Miksi tulostin ei toimi?

Aivan uskomatonta toimintaa

Moi,

kävin ostamassa Canon Mp 240 tulostimen. Sen käyttöohjeopas on erittäin selkeä. Noudatin opuksen ohjeita tarkalleen, mutta tulostus ei kuitenkaan toimi. Sen sijaan skannaus / kopioiminen onnistuvat hienosti.

Missähän mahtaa olla vika kun ajuritkin on asennettu ja tietokonekin ilmoittaa että "tulostin on linjalla" ? Mitään ei kuitenkaan tapahdu ja Windows antaa seuraavan ilmoituksen:

" Tulostustietoja ei voida lähettää tulostimen nykyisessä tilassa. Tarkista että tulostin on liitettynä ja että sen virta on kytkettynä. Jos tulostin on virhetilassa, poista virheilmoitus".

Kaikenlaisia vihjeitä otetaan vastaan!

4

3260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias lukija

      Taistelen juuri Epsonini kanssa TAAS! Ostaessani siihen jouduttiin vaihtamaan 2 x UBS-liitin.

      Nyt on taas värit loppu ja kalliiksi tulee, kun muutaman tulosteen vain saa ja kasetti hölskyy värejä, mutta "loppua" ilmoittaa, eikä tulosta.

      Tilasin hölmö myös InkClub:ilta kasetit, huomatakseni nyt vasta, että ne ei sovikkaan.

      Taidan tyytyä vain kirjeissäni vanhanajan sähkökirjoituskoneeseen, joita minulla onneksi on kaksinkappalein, kuten kirjanpitäjälle kuuluukin, siis kopio kaikesta.

      Toisaalta ounastelen, että niissäkin on värit kuivuneet ja uusia ei kai saa mistään.

      Otetaan vain kynä kauniisti käteen ja puhdasta paperia.

    • wurzse

      Onko laitteessa valmiutta tulostusjäljen tummennukseen, mikäli on niin minkä napinalla.

      • -

        Muistan lukeneeni jostakin keskustelupalstalta vastaavan tilanteen jossa ongelma
        ratkesi vaihtamalla usb kaapeli tietokoneen ja tulostimen välille.


    • jookyllä

      mulla ollut lexmark ja kanon,molemmissa sama juttu musteen kanssa muttama tulostus ja jo huutaa muste loppuu. ja se tosiaan loppuu jo 10 kerran jälkeen,onko nä mustepullot nni vanhoja ja kuivuneita jo ostaessa,vai näinhän saadaan ihmiset ostamaan mustetta paljon joka on KALLISATA gikantissa melkein 30 euroo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe