Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hong Kongista

kaikki tieto

Tarvitaanko viisumia jos on vaan lyhyellä 3-4 pvn omatoimimatkalla? Vinkkejä hyvästä,edullisesta, siististä hotellista otetaan vastaan! Saa olla lähellä ostospaikkoja ja kulkuneuvoja. Hotelli jolla on transferi kentältä on plussaa!
Top5-nähtävyydet joka on pakko nähdä kun on lyhyellä ajalla kaupungissa.
Kiitos etukäteen asiallisesta vastauksesta!

6

1542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä-2009

      Ei tarvitse viisumia.Ise asuimme Kimberley roadilla The Empire hotel kowloon. Hotelli oli siisti, huoneet pienet. 9krs näkymä satamaan. Tsim sha tsuin metro lähellä ja kaikki lähellä. T
      Vaatteiden teetätys edullista?(ei varmaan reppureissaajien mielestä), huippuräätälit. Tuli todella istuvia vaatteita.
      Osta lonely planetin kirja Hong Kong & Macau! Siellä menopaikat ja hotellejakin. Itse matkustaessa ostamme aina kyseisen kirjan maasta, on kaikki tarvittava tieto.

      • rikmusto

        No minkä hintaisia nuo räätälin tekemät vaatteet ovat noin suurinpiirtein?


      • qqqwq
        rikmusto kirjoitti:

        No minkä hintaisia nuo räätälin tekemät vaatteet ovat noin suurinpiirtein?

        PALJON halvempia kuin suomessa.


      • ___HKD___
        qqqwq kirjoitti:

        PALJON halvempia kuin suomessa.

        Standford hillwiew, tai sinnepäin...
        Varattu asiatravel.com / asiarooms.com -sivulta, kantsii verrata hintoja, visalla onnistuu


      • Sara
        rikmusto kirjoitti:

        No minkä hintaisia nuo räätälin tekemät vaatteet ovat noin suurinpiirtein?

        Mieheni teetti villakankaisen puvun, joka maksoi 4000 HKD (vähän yli 400 euroa). Itse teetin silkkisen kotelomekon huiveineen 3300 HKD ja raakasilkkisen hihattoman jakku-puolihame-yhdistelmän 2500 HKD. Hinnat sisälsivät kankaat ja tekemisen. Aikaa meni kolme päivää ja sovituksia oli kaksi. Räätäleitä on kaiken hintaisia ja -laatusia. Kannattaa vertailla.

        Sara


    • Matkannut

      No ainakin The PeakTrain kannnattaa kokea. Moneen vastaavaan paikkaan verraten huipulla syöt ja juot myös edullisesti.

      Jos lapsenmielisyyttä on mukana, niin huvipuistoista Ocean Park on ehdoton. Tuon kokemuksen jälkeen olen käynyt Linnanmäellä, mutta.... :)

      Honkkarin lentokentältä löytyy harvinaisen hyviä karttoja ja oppaita kaupungista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe