Mun mielestä simssi on alkanut käydä hieman tylsäksi, koska en osaa tehdä hienoja taloja! Nyt toivoisinkin, että te voisitte auttaa mua ja kertoa millä saatte taloistanne hienoja?! Onko jotain teittyjä esineitä..yms..? Lisäosia? Mulla on the sims, lemmikit, hot date ja taikaa lisäosat..
Ja onko jotain sivuja missä olisi sisustus vinkkejä? Kiitos oikeen paljon kaikille jotka viittii auttaa!
Sisustus vinkkejä??
14
1167
Vastaukset
- Suski
Sama juttu mäkin teen aina ihan vammasii taloja ja jos mä teen ison tontin niin sit en keksi mitä sinne tekis sisälle!!!
- Diidasti
Tehkää vähän pienempiä taloja, niin niistä saa helpommin viihtyisiä.
Joskus on ja kiva kokeilla tehdä esim. Punainen huone, missä kaikki on punaista tai jotain siihen suuntaan....- NiNnerÖ
Vois käyttää mielikuvitusta, mutta sille eivoi mitään ku ei vaan keksi.. Toi punanen huone oli kiva idea! :) Kiitos siitä!
- simi
NiNnerÖ kirjoitti:
Vois käyttää mielikuvitusta, mutta sille eivoi mitään ku ei vaan keksi.. Toi punanen huone oli kiva idea! :) Kiitos siitä!
osta the sims lomalla siinä saat erillaisia tapetteja,lattioita,ikkunoita ja erillaisia ja tyylikkäitä tavaroita esim.upea ruskea nahkasohva itselläni on lomalla ja olen tyytyväinen siihen ja niille jotka tykkäävät rakentaa esim minä suosittelen lomalla peliä koska siinä on vaan kolme taloa valmiina ja loput pitää itse rakentaa..hauskaa siinä on myös se että pystyy pyytämään ystävää lomalle..
- simi
NiNnerÖ kirjoitti:
lomalla pelissä on paljon upeita ja uusia tapetteja,lattioita joista syntyy täydellinen koti....ja paljon enemmän uusia hienoja tavaroita
- Anni
simi kirjoitti:
osta the sims lomalla siinä saat erillaisia tapetteja,lattioita,ikkunoita ja erillaisia ja tyylikkäitä tavaroita esim.upea ruskea nahkasohva itselläni on lomalla ja olen tyytyväinen siihen ja niille jotka tykkäävät rakentaa esim minä suosittelen lomalla peliä koska siinä on vaan kolme taloa valmiina ja loput pitää itse rakentaa..hauskaa siinä on myös se että pystyy pyytämään ystävää lomalle..
Niinkuin jo mainittiin niin teeppä tietyn laisia teema huoneta, joissa kaikki on samanväristä. Myös muitakin teemoja voi olla, niinkuin esimerkiksi aasia, afrikka. Simmssin virallisilta sivuilta saa juuri tämäntyppisiä tavaroita ja minä olen aivan hulluna niihin. Lisäosista saa myös lisää ideoita teemoihin, niinkuin taikaa lisäristä. Tee oiken vanha ja ränsistynyt vanha talo. Laita pihalle muutama hautakivi (tapa vaikkapa tyhmä naapuri) ja pelottavan näköisiä puita. Myös jotkut lamput tuovat kummasti tunnelmaa.
Yksi hyvä jippo on mitä minä käytän on se että lukee jotain kaluste mainosta (esim. ikeaa) ja koittaa etsiä samantapaisia huonekaluja ja sisustaa samanlailla. Itse pidän paljon metallisista ja modernista tyylistä. Hanki paljon erivärisiä mattoja ja kukkia. Niillä saa piristyttä huoneen. Huoneeseen voi myös laittaa vastavärejä, kylmiä ja lämpimiä värejä sekaisin, tummaa ja vaaleaa... ym ...
Itse teen joskus "taitelijan" talon ja laitan sinne paljon taide esineitä. Saatan tehdä myös nuoriso talon, jolloin käytän kirkkaita värejä sisustukseen. Myös vanhojen, joksus 1800 luvulle sijoittuvia taloja on kiva tehdä. Muista että jokaisessa talossa simit elävät oman teeman mukaan. Esim. Vanhassa talossa simit tekevät kaiken itse. Lukevat kirjoja, soittavat pienoa, kutsuvat naapureita teelle. Nuoriso taloissa voisi bilettää ja olla nuoriso romansseja...
Joskus on vaikea rakentaa itse taloa. Vaihtele eri tyylejä. Tee neliö, suorakaide, kuuskulmanen, pyöreä, l:n muotonen ym... Tee mitä erikoisempia talo malleja, kokeile myös jotain aivan outoa. Tee vaikka o:n mutoinen talo. Vaihda kattotyyliä ja väritystä. Ei aina samaa mustaa/ruskeata. Valitse tapeteiksi sellaisia mitä olet vannonut ettet koskaan laita. Kokeile rohkeasti uutta, älä ujostele! Laita joku tavanomainen ulkoatapetti sisätapetiksi ja toisinpäin. Lattia laattojakin kannattaa kokeilla. Voit tehdä myös yhteis huoneita, esim, olohuone ja keittö samssa, joita erottaa vain pieni seinä. Kaikki huoneet ovat yhdessä isossa huoneessa. Kokeile!
Puutarhan tekeminen on usein vaikeaa. Sijoittele kukkasia vaikkapa johonkin muotoon, kirjoita kukilla jotain... Lisää grilli, uima-allas, lamppuja, puita... Käytä mielikuvitusta...
Kannattaa myös kokeilla että purkaa kaikki yhden tonttisivun talot je tekee kaikille taloille yhteinen teema, vaikkapa kauhujen kaupunki. Tee kaikki talot ekana valmiiksi oman teemaan sopivana ja ala vasta sitten pelaamaan perheillä. Kauhu teemaan sopii hyvin mm. kirkko, hautausmaa...
Niinkuin sanoin käytä mielikuvitusta! Älä tee aina tavallisia taloja, vaihtele! - ...
Miksi ette lataa netistä tavaroita? Mä oon ladannu jo vaikka mitä!
Tarttette vaan Sipsi sims sivuilta saatavan The Sims File Maid ohjelman (Joka EI maksa mitään, mulla on se!)
Ja sitten vaa etitte mieleisiänne tavaroita ja lataatte ne peliin!!!! OLISKO VÄHÄN IDEAA?!?!?!?
T: The Sims peluri ;)
- Pricilla
Moi!
Mulla on Sims ykkönen, lemmikit ja superstar..
Kannattaa ostaa superstar, siinä sinusta voi tulla julkkis ja voit vierailla studio kaupungissa... Ja voit ostaa villakoiria, minulla on itsellä kääpiövillakoira.
Mutta sisustuksesta vähän:
Tee sellaisia huoneita joissa itse viihtyisit. Olisiko laajakuva tv ja pehmeä sohva hyvä, vai mustavalkoinen tv ja kova puu tuoli. Jos osaat raha koodin voit tehdä millaisen asunnon vain.
Teen joskun sellaisia asuntoja joissa värit ovat erikoiset ja huonekalut hauskat.
T.Pricilla :) - Azunite
Ladata netistä suoraan jonkun huoneen. Esim. http://aroundthesims.online.fr/index.html
siellä on kuvia eri huoneista ja lataat vain ne tavarat.(muista tallentaa huonee kuva!) Näin pääset helposti eroon vaikeista sisustus ongelmista! - Jadekettu
Mä teen kans mielestäni aina samanlaisia taloja ja harmittaa, kun ei keksi mitään uutta... Ja tykkään pelata toisen rakentamassa talossa! Eli jos sulla on joku kaveri tai perheenjäsen, joka vois tehdä talon ja perheen simiin, niin pyydä! Saat varmasti erilaisen! :)
Sit on tietysti myös se vaihtoehto, et lataa netistä koko talo ja perhe sinne! Simsin virallisilta sivuilta löytyy hyviä. Suosittelen! :) - NiNnerÖ
Kiitti kaikille vastanneille kivoista vinkeistä! Pitää kokeilla.. Ja ostaa ehkä joku uusi lisäosakin..jos vaikka säästäisin sellaseen rahaa:) Kiittikiittikiitti! :DD
- JJJ11
No jos haluu nähdä valmiita taloja yms
Vois kattoo you tudesta erilaisia talon rakennus videota. Mä ainakin oon saanut niistä ideota ;)- SimsAikakone
Lämpimät onnittelut nikille JJJ11. Vastasitte juuri yli 13 vuotta vanhaan keskusteluun ja teitte paikallisen ennätyksen. Olitteko edes syntynyt, kun pääosa tämän keskustelun viesteistä lähetettiin?
- Simahtanut
SimsAikakone kirjoitti:
Lämpimät onnittelut nikille JJJ11. Vastasitte juuri yli 13 vuotta vanhaan keskusteluun ja teitte paikallisen ennätyksen. Olitteko edes syntynyt, kun pääosa tämän keskustelun viesteistä lähetettiin?
Aiheellinen kommentti, mutta pieni tarkennus voisi olla mukava. Huomioitko mahdollisesti aikadilataation tai pelikeskustelujen erityisen nopean vanhenemisen, kun mainitsit 13-vuotiaasta keskustelusta? Eihän tää vitja ole kuin pikkasen päälle 12 vuotta vanha. Ai niin. Sims-pelien ajankulkuhan noudattaa joka tapauksessa omia sääntöjään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 301222
- 261151