sivua jossa musiikin harrastajat keskustelee, siis harrastajat, ei ammattimuusikot.
Kuka tietää
8
339
Vastaukset
- HTZA
ja avainsanoiksi: "olen säveltänyt"
Saat miljoona sivua.
"My composition"
Toimii Englanniksi. - O - Orvokki
Suomi24-keskustelujen aiheet?
Löytyisikö "Musiikki"-otsikkoa klikkaamalla alaotsikoista jokin sinulle sopiva?
Entä oletko kokeillut etsiä hakukoneilla omaa harrastusryhmääsi? Kokeilin huvikseni googlella ja ennenkuin ehdin kirjoittaa "viihdemusiikki"-sanaa loppuun, se tarjosi viihdemusiikin ystävien seuran sivuja.
Jos kerrot, millaista musiikkia harrastat tai mitä instrumentteja soitat, joku voisi varmaan auttaa sinua löytämään mieleisiäsi keskustelupalstoja. Musiikki on laaja alue.- soittelen
ja olen omaksi iloksi soitellut useamman vuoden,sitä en tiedä ovatko naapurit soitosta tykänneet mutta eivät ainakaan valittanu ole .
- HTZA
viestiäni.
Viihdemusiikki-vinkki menee pentujen palstoille, joissa käytetään konemuusikin kehittimiä.
Siellä oppii soittamaan, "Puolalaisessa triossa", Tallinnan laivan pikkubaarissa.
Aloittaja hakee paljon enemmän.
Ole tarkkana ohjeissasi. - O - O
HTZA kirjoitti:
viestiäni.
Viihdemusiikki-vinkki menee pentujen palstoille, joissa käytetään konemuusikin kehittimiä.
Siellä oppii soittamaan, "Puolalaisessa triossa", Tallinnan laivan pikkubaarissa.
Aloittaja hakee paljon enemmän.
Ole tarkkana ohjeissasi.... en taaskaan ymmärtänyt mitään. ;))
Google-esimerkissä lähdin oletuksesta, että kysyjän kirjoittaessa omia hakusanojaan, täydennystoiminto voi tarjota hyviäkin vaihtoehtoja.
Mainitsemasi pentujen palstan esittely kertoo mm.:
Viihdemusiikin Ystävien Seura ry. on sääntöjensä mukaan iskelmä-, laulelma- ja viihdemusiikin harrastajien yhdistys. Käytännössä toimintamme kohteena eivät ole uusimmat iskelmät, vaan vaikkapa sellaiset kotimaiset nimet kuin Olavi Virta, Laila Kinnunen, Kauko Käyhkö, Georg Malmstén, George de Godzinsky, Tapio Rautavaara, Kipparikvartetti, Harmony Sisters, Viljo Vesterinen, Vantaan viihdeorkesteri, Solistiseitsikko Otava, Toivo Kärki, Kerttu Mustonen, Kari Tuomisaari ja Sauvo Puhtila taikka ulkomaisista nimistä Frank Sinatra, Mantovanin orkesteri ja Boston Pops. Musikaalit ja operetit kuuluvat nekin alaamme.
(Tosin siellä ei ole nettikeskustelua tarjolla.)
Katsopa sitten seuraavaksi Suomi24-keskustelujen musiikki-osia. - O - O
soittelen kirjoitti:
ja olen omaksi iloksi soitellut useamman vuoden,sitä en tiedä ovatko naapurit soitosta tykänneet mutta eivät ainakaan valittanu ole .
haulla tuli kymmeniä sivuja, joilla saattaisi olla sinulle jotain kiinnostavaa. Haitarin soittajat käyvät keskusteluja ainakin esim. seuraavilla sivuilla:
www.hanuristit.net
www.harmonikkaliitto.net
Ehkä naapurit pyytävät sinua vielä esiintymäänkin. Olen kuullut, että hanuristit ovat erityisen suosittuja esiintyjiä kesäaikaan.
Hyvää jatkoa sinulle ja harrastuksellesi!
Siellä on keskustelupaikka musiikin harrastajille oli sitten amatööri tai ammattilainen.
tuolla-> http://www.mikseri.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128