Tietääkö kukaan, mitä on tapahtunut Garn Studiolle (www.garnstudio.com/)? Minä saan vain ilmoituksen, ettei sivustoa voi näyttää.
Sivuilla oli vielä viime talvena valtava määrä suomenkielisiä neuleohjeita tosi kivoihin vaatteisiin. Harmittaa. :(
Osaatteko sanoa, mistä muualta löytyisi ilmaiset ohjeet isoon, väljään perusjakkuun shaalikauluksella tai ilman, 2,5-puikoilla? Noista paristasadasta kaapissani olevasta ompelu- ja neulelehdestä ei löydy tällä kertaa mitään silnää miellyttävää, eikä kaupoissakaan tuntunut olevan.
Garn Studio - DROPS Design kadonnut
5
847
Vastaukset
- ihan hyvin
Kokeilepa uudemman kerran.
- lataaja
Sivusto latautuu välillä vähän hitaahkosti, mutta kyllä se on olemassa tälläkin hetkellä (samoin käytin sitä eilen). Eli siis joku tilapäinen häiriö on vain kyseessä, kannattaa kokeilla uudestaan!
kyllä se ainakin minulla näkyy. Ongelmia voi selaimen kanssa, Explorer latasi (ainakin suomenkielisiä) sivuja kauan ja muutenkin tökki ikävästi, Mozilla Firefox lataa sivut nopeasti, eikä mitään ongelmia. Jos saat ilmoituksen, ettei sivua voi ladata, se saattaa hyvinkin olla vain tilapäinen häiriö.
- !!!
Mozillalla sivut tosiaan toimivat oikein hyvin!
- Langakas
Nyt saan virhevastausta skandinaviskaksi ja toisinaan koneeni väittää, että osoitteessa on palvelinvirhe. Pitää yrittää sitkeästi uudelleen.
Kiitos kaikille, kun kävitte tarkistamassa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826511- 353571
- 443118
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402332Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282201- 1212107
- 1902062
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292019- 401882
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241638