärin 15 - 20 km. Olen myös laskenut mukaan taukopäivän, etc., etc. Majoituksena on pensionaatit tai yksityishuoneet. Ne maksavat € 25 aamiaisineen / h:lö / yö.
        Onko sinulla kokemusta Alppivaelluksilta? Täällä Etelä-Saksassa on tosi hyviä muitakin reittejä jotka eivät ole kovin "ruuhkaisia" siinä tapauksessa, ettei tämä ole kiinnostava.
        Tässä nyt vähän infoa. Annathan kuulua itsestäsi. Hyvää lopputalvea.
        Maasta lumen ja jään terveiset. Maija

        Hei, olen edelleen kiinnostunut. Katsoin jo netistä juttuja aiheesta. ed. viestissä oli s-postini väärin. Pitää olla [email protected]. Laita oma osoitteesi niin kirjoitellaan lisää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe