Miten teillä

muilla..

Missä iässä koliikki loppui ja miten sitten nukuttiin?

4

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppui

      Ekalla ilta- ja yöhuudot loppuivat 3kk iässä ja sitten nukuttiin muutama kuukausi niin että syötiin vaan välillä yöllä ja taas nukuttiin ja sitten vauva alkoi heräillä n. puoli tuntia nukahtamisensa jälkeen ja oli hyssyteltävä. Tämä riistäytyi käsistä että lopulta kannoin ja hyssyttelin 9kk ikäistä vauvaa yökolmeen, muuten huusi. Unikoulu (kotona) auttoi ja n.10kk iässä oppi nukahtamaan itse omaan sänkyyn ja nukkumaan yöt läpeensä.

      Toinen huusi ekan kuukauden ja rauhoittui kasteviikonloppuna 1kk iässä ja nukkui siitä asti 8h yössä.

      Kolmas valvoi alusta asti noin yökahteen, mutta ei tarvinnut kantaa kuten kahta ekaa. Kapalo ja heijaaminen riitti. Oppi nukkumaan yönsä heräilemättä 5kk iässä kun oli viikon sairaalassa.

      Neljäs valvoi kolme ekaa kuukautta yö kahteen tai neljään. Sitten ryhtyi nukahtamaan iltaisin, mutta vieläkin 2-vuotiaana heräilee öisin kerran tai pari.

      Viidennen (ikää nyt 6 viikkoa) kanssa nyt valvon yöt läpeensä: huuta vatsavaivojaan. Viime yön saldo oli 2h unta, jeejee!

    • pikkuvauvan äiti

      Meillä koliikki loppui n. 3 kuukauden iässä. Tämän jälkeen tyttö on nukkunut yöt hyvin eikä enää itkenyt tuntikausia putkeen. Mutta koliikkiaika oli kyllä kauhea, muistan pahimpana päivänä vauvan huutaneen 10 tuntia putkeen. Onneksi nuo ajat unohtuvat melko nopeasti.

    • erye

      Noin 4kk iässä loppui,
      siihen asti kanniskelin paljon vauvaa.

    • 4 äiti 2 äiti puoli

      Hei,

      Minun lapsista yksi kärsi koliikista, kunnes kuulin kupleton tipoista, saa ilman reseptiä apteekista, jopa loppu koliikki...
      Kupletoni, ei ole välttämättä kirjoitettu oikein, mutta kun kysäset apteekista tietävät kyllä.
      Suosittelen kokeilemaan:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe