Iskarinyläpään kumin vaihto?

Laguna 1

Kuinkas iskarin yläpään kumi vaihdetaan?
Näyttäis olevan viallinen. Saako erikseen ja mitä maksaa? Siis osahinta?

6

4188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhahheijarelluapullo

jos takaiskari ja lenkin mallinen, niin tarvitaan crc:tä liukastamaan ja ruuvipenkkiin pakotetaan, mutten ole varma tuleeko hyvä

• Unohtui mainita

Sorry unohdin mainita, että etuiskari kyseessä.

• Aloittaja
        Unohtui mainita kirjoitti:

Sorry unohdin mainita, että etuiskari kyseessä.

Siis tuo iskarin yläpään mutterin alla oleva levy, siis se pyöreä pääsee ottamaan kiinni lokaripeltiin.
        Kai siis tuon viallisen kumin vuoksi montuissa ja aiheuttaa naputusta. Eli tuo kumi ei keskitä iskarin vartta reikään keskelle kunnolla.
        Onko tuo kumiosa vaihdettavaa mallia vai meneekö ylälautanen kokonaan vaihtoon?

• fgdhfdhgd

Vaihto tapahtuu siten että ensin puristat jousipuristimella jousia kasaan ja sen jälkeen otat iskarin jousineen irti autosta. yläpäässä kolme ruuvia alapäässa kaksi ja kallistuksen vakaajan tanko irti. Sen jälkeen aukaiset iskarin yläpään ruuvin. Aukaisuun kannattaa hommata oikeat työkalu. Purista ensin jouset kasaan. Kas yläpään lautanen on irti . Maksaa noin 100 euroa

• Aloittaja

Ahaa se koko jousilautanen menee vaihtoon?
        Tuleeko kääntölaakeri jousilautasen mukana, vai täytyykö hommata erikseen? Kiitos paljon ohjeesta!

• zxvzvznxnxb
        Aloittaja kirjoitti:

Ahaa se koko jousilautanen menee vaihtoon?
        Tuleeko kääntölaakeri jousilautasen mukana, vai täytyykö hommata erikseen? Kiitos paljon ohjeesta!

Kääntölaakeri tulee samassa paketissa. Mutta lagunassa kääntölaakeri on jousen alapuolella ja sen voi vaihtaa erikseen jos ohjaus jumittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4473
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3075
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2971
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2695
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2675
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2095
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      2081
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe