Kirjauduin atalantis sivustolle. En vaan osannut käyttää sitä kun oli liikaa englantia. En edes tiennyt miten kuitataan että on ohjeet lukenut.
Atlantis
3
399
Vastaukset
Itekkin kävin sinne kirjautumassa, mutta hankala oli. Eli sieltä tulee s-postiin linkki minkä kautta sitte pääsee oikeesti kirjautumaan sisään. Ennen ei saa mitää viestejä kirjotettua. Näin minä ymmärsin. Ei ole vielä s-postia tullut!!
Ilmeisesti puhutte TR-atlantiksen foorumista, koska itse tratlantis.com sivuosto on kyllä ihan täysin suomenkielinen eikä sinne tarvitse rekisteröityä? Jos on ongelmia foorumin käytössä, niin kannattaa katsoa "Ohjeet" palstalta topicci "Kuinka kirjoitan viestejä?". Siellä on melko yksityiskohtainen ohje aiheesta kuvineen kaikkineen. :)
- International
..voisitte kirjoittaa selvemmin aina mistä on kyse. Tässä tapauksessa olisi riittänyt: "Tomb Raider Atlantis" tai "Tratlantis" tai "TR-Atlantis". Ei muuta, kiitoksia! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5044176Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183271Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2832263Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4662114Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861456- 1571343
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641241- 641155
- 811105
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411058