pentujen hinnat?

jeeejeee

Elikkäs olen koko ikäni halunnut kultaisennoutajan ja nyt olisi vihdoin mahdollista hommata sellainen söpöläinen :) ja kysyisin että paljonko mahdollisesti on kultaisennoutajan pentujen hinta? :)

30

17047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilona2

      on yleensä suhteessa laatuun, eli hyvä pentu hyvältä kasvattajalta maksaa vähintään 1000€.

    • Ilona2

      Niin ja vielä, kannattaa katsoa www.goldenring.fi/pentuvälitys

    • tulossa..

      ..hyvä pentu(molem. vanh. lonkat A/A kyynärät 0/0 ja silmät ok) hyvältä kasvattajalta, hinta pentupaketteineen ja vuoden goldenring jäsenyydellä 950e ja osissa saa maksaa. Tosin sitähän ei koskaan tiedä mitkä lonkat pentu saa, mutta hyvät on lähtökohdat.. Kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä eri kasvattajiin ja kysellä heiltä tarkempia tietoja. Itse kävimme läpi useamman kasvattajan ennenkuin löysimme sen joka suostuu osamaksuihin. Silloin tällöin olen myös nähnyt rekattuja pentuja pentupaketteineen ym. myytävän 750e. Joten hyvää saa kyllä alle 1000euronkin kun viitsii panostaa etsimiseen eikä ota ensimmäistä joka vastaan tulee.

      Onnea pennun hankintaan/ etsimiseen!! =))

      • ninana

        oma kultanen maksoi 800e.


      • vantaagirl
        ninana kirjoitti:

        oma kultanen maksoi 800e.

        mä maksoin 550e rekisteröimättömästä pennusta.. taitaa olla vähän rahastuksen makua... nyt vituttaa mutta ihana koira kuiteskin...olis pitänyt vaan odottaa hieman kauemmin ja etsii parempi diili


      • Todellakin
        ninana kirjoitti:

        oma kultanen maksoi 800e.

        Kyllä tonni on liikaa kultsun pennusta, oli vanhemmilla minkälaiset silmä, lonkat tai kyynärät taikka näyttelytulokset. Aivan älytöntä rahastusta nykyään pennuilla "hyvältä kasvattajalta", mitä se nyt tarkoittaakin, rahastuksen makua.


      • piitsu.
        ninana kirjoitti:

        oma kultanen maksoi 800e.

        meillä oli samaa luokkaa.. 850€ paperillinen koira!


      • Anonyymi

        Hyvä kasvattaja tämän hetken hinnat 1600 euroa


    • yleensä yli 800

      Voi olla, että on liian myöhäistä varoittaa, mutta hanki vain rekisteröity pentu. On paljon ns. paperittomia pentuja, jotka lopulta osoittautuvat sekarotuisiksi. Lisäksi et voi sellaisen kanssa osallistua erilaisiin tapahtumiin ja kilpailuihin. Eli kun alussa panostaa voi myöhemmin olla tyytyväinen!

    • kultsit<3

      Me ostettiin hyvä pentu hyvältä kasvattajalta ja se makso 850 euroa :)Hyvän valinnan olet rodun suhteen tehnyt, ihania koiria nuo kultsit :)

    • nykypäivänä

      meidän pentumme maksoi 1250€ ja olemme saaneet enemmän kuin kokorahalle vastinetta. Rotuyhdistyksen sivuilta; kultaisen noutajan pennun hinta 1100-1250 euroa. Tietysti riippuu mistä päin suomea koiraa on ostamassa. Eteläsuomessa maksavat rokotuksetkin 70 e/kerta. pennun kasvattajalla on kuluja mmm. mikrosirutuksesta rekisteröinnistä eläinlääkärintarkastuksista ruokinnasta madottamisista ja emon kuluja. saahan kultaisia noutajia jotain 850 eurollakin mutta kannattaa kiinnittää huomiota vanhempien terveyteen ynnä muihin asioihin. jos 1250 euroa on liian suuri hinta kannattaisi miettiä mitä on ostamassa ladaa vai audia.koirasta on iloa jopa 16 vuotta ja kultainen noutaja on pitkäikäinen

    • reikasd

      Joo, itsellä ei vielä ole kultsupentua, mutta katsonut olen ja madotettu ja kaikki tarpeelliset jutut tehty, ja 2,5kk kultsupentu maksoi 430€, kun googlella selailin. =)

      • ostettu

        Mut se oli jo ostettu siis


    • kummasta ostais?!

      Ostaisisinko Kennelista kultaisennoutajan pennun vai joltakin omistajalta!?? :S kummasta saa halvemmalta
      oon onnelinen jos vastaatte

    • ...

      osta kasvattajalta pentu. mielestäni hinta ei näissä asioissa ole se ratkaiseva tekiä, vaan se että koiran vanhemmat ovat terveet ja hyväluontoiset. toki se ei takaa että koirasi oli priima kunnossa loppuikänsä mutta todennäköisyys suurempi. jos ostat jonkun lehden sivuilta lyötämäsi ilmoituksen perusteella koiran jossa sanotaan että kyllä tämä puhdas on muttet saa papereita niin silloin se on käytännössä sekarotuinen. ja vanhemmista ei tosiaan ole varmuutta. itselläni useampi kultsi on ollut ja on. itse olen valmis maksamaan sen 1000-1200. liian alhainen hinta voisi jopa epäilyttää...elkää ihmiset murehtiko sitä summaa vaan panostakaa siihen että saatte hyvän koiran.

    • Ritva50

      4600e on yleensä lähtöhinta.Varausmaksu on puolet tästä.

    • hauhau ronsu

      Ritva50: olet kyllä KALLIITA pentuja nähny jos 4600 maksaa pentu en ole ikinä kuullukkaan että maksais noin paljon mutta tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.

    • Kultsu vai ei??

      MiIelestäni 900e-1000e on hyvä hinta kultsusta. Harkitsen toista koiraa sekarotuisen paimenkoiran lisäksi... Mahtaisiko kultsu sopia sen kaveriksi? Kiitos jos vastaatte!

      • jt

        Oikein kasvatettu koira ja etenkin kultsu tulee varmasti toimeen toisten koirien kanssa. Omani ainakin tulee toimeen koiran kun koiran kanssa, sukupuoleen tai ikään katsomatta. Riippuen toki siitä vastapuolesta. Jos koirasi pitää muista koirista, en näe mitään syytä, mikset voisi kultsua ottaa kaveriksi. :)


    • Juuri ostettu

      Juuri ostettu pentu Etelä-Suomessa, 1100e. Sisältää vuoden Golden ring -jäsenyyden, on sirutettu ja eläintarkastettu.

    • 123123

      tampereen seudulta ostin kultsun heinäkuun lopussa, 1200€ mutta on ollut jokaisen euron arvoinen komea yksilö. juuri niinkun aiemmin sanottiin, kyllä siihen kannattaa panostaa ja mun mielestä jos ei ole valmis maksamaan noin paljoa niin voi miettiä onko rahaa ylipäätään pitää koiraa, menoja meinaan jälkeenpäinkin tulee vaikka kuinka ja paljon ja niistä ei tingitä

    • Päivi71

      Saako mistään 200e labbiksen tai kultaisennoutajan pentuja?

    • olen jo hankkinut

      Tiedän paikan josta kultsuja saa ilmaiseksi

    • kulta

      Ostin rekisteröimättömän pennun, 600e

    • Be My Golden

      Kultaisennoutajan rekisteröity ja rotuyhdistyksen pentuvälitykseen ilmoitettu pentu maksaa yleensä 1100-1300 euroa.

      Miksi ostaa rekisteröimätön pentu? Itse en uskaltaisi....heräisi epäilys miksi koiraa ei rekisteröidä. Siksikö kun esim. vanhempien terveystulokset eivät kestä päivänvaloa? Tai ovatkin vaikka lähisukua toisilleen?

      Itse koiran hinta on pieni ripaus siitä kaikesta, mitä koiranomistajuus myös rahallisesti vaatii. Panostaisin hyvään pentuun ja kasvattajaan. Sen verran uskallan sanoa että jos kasvattaja myy pennun vaikka 1000 eurolla ei hänelle rahaa mällättäväksi jää kaikkien proge testien, rokotusten, madotusten, astutusmaksujen, bensakulujen, rekisteröintimaksujen, puhelinkulujen ja käytettyjen työtuntien perusteella. Varsinkaan jos jokin asia meneekin pieleen ja narttu joudutaan vaikkapa keisarileikkaamaan.

      Olkaa tarkkoja mistä koirat hankitte. Huolellinen taustatyö ja tutustuminen oman koiran kasvattajaan ja taustoihin kantavat usein hedelmää jatkossakin.

    • Anonyymi

      Itse ostin Tampereen lähellä olevasta kennelistä oman Elvikseni 13 v sitten. Maksoin 1300 euroa ja joka sentti on ollut arvoisensa. Koirani elää ja voi tällä hetkellä tosi hyvin. Ikinä ei voi tietää mitä koiran elämä tuo tullessaan mutta suosittelen ostamaan laadukkalta kasvattajalta niin paremmat koirasi elinikään ovat. Ainoat sairaudet mitä Elviksellä ollut niin ovat hotspotit jotka johtuvat siitä että ollessamme mökilläni joka on saaressa, niin häntä ei voi pitää pois vedestä. Jahtaa sorsia ,kahlaa koko ajan vedessä niin turkki ei ehdi kuivua.siitä seuraus hot spot.

    • Anonyymi

      Ihana rotu työtä teettää varsinkin ensimmäiset kuukaudet. Sisasiisteyden opetus hihnakavely, luoksetulo paikallaan olo siinä muutamia. Pentua on koulutettava vähitellen yksinolo on tosi tärkeä opettaa. Koira joutuu hyvin todennäköisesti olemaan yksin omistajan ollessa töissä. Ei pelkästään lasten koira vaatii opettamista myös lapsille. Koiraa ei saa repiä sen pitää saada nukkua ja syödä rauhassa pennun pitää nukkua n 14 - 16 tuntia vuorokaudessa. Ruokinta oikea laadukas kuivamuona veteen turvotettuna. Ehdottomasti koulutettava niinkuin kaikki koirat

    • Anonyymi

      1000-1400€

    • Anonyymi

      Tollanen ois aika söötti

    • Anonyymi

      Nykyään maksaa 2000 e kultaisennoutajan pentu. Kennelliiton pentulistalta (hankikoira.fi sivulta rodun mukaan voi hakea) löytyy tällä hetkellä myynnissä olevat pentueet ja pentujen hinnat eri roduista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe