Ymmärtävätkö, loukkaantuvatko vai miten reagoivat toistuviin tai satunnaisiin lerpahtamisiin?
Miten naiset suhtautuvat erektiovaikeuksiin?
5
1896
Vastaukset
- kt11118
Riippuu naisesta...
Vai luulitko että kaikki on sitä mieltä, että "No jopas, Jormalla ei enää jorma seiso, minä voinkin tästä lähteä kahvin keittoon..ei se mitään vaikka homma jäi kesken.."
Tuskin - se..
Jos se lerpahtaa ja nainen ei osaa ottaa suihin tai käynnistää sitä kädellä, niin pulassa ollaan. Sitten taas, jos taitoa on niin ei ole mitään ongelmaa kun tietää että jos se lerpahtaa niin se on taas kohta pystyssä, ja kun on tämä tieto niin se ei enää lerpahda niin helposti.
..me käydään juttu läpi voi olla että hiki virta mut jotenkin himoja enemmän ku kykyjä..keskustelemalla..ei meillä ainakaan mikään kamala ongelma..
- 10 vuotta naimisissa
Aluksi kun miehelläni alkoi ilmetä erektiovaikeuksia olin ymmärtäväinen, sillä niinhän voi käydä kenelle tahansa, ikään riippumatta. Kun ongelmat vain lisääntyivät lääkkeistä huolimatta, on seksistä tullut minulle ahdistava kokemus, sillä en saa siitä mitään irti. Ensimmäinen ajatus on, että koskakohan jorma lerpahtaa ja kun se tapahtuu, en tunne mitään....
Ainut millä saan nykyään orgasmin on suuseksi tai masturbointi. Normaali seksistä en saa mitään.- vasta seurusteluasteella
Vastaan nyt yhden naisnäkökulman... Mun mielestä yhteen tai kahteen lerpahtamiseen ei maailma kaadu. Kunhan seksi on rentoa, intohimoista ja molemmilla on hyvä olla. Jos taas mies alkaa syyttää ulkopuolisia tekijöitä tai naista, niin ei siinä tule kuin paha mieli. Ainakin mä olen niin tempperamenttinen tapaus, että kiukustun jos kaikki jää kerta toisensa jälkeen kesken ja mies vaan toteaa lähtevänsä nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815