Nainen voi olla upea kaksikymmenvuotiaana, hurmaava nelikymmenvuotiaana ja vastustamaton koko loppuikänsä.
Lainatakseni Coco Chanelin sanoja.
Nainen
10
590
Vastaukset
- tunnistava
Riittääkö rapalan uistimeen 1 mato,vaikka siinä on 4 koukkua?.Tältä se kuulostaa,kun pukee sanat riisumatta itseään.Ei itsensä tunteva mies sorru naiseen,joka meikkaa hurmaavan,upean ja vastustamattoman minänsä.
- vanhapiru.
Olenkin ihmetellyt, kun menen kavereiden kanssa istumaan iltaa enkä viitsi nähdä vaivaa laittaa itseäni silti ympärillä pyörii miehiä. Kaverit tätä ihmettelevät he kun tälläytyvät viimisen päälle....
- olla tai
sitten ei.
Suurin osa naisista on vähemmän upeita tai hurmaavia koko ikänsä, mutta mitä sitten. Oma kohtalo on vain hyväksyttyvä tai tulee herkästi ylilyöntejä ja menee hermot - kaikilta. Jossain se kulke miehenkin sietokyky. - miljoonapulu
Mielenkiintoista.
Tykkään kirjoituksistasi mitä niissä sanot ja miten sanot.- tunnistava
Niin sanojen takana onkiikin 40v.mies
- miljoonapulu
tunnistava kirjoitti:
Niin sanojen takana onkiikin 40v.mies
Kyllä mä ihan nainen olen. Mulla ei ole tarvetta esiintyä miehenä. Viihdyn naisena hyvin enkä aio edes sukupuolenvaihdosleikkaukseen mennä. Heh heh :)
Jätän pelien pelaamiset muille jotka ne paremmin osaavat :) .
- Ilolias Rohmantti
Miehen henki on kuin aurikoinen päivä, naisen henki on kuutamoisen yön kaltainen ja pimeinkin päivä on kirkkaampi kuin valoisin yö.
Mutta päivä pimittää tähdet ja tekee elämän maalliseksi ja yö kutsuu kaikki maailmat esiin ja tekee elämän taivaalliseksi. Päivä tuo mukanaan hellettä ja kuivuutta ja vihaa, mutta yö tuo tullessaan lempeyttä, kastetta ja rakkautta.
Niih just, olikohan sitä kuutamoa povattu tulevalle ehtoolle ;)- miljoonapulu
Olipa romanttinen kuvaus :) . Sinulla runosuoni selvästi sykki.
- ...ngg
Puupää-syndroomalta
Nuori Justiina sai Pekan ja tämä pakkeloidun
prinsessan.
Keski-ikäinen Justiina hurmasi, jotta saisi
Pekan viemään roskat ja käymään kaupassa.
Ja Pekan voimien ehtyessä Justiina aivan varmasti
vastustamaton koko loppuikänsä. Kättä pidemmällä. woi olla :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282741- 1402597
- 1342164
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162133Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131850Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591384Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311216Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891162Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381118