Minkälaisia kokemuksia on Hämeenlinnan eläinlääkäreistä? Mihin kannattaisi mennä..? Hinta/laatu suhde?
Olen kohta seropin onnellinen omistaja, haluaisin saada hänelle luotettavan ja osaavan lääkärin.
Eläinlääkärestä
20
5493
Vastaukset
- huoltamolla
on osaava ja ammattitaitoinen eläinlääkäri..
- Hämäläinen_
Eikös siellä ole ainoastaan Vethaus?
- the.myth
Tuossa turuntiellä siinä yömakkaran vieressä on hyvä paikka. Itse käytin siellä lemmikkini mieluiten. Hinta/laatu suhde kohdillaan ja lääkärit pirun mukavia.
- Drrr
..ainakin Kanta-Hämeen eläinklinikkaa Saaristenkadulla ja Tawastvetiä Aulangontiellä. Turuntien eläinlääkärillä olen käynyt kerran ja mielestäni se on asiallinen paikka perustoimenpiteille, kuten rokotukset ym.
En suosittele Pieneläinklinikka Kaikenkarvaiset - sieltä on huonoja kokemuksia, oikeastaan hoitovirheitä. - Musta Rekku
Drrr kirjoitti:
..ainakin Kanta-Hämeen eläinklinikkaa Saaristenkadulla ja Tawastvetiä Aulangontiellä. Turuntien eläinlääkärillä olen käynyt kerran ja mielestäni se on asiallinen paikka perustoimenpiteille, kuten rokotukset ym.
En suosittele Pieneläinklinikka Kaikenkarvaiset - sieltä on huonoja kokemuksia, oikeastaan hoitovirheitä.hyvää hoitoa ja ovat ottaneet asiat aina vakavasti sekä palvelu on ollut erinomaista. Vain hyvää sanottavaa.
- tiikor
Drrr kirjoitti:
En suosittele Pieneläinklinikka Kaikenkarvaiset - sieltä on huonoja kokemuksia, oikeastaan hoitovirheitä.vethaus hattulassa, siellä todella hinta/laatu suhde kohdallaan ainakin mitä itse olen koirani kanssa asioinut, toinen hyvä mutta kalliimpi vaihtoehto itselläni on kanta-hämeen eläinklinikka saaristenkadulla. minä en ole aulangontien eläinlääkäreistä kuullut mitään hyvää, tosin itse en ole asioinut kyseisessä paikassa....
- doki
Musta Rekku kirjoitti:
hyvää hoitoa ja ovat ottaneet asiat aina vakavasti sekä palvelu on ollut erinomaista. Vain hyvää sanottavaa.
Vethaus on paras, hyvää palvelua,osaavat lääkärit, Tapiolan suorakorvaus toimii...
Hinnat tuntuu olevan kovat joka paikassa, eli sillä ei kauheesti merkitystä.
Sitä vastoin se saaristenkadulla oleva oli huono paikka, ainoa kiitos vastaanoton mukavalle tytölle, muuten ei hommat juurikaan toimineet, eikä lääkäri ihan tienny mitä tekee. - salusiini
Drrr kirjoitti:
En suosittele Pieneläinklinikka Kaikenkarvaiset - sieltä on huonoja kokemuksia, oikeastaan hoitovirheitä.Aulangontiellä on tosiaan " VIIMOSEN PÄÄLLE"
palvelu ja ennenkaikkea eläimem hoito.
Suosittelen lämpimästi,
- kunnallinen....
Varmaan kävisin vethaussissa Parolassa jos olisi auto.Mutta käyn turuntiellä, eikä mulla ole mitään huonoja kokemuksia sieltäkään. Siellä vaan joutuu eläilääkäri työskentelemään ihan yksin.Noin 100€ halvempi leikkaus oli turuntiellä kun muualla olisi ollut, kun hintoja kyselin.Eli siellä on jos jossain, hinta ja laatu kohdallaan.Sekin tuntuu olevan makuasia missä käy ja hyvä niin, riittää asakkaita joka klinikalle.
- haluat
Jos haluat tyltä palvelua, mene Aulangontielle!
- aulangontie
siinä kassalla sain huonoa palvelua..lyhyt punapää ei sovi asiakaspalveluun..et se siitä..
- aulangont.
aulangontie kirjoitti:
siinä kassalla sain huonoa palvelua..lyhyt punapää ei sovi asiakaspalveluun..et se siitä..
epäsiisti tytön tyllerö.kävin n.v.sitten..lääkäri ihan kiva..mut,huono maku jäi siinä kun tulin ja lähdin..
- Drrr
Itse sain ainakin Aulangontiellä hyvää palvelua niin lääkäriltä, kuin vastaanottoapulaiseltakin. Ja Aulangontiellä taitaa lisäksi olla ainoa hammasspesialisti (tai siihen kouluttautuva ell) Hämeenlinnassa, joten suuntaan sinne jatkossakin :)
- joops22
aulangont. kirjoitti:
epäsiisti tytön tyllerö.kävin n.v.sitten..lääkäri ihan kiva..mut,huono maku jäi siinä kun tulin ja lähdin..
Aulangontiellä on suht' osaavat lääkärit, mutta hoitajissa olisi toivomisen varaa. Tylyä, epäkohteliasta ja loukkaavaa puhetta!
- kreatiini
Pidätkö myös itsestäsi noin hyvää huolta (Oma hyvä Lääkäri) !!!
T:itelläkin on Eläin
ps: liika on liikaa.....Hellallettas meinigillä pilataan yleensä jo heti alkuun eläimet !!!- ................m
ite tykkään vethausista..3 vuotta siellä käynyt ja palvelu loistavaa, hinta-laatu suhde kohdillaan (tutkii erittöin tarkkaan)!
mukavia hoitajia ja lääkäreitä, aina on saanut samalle päivälle ajan jos on ollut hätätapaus, iso kiitos siitä!
ja sitten kerran jouduin käymään tuolla saaristenkadulla..huoh mikä palvelu ensinnäkin,törkeää suorastaan! ja toiseksi eräs lääkäreistä pelkäsi koiraa!!! mitä helkattia tekee el.lääkärinä jos pelkää ja näyttää sen vielä..sinne en suosittele viemään mitään eläintä, huonoa olen kuullut kyseisestä paikasta..ilmeisesti kissoja hoitaa paremmin kun koiria..tiijä sitten!
- monta koiraa kotona
Aulangontien Tawasvetistä löytyy lähes kaikki se mitä tarvitsen, osa labroista lähtee sieltä muualle ja se tietty vie pari päivää aina aikaa. Muuten en voi kuin kiittää monen vuoden ihanasta palvelusta !
Ovat realisteja, niin kuin pitääkin, kaikki tehdään, mutta kun on aika, niin kertovat että mitä jos olisi aika päästää pois, juuri niin kuin pitääkin !
Kiitos teille tytöt ja rouvat, minä ainakin jatkan heillä! - elysiah
Me käydään koirien kanssa aina Saaristenkadulla. Ollaan saatu hyvää palvelua ja myös vaikeammat leikkaukset on onnistunu. Hinta/laatu suhde mun mielestä todella hyvä.
Vethaussissa en oo ikinä käyny, mutta oon kuullu, että hinnat on tajuttomat. esim. Pallien poisto 100e kalliimpi kun muualla lääkkeet olis pitäny maksaa ite. Saaristenkadulla siis 100e halvempi ja sisälsi lääkkeet. Vethaussissa pikkasen rahastuksen makua.
Turuntiellä ollaan käyty päivystyksessä ja siellä mukava eläinlääkäri halvat hinnat. Sitä suosittelen perustoimen piteille (rokotukset, korvatulehdukset jne. )- tummatus
Kyllä meillä käytetään Vethausia niin paljon kun mahdollista. Mukavat ja osaavat lääkärit siellä. Vain hyvää sanottavaa minulla heistä.
Vethaus saattaa olla muutaman euron kalliimpi kuin muut mutta minä ainakin maksan hyvästä palvelusta.
Kerran olen käyttänyt kissaani saaristenkadulla. Toiminta ihan ok mutta jos saan valita niin menen vethausiin ihan siksi että siellä on ystävälliset lääkärit.
Minusta on ihan turhaa kommentoida eläinlääkäreitä muiden kokemusten perusteella!! - Mellin mutsi
tummatus kirjoitti:
Kyllä meillä käytetään Vethausia niin paljon kun mahdollista. Mukavat ja osaavat lääkärit siellä. Vain hyvää sanottavaa minulla heistä.
Vethaus saattaa olla muutaman euron kalliimpi kuin muut mutta minä ainakin maksan hyvästä palvelusta.
Kerran olen käyttänyt kissaani saaristenkadulla. Toiminta ihan ok mutta jos saan valita niin menen vethausiin ihan siksi että siellä on ystävälliset lääkärit.
Minusta on ihan turhaa kommentoida eläinlääkäreitä muiden kokemusten perusteella!!Aulangontiellä olisivat poistaneet kasvuikäiseltä pentukoiraltani kulmahampaat, kun kuulemma niin pahasti vinossa, että painavat ientä, että tulisi jotain tulehduksia tms. ongelmia. Onneksi aloin käyttämään Sarjamolla ja kulmahampaat vieläkin tallella vaikka koira jo 9 v. Toivottavasti Sarjamo jatkaa vielä pitkään - edullista ja asiantuntevaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713