valkokultainen

sormus

Onko kellään "kokemuksia" Valkokultaisesta timeless sormuksesta? Sitä myydään tuolla apilanlehti.cfi sivuilla. Onko ne timantit mitä laatu luokituksiltaa?

Kiitoksia =)

3

1917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä vinkki

      Kokemuksia ei ole eikä timanttitietouttakaan riittävästi, mutta tuollaista sivua http://www.timantit.com/laatuluokitus.asp ehdottaisin kurkattavaksesi. Jos oikein ymmärrän, niin 15 timanttia, jotka ovat yhteensä 0,08 karaattia, tarkoittanee, että timantit ovat aika mini-minitavaraa. Kyseiseltä sivulta löydät noita laatuasioita, voit sitten miettiä, mitä sormukseltasi haluat. Jos vertaan mielikuvaan, mikä kultasepänliikkeiden esitteistä tulee, niin kuvittelisin, että tuohon hintaan myytävä sormus ei varsinainen sijoituskohde ole, ei siinä raha pysy arvossaan. ;-) Mutta jos sen hyväksyy, ja haluaa vain itseä miellyttävän sormuksen, niin silloin tuo on varmaan ihan yhtä hyvä vaihtoehto kuin mikä tahansa muukin. Muista kuitenkin, että käynti kultasepänliikkeessä kyselemässä ja oppimassa asioista ei vielä maksa mitään, aina voi sanoa "minä mietin vielä", "täytyy kysyä äidin/anopin/naapurinkissan kumminkaiman mielipidettä" ja lähteä pois, jos hintataso ei miellytä.

    • Hmm...

      Kokonaispaino näyttää olevan 0.08 karaattia, eli aika pieniä kiviä ovat.
      Väri on Wesselton eli sitä "normaalia" timantin väriä.
      Kiven puhtaudestapa ei tuossa esittelyssä mainitakaan mitään. Eli toisin sanoen saattavat olla aika kauheatkin, mutta saattavat olla oikeinkin hyviä.
      Lisäksi kannattaisi selvittää onko tuo kulta nikkeli- vai palladiumvalkokultaa, kun siitäkään ei ole mainintaa. Jos se on "EU-nikkelitön", niin siinä on nikkeliä alle EU:n sallimien raja-arvojen. Jos se on palladiumvalkokultaa niin ihmettelen ettei siitä ole tuossa esittelyssä mainittu.

    • Siellä se tieto on

      ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe