Tarvitaanko viisumia jos on vaan lyhyellä 3-4 pvn omatoimimatkalla? Vinkkejä hyvästä,edullisesta, siististä hotellista otetaan vastaan! Saa olla lähellä ostospaikkoja ja kulkuneuvoja. Hotelli jolla on transferi kentältä on plussaa!
Top5-nähtävyydet joka on pakko nähdä kun on lyhyellä ajalla kaupungissa.
Kiitos etukäteen asiallisesta vastauksesta!
Hong Kongista
6
1580
Vastaukset
- minä-2009
Ei tarvitse viisumia.Ise asuimme Kimberley roadilla The Empire hotel kowloon. Hotelli oli siisti, huoneet pienet. 9krs näkymä satamaan. Tsim sha tsuin metro lähellä ja kaikki lähellä. T
Vaatteiden teetätys edullista?(ei varmaan reppureissaajien mielestä), huippuräätälit. Tuli todella istuvia vaatteita.
Osta lonely planetin kirja Hong Kong & Macau! Siellä menopaikat ja hotellejakin. Itse matkustaessa ostamme aina kyseisen kirjan maasta, on kaikki tarvittava tieto.- rikmusto
No minkä hintaisia nuo räätälin tekemät vaatteet ovat noin suurinpiirtein?
- qqqwq
rikmusto kirjoitti:
PALJON halvempia kuin suomessa.
- ___HKD___
qqqwq kirjoitti:
PALJON halvempia kuin suomessa.
Standford hillwiew, tai sinnepäin...
Varattu asiatravel.com / asiarooms.com -sivulta, kantsii verrata hintoja, visalla onnistuu - Sara
rikmusto kirjoitti:
Mieheni teetti villakankaisen puvun, joka maksoi 4000 HKD (vähän yli 400 euroa). Itse teetin silkkisen kotelomekon huiveineen 3300 HKD ja raakasilkkisen hihattoman jakku-puolihame-yhdistelmän 2500 HKD. Hinnat sisälsivät kankaat ja tekemisen. Aikaa meni kolme päivää ja sovituksia oli kaksi. Räätäleitä on kaiken hintaisia ja -laatusia. Kannattaa vertailla.
Sara
- Matkannut
No ainakin The PeakTrain kannnattaa kokea. Moneen vastaavaan paikkaan verraten huipulla syöt ja juot myös edullisesti.
Jos lapsenmielisyyttä on mukana, niin huvipuistoista Ocean Park on ehdoton. Tuon kokemuksen jälkeen olen käynyt Linnanmäellä, mutta.... :)
Honkkarin lentokentältä löytyy harvinaisen hyviä karttoja ja oppaita kaupungista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808