Kysymys kaikille

Samuli93

Mitäs te ajattelitte siitä kun Kalkaros tappoi Dumbledoren? Itse en koskaan suostunut uskomaan Kalkaroksen pettäneen Dumbledoren, sillä feeniks aistii uskollisuude eikä sitä voi huijata. Minua tosin mietitytti minkä takia Albus kuoli :)

10

1714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsiuhhh

      Kun minäkin luin sen niin tiesin heti että jonkun ajan päästä selviää, ettei se tehny sitä tahallaan tai jotain sinne suuntaan. Mistä tiedät että feeniks aistii uskollisuuden? .. ai siitä kun se tuli Harrynkin luo, vai olenko missannu jotaki kirjasta?:) kalkaros on ihana!

    • hihhuli

      Dumbledorehan tiesi että Kalkaros tulisi tappamaan hänet ettei Malfoyn tarvitsisi. tai jotain, jos olen ymmärtänyt kirjan oikein. :)

    • -eräs-

      Henkilökohtaisesti en ole koskaan tykännyt Kalkaroksesta, toivon aina että sille käy kurjasti. Loppujenlopuksikin olen sitä mieltä, että Kalkaros ajoi enemmän omaa etuaan ja "aatteitaan" kuni mitään muuta. Vaikka Dumbledore oli tosi hieno hahmo en ollut surullinen vaikka Kalkaros hänet tappoikin, Harrya vain kävi sääliksi... Olin vain vihainen Kalkarokselle, toisaalta taasen kiitollinen kun hän pelasti Draco paras pulasta. :)

    • rosie

      eikös se ollu jotain sellasta et dumbledore oli tavallaan pyytänyt kalkarosta tappamaan itsensä jotta kalkkaros olis sen selja-sauvan oikea omistaja? siis jos olette lukeneet viimeisimmät puoliverinen prinssi ja kuoleman varjelukset niin ehkä ymmärrätte :D tai sitten mä olen ymmärtänyt jotain pahasti väärin ^^

      • rosie

        oli sillä sitten kai joku tarkotuskin? Kalkkaros on mahtava x3


      • potter fani

        niin, kalkaros suostui kaikkeen vain Lily Potterim takia.


    • mäkin mietin...

      Olin heti varma et se oli Kalkaroksen ja Dumppiksen sopima juttu. Se oli kirjotettu sillä tavalla, että se ei jääny mulle ainakaan epäselväks. :) Tai sit en vaan halunnu ajatella pahaa Kalkaroksesta, koska se on ollu mun lempihahmo heti ensimmäisestä kirjasta. :D Mut niin mäkin sen aattelin, ettei se oikeesti pettäny Dumbledorea.

      • plotter

        itsekkin olin ihan varma koko ajan ettei se kalkaros ole mikään pahis vaikkei hartrysta pahemmin tykännytkää. mutta mites se oikein meni koska harryhan oli sen seljasauvan oikea omistaja sitte koska se oli taistellu malfoyta vastaan ja voittanu.. hmmm.
        oli minusta vähän sekavia nuo kaks viimestä kirjaa. pitää lukea uudestaan tässä ku joutaa...
        voi olla etten muista oikein.

        harmittaa kun tuo potter keskustelu täällä on laantunut jo niin pahasti. oon muuten 24 vuotias mies.. omituista? minkä ikäisiä te lukijat olette. että onko siis muitakin minun kaltaisia?


      • werrttpå
        plotter kirjoitti:

        itsekkin olin ihan varma koko ajan ettei se kalkaros ole mikään pahis vaikkei hartrysta pahemmin tykännytkää. mutta mites se oikein meni koska harryhan oli sen seljasauvan oikea omistaja sitte koska se oli taistellu malfoyta vastaan ja voittanu.. hmmm.
        oli minusta vähän sekavia nuo kaks viimestä kirjaa. pitää lukea uudestaan tässä ku joutaa...
        voi olla etten muista oikein.

        harmittaa kun tuo potter keskustelu täällä on laantunut jo niin pahasti. oon muuten 24 vuotias mies.. omituista? minkä ikäisiä te lukijat olette. että onko siis muitakin minun kaltaisia?

        joo, kieltämättä harmittaa:)

        eihän se ole ollenkaan outoa, näitähän lukee kaikenikäiset ihmiset, ainaki mitä lehdistä ja muualta olen lukenu. ;)


    • PotterGinny

      Aluksi ajattelin et hahaa Dumbledoren epäilykset oli väärät et Kalkaros olikin paha ja yllätyinkin. Mutta sitten ajattelin tarkemmin ja aloin hieman miettimään että ehkä Dumbledoren murha olikin suunniteltu ja Kalkaros oli hyvis :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe