Onko kellään "kokemuksia" Valkokultaisesta timeless sormuksesta? Sitä myydään tuolla apilanlehti.cfi sivuilla. Onko ne timantit mitä laatu luokituksiltaa?
Kiitoksia =)
valkokultainen
3
1958
Vastaukset
- tässä vinkki
Kokemuksia ei ole eikä timanttitietouttakaan riittävästi, mutta tuollaista sivua http://www.timantit.com/laatuluokitus.asp ehdottaisin kurkattavaksesi. Jos oikein ymmärrän, niin 15 timanttia, jotka ovat yhteensä 0,08 karaattia, tarkoittanee, että timantit ovat aika mini-minitavaraa. Kyseiseltä sivulta löydät noita laatuasioita, voit sitten miettiä, mitä sormukseltasi haluat. Jos vertaan mielikuvaan, mikä kultasepänliikkeiden esitteistä tulee, niin kuvittelisin, että tuohon hintaan myytävä sormus ei varsinainen sijoituskohde ole, ei siinä raha pysy arvossaan. ;-) Mutta jos sen hyväksyy, ja haluaa vain itseä miellyttävän sormuksen, niin silloin tuo on varmaan ihan yhtä hyvä vaihtoehto kuin mikä tahansa muukin. Muista kuitenkin, että käynti kultasepänliikkeessä kyselemässä ja oppimassa asioista ei vielä maksa mitään, aina voi sanoa "minä mietin vielä", "täytyy kysyä äidin/anopin/naapurinkissan kumminkaiman mielipidettä" ja lähteä pois, jos hintataso ei miellytä.
- Hmm...
Kokonaispaino näyttää olevan 0.08 karaattia, eli aika pieniä kiviä ovat.
Väri on Wesselton eli sitä "normaalia" timantin väriä.
Kiven puhtaudestapa ei tuossa esittelyssä mainitakaan mitään. Eli toisin sanoen saattavat olla aika kauheatkin, mutta saattavat olla oikeinkin hyviä.
Lisäksi kannattaisi selvittää onko tuo kulta nikkeli- vai palladiumvalkokultaa, kun siitäkään ei ole mainintaa. Jos se on "EU-nikkelitön", niin siinä on nikkeliä alle EU:n sallimien raja-arvojen. Jos se on palladiumvalkokultaa niin ihmettelen ettei siitä ole tuossa esittelyssä mainittu. - Siellä se tieto on
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993