Nainen

mianainen

Nainen voi olla upea kaksikymmenvuotiaana, hurmaava nelikymmenvuotiaana ja vastustamaton koko loppuikänsä.
Lainatakseni Coco Chanelin sanoja.

10

608

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnistava

Riittääkö rapalan uistimeen 1 mato,vaikka siinä on 4 koukkua?.Tältä se kuulostaa,kun pukee sanat riisumatta itseään.Ei itsensä tunteva mies sorru naiseen,joka meikkaa hurmaavan,upean ja vastustamattoman minänsä.

• vanhapiru.

Olenkin ihmetellyt, kun menen kavereiden kanssa istumaan iltaa enkä viitsi nähdä vaivaa laittaa itseäni silti ympärillä pyörii miehiä. Kaverit tätä ihmettelevät he kun tälläytyvät viimisen päälle....

• olla tai

sitten ei.

Suurin osa naisista on vähemmän upeita tai hurmaavia koko ikänsä, mutta mitä sitten. Oma kohtalo on vain hyväksyttyvä tai tulee herkästi ylilyöntejä ja menee hermot - kaikilta. Jossain se kulke miehenkin sietokyky.

• miljoonapulu

Mielenkiintoista.

Tykkään kirjoituksistasi mitä niissä sanot ja miten sanot.

• tunnistava

Niin sanojen takana onkiikin 40v.mies

• miljoonapulu
        tunnistava kirjoitti:

Niin sanojen takana onkiikin 40v.mies

Kyllä mä ihan nainen olen. Mulla ei ole tarvetta esiintyä miehenä. Viihdyn naisena hyvin enkä aio edes sukupuolenvaihdosleikkaukseen mennä. Heh heh :)

Jätän pelien pelaamiset muille jotka ne paremmin osaavat :) .

• Ilolias Rohmantti

Miehen henki on kuin aurikoinen päivä, naisen henki on kuutamoisen yön kaltainen ja pimeinkin päivä on kirkkaampi kuin valoisin yö.

Mutta päivä pimittää tähdet ja tekee elämän maalliseksi ja yö kutsuu kaikki maailmat esiin ja tekee elämän taivaalliseksi. Päivä tuo mukanaan hellettä ja kuivuutta ja vihaa, mutta yö tuo tullessaan lempeyttä, kastetta ja rakkautta.

Niih just, olikohan sitä kuutamoa povattu tulevalle ehtoolle ;)

• miljoonapulu

Olipa romanttinen kuvaus :) . Sinulla runosuoni selvästi sykki.

• ...ngg

Puupää-syndroomalta

Nuori Justiina sai Pekan ja tämä pakkeloidun
      prinsessan.

Keski-ikäinen Justiina hurmasi, jotta saisi
      Pekan viemään roskat ja käymään kaupassa.

Ja Pekan voimien ehtyessä Justiina aivan varmasti
      vastustamaton koko loppuikänsä. Kättä pidemmällä.

• woi olla :=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1572
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      74
      955
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      839
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      75
      760
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      259
      715
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      684
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      43
      680
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      593
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      74
      587
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      52
      576
    Aihe