Missä iässä koliikki loppui ja miten sitten nukuttiin?
Miten teillä
4
1460
Vastaukset
- loppui
Ekalla ilta- ja yöhuudot loppuivat 3kk iässä ja sitten nukuttiin muutama kuukausi niin että syötiin vaan välillä yöllä ja taas nukuttiin ja sitten vauva alkoi heräillä n. puoli tuntia nukahtamisensa jälkeen ja oli hyssyteltävä. Tämä riistäytyi käsistä että lopulta kannoin ja hyssyttelin 9kk ikäistä vauvaa yökolmeen, muuten huusi. Unikoulu (kotona) auttoi ja n.10kk iässä oppi nukahtamaan itse omaan sänkyyn ja nukkumaan yöt läpeensä.
Toinen huusi ekan kuukauden ja rauhoittui kasteviikonloppuna 1kk iässä ja nukkui siitä asti 8h yössä.
Kolmas valvoi alusta asti noin yökahteen, mutta ei tarvinnut kantaa kuten kahta ekaa. Kapalo ja heijaaminen riitti. Oppi nukkumaan yönsä heräilemättä 5kk iässä kun oli viikon sairaalassa.
Neljäs valvoi kolme ekaa kuukautta yö kahteen tai neljään. Sitten ryhtyi nukahtamaan iltaisin, mutta vieläkin 2-vuotiaana heräilee öisin kerran tai pari.
Viidennen (ikää nyt 6 viikkoa) kanssa nyt valvon yöt läpeensä: huuta vatsavaivojaan. Viime yön saldo oli 2h unta, jeejee! - pikkuvauvan äiti
Meillä koliikki loppui n. 3 kuukauden iässä. Tämän jälkeen tyttö on nukkunut yöt hyvin eikä enää itkenyt tuntikausia putkeen. Mutta koliikkiaika oli kyllä kauhea, muistan pahimpana päivänä vauvan huutaneen 10 tuntia putkeen. Onneksi nuo ajat unohtuvat melko nopeasti.
- erye
Noin 4kk iässä loppui,
siihen asti kanniskelin paljon vauvaa. - 4 äiti 2 äiti puoli
Hei,
Minun lapsista yksi kärsi koliikista, kunnes kuulin kupleton tipoista, saa ilman reseptiä apteekista, jopa loppu koliikki...
Kupletoni, ei ole välttämättä kirjoitettu oikein, mutta kun kysäset apteekista tietävät kyllä.
Suosittelen kokeilemaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984