Dataprey=Gelkin

Huonoa palvelua

Lähetin reilu vuosi sitten rikkoutuneen ulkoisen kovalevyni Dataprey nimiseen yritykseen. He pitivät levyä siellä melkein vuoden. Lopulta lukuisten yhteydenottojen jälkeen he ilmoittivat, että tietojen palautus ei onnistu. Pyysin lähettämään kovalevyni takaisin, mutta lupauksesta huolimatta levyä ei alkanut kuulumaan. Asiakaspalvelussa lyötiin luuria korvaan ja käskettiin tulla itse paikan päältä hakemaan. Että tallaista asiakaspalvelua. Kuluttaja-asiamies sai levyn takaisin, jonka lähetin toiseen yritykseen. Dataprey on kuulemma huijariyritys, joka tekee vain yksinkertaisimmat palautukset, ja jättää vaativimmat tapaukset kokonaan tekemättä. Dataprey on konkurssissa, mutta tilalla on Gelkin niminen firma. Ei varmaan kannata lähettää mitään tuonne vastaisuudessakaan.

41

2402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikäli että

      ...kyseessä kilpaileva yritys.

      Ehkei heillä ollut varaosaa levyysi, jolloin homma venyi heidän sotkujen takia. Kunnon laitteilla ei tarvitse edes odottaa varaosia, mutta kustannussyistä se ei kannata, joten siksi yleensä esim. elektroniikan rikkoutuessa on paras vaihtoehto odottaa että löytyy vastaava osa.

      En ota sen enempää kantaa, mutta meillä onnistuu tiedostojen palautus jopa rikkoutuneilta levyiltä. Jos laitteistomme ei siihen pysty, niin kyseessä vakava fyysinen vika, jolloin levy on ensin korjattava(korjauksia emme suorita).

      Laitteistomme voi tuhota tiedostoja niin, että se ylittää USA:n tiedustelupalvelun määräykset(levy jää ehjäksi, jolloin sitä voi uusiokäyttää).

      Meillä on myös nk. "sormenjälkien" etsimiseen kykenevä softa, mutta varsinaista etsiväntyötä(todistusaineiston etsintää) emme suorita.

      http://www.itpalvelut.net

      • ei kannata

        joo pitää paikkaansa
        datapreyn kovalevyt on kuulemma pitäny noutaa konkurssipesästä. Eihän tuo muutenkaan hyvältä asiakaspalvelulta kuulosta, jos luuri lyödään korvaan ja käsketään tulla itte hakemaan levy pois. Jos joku heistä ei satu asumaan pääkaupunkiseudulla, niin terveisiä perseestä vaan.


      • Kppmc

        Ahaa eli voitte palauttaa tiedostoja jopa rikkoutuneelta levyltä, mutta jos levy on korjattava, niin ette suorita korjauksia.

        Mutta jotkut firmat kyllä suorittaa korjauksiakin, niin miksi ihmeessä sitten vioittunut levy pitäisi teille lähettää?


      • siksi että
        Kppmc kirjoitti:

        Ahaa eli voitte palauttaa tiedostoja jopa rikkoutuneelta levyltä, mutta jos levy on korjattava, niin ette suorita korjauksia.

        Mutta jotkut firmat kyllä suorittaa korjauksiakin, niin miksi ihmeessä sitten vioittunut levy pitäisi teille lähettää?

        Kyllä, osa elektroniikkavioista voidaan ohittaa jolloin levyä voi lukea. Levyltä kannattaa yrittää saada dataa talteen ensin ilman korjaamisia(ellei kyseessä vika jossa esim. lukupää on osunut levyyn). Levyn korjaaminen on se vihoviimeinen homma jos mikään muu ei auta.

        Yksityisistä ihmisistä hyvin suuri osa ei edes korjauttaisi levyä saadakseen tietojaan talteen (syynä korjauksen suuri hinta).

        Yrityksillä kadonneet tiedostot ovat rahanarvoisia, joten jos levy on korjattava jotta tiedot saa levyltä ulos, niin he usein sen myös korjauttavat.

        Jos levy pyörii(eli ottaa virtaa vastaan, mutta kone ei sitä tunnista jne.), niin usein tälläisistä levyistä saa dataa talteen ilman korjaamisia. Siksi se kannattaa lähettää meille. Mikäli levy ei pyöri, neuvomme jo esim. sähköpostissa viemään levyn korjattavaksi.


      • joku
        siksi että kirjoitti:

        Kyllä, osa elektroniikkavioista voidaan ohittaa jolloin levyä voi lukea. Levyltä kannattaa yrittää saada dataa talteen ensin ilman korjaamisia(ellei kyseessä vika jossa esim. lukupää on osunut levyyn). Levyn korjaaminen on se vihoviimeinen homma jos mikään muu ei auta.

        Yksityisistä ihmisistä hyvin suuri osa ei edes korjauttaisi levyä saadakseen tietojaan talteen (syynä korjauksen suuri hinta).

        Yrityksillä kadonneet tiedostot ovat rahanarvoisia, joten jos levy on korjattava jotta tiedot saa levyltä ulos, niin he usein sen myös korjauttavat.

        Jos levy pyörii(eli ottaa virtaa vastaan, mutta kone ei sitä tunnista jne.), niin usein tälläisistä levyistä saa dataa talteen ilman korjaamisia. Siksi se kannattaa lähettää meille. Mikäli levy ei pyöri, neuvomme jo esim. sähköpostissa viemään levyn korjattavaksi.

        että, kuka tai mikä yritys korjaa kiintolevyjä jotta tiedot saataisiin pihalle. Yritys X kirjoittaa viemään levyn korjattavaksi mutta ei anna vinkkiä että mihinkä.


      • täysi huijari
        joku kirjoitti:

        että, kuka tai mikä yritys korjaa kiintolevyjä jotta tiedot saataisiin pihalle. Yritys X kirjoittaa viemään levyn korjattavaksi mutta ei anna vinkkiä että mihinkä.

        Ei kannata tuon virman kanssa olla tekemisissä. Perustetaan ensin osakeyhtiö ja hommataan kalliit vehkeet. Tehdään konkurssi ja aloitetaan puhtaalta pöydältä uudella nimellä. Näin ne huijarit toimii.

        Mullakin oli siellä levy ja ilmoittivat että maksaa 1700euroa. Kun ilmoitin että levy takasin niin yllättäen pitikin maksaa postikulut postiennakkona. Täys huijari!!!


      • Tontsatsa
        täysi huijari kirjoitti:

        Ei kannata tuon virman kanssa olla tekemisissä. Perustetaan ensin osakeyhtiö ja hommataan kalliit vehkeet. Tehdään konkurssi ja aloitetaan puhtaalta pöydältä uudella nimellä. Näin ne huijarit toimii.

        Mullakin oli siellä levy ja ilmoittivat että maksaa 1700euroa. Kun ilmoitin että levy takasin niin yllättäen pitikin maksaa postikulut postiennakkona. Täys huijari!!!

        Niin, eli ensin ei ymmärretä ottaa varmuuskopioita ja sitten vielä itketään täällä kun yritys sanoo 1700 euroa hinnaksi eikä siihen ole varaa ja sen perusteella pidetään täysin huijareina?

        Totta helvetissä yritykset ottavat postituksesta kuluja jos joutuvat lähettämään levyn takaisin!


      • täysi huijari kirjoitti:

        Ei kannata tuon virman kanssa olla tekemisissä. Perustetaan ensin osakeyhtiö ja hommataan kalliit vehkeet. Tehdään konkurssi ja aloitetaan puhtaalta pöydältä uudella nimellä. Näin ne huijarit toimii.

        Mullakin oli siellä levy ja ilmoittivat että maksaa 1700euroa. Kun ilmoitin että levy takasin niin yllättäen pitikin maksaa postikulut postiennakkona. Täys huijari!!!

        kiireiltäsi koettaisit ottaa ihan normaalit varmuuskopiot, niin ei ikinä tarvitsisi näistä asioista vollottaa.


      • Jepsistä
        siksi että kirjoitti:

        Kyllä, osa elektroniikkavioista voidaan ohittaa jolloin levyä voi lukea. Levyltä kannattaa yrittää saada dataa talteen ensin ilman korjaamisia(ellei kyseessä vika jossa esim. lukupää on osunut levyyn). Levyn korjaaminen on se vihoviimeinen homma jos mikään muu ei auta.

        Yksityisistä ihmisistä hyvin suuri osa ei edes korjauttaisi levyä saadakseen tietojaan talteen (syynä korjauksen suuri hinta).

        Yrityksillä kadonneet tiedostot ovat rahanarvoisia, joten jos levy on korjattava jotta tiedot saa levyltä ulos, niin he usein sen myös korjauttavat.

        Jos levy pyörii(eli ottaa virtaa vastaan, mutta kone ei sitä tunnista jne.), niin usein tälläisistä levyistä saa dataa talteen ilman korjaamisia. Siksi se kannattaa lähettää meille. Mikäli levy ei pyöri, neuvomme jo esim. sähköpostissa viemään levyn korjattavaksi.

        Minäkin voisin perustaa autokorjaamon, jossa ei ole turhia työkaluja eikä ammattitaitoa vaan autot korjataan toimintakuntoon kemikaaleilla joita saa autotarvikeliikkeistä ja jos ne ei tehoa niin viekööt muualle ensin korjattavaksi ja sitten voi tuoda meille uudestaan... Meillä löytyy kemikaaleja joka lähtöön;)

        Pystyisimme myös romuttamaan autoja prässillä siihen kuntoon, että niistä ei ota millään selville minkä merkkinen se on ollut;))

        Hyvä firma!!!

        Kovalevyn toimittaminen näillä eväillä toimivalle firmalle aiheuttaa sille yleenä vain lisävahinkoa. Kannattaisiko ehkä lähettää se suoraan alan ammattilaisille?


      • Jepsistä
        täysi huijari kirjoitti:

        Ei kannata tuon virman kanssa olla tekemisissä. Perustetaan ensin osakeyhtiö ja hommataan kalliit vehkeet. Tehdään konkurssi ja aloitetaan puhtaalta pöydältä uudella nimellä. Näin ne huijarit toimii.

        Mullakin oli siellä levy ja ilmoittivat että maksaa 1700euroa. Kun ilmoitin että levy takasin niin yllättäen pitikin maksaa postikulut postiennakkona. Täys huijari!!!

        Sehän se näillänäkymin on mutta kaippa se jotain työtä tapauksesi eteen teki. Tuo hintakin osuu siihen hintahaarukkaan mikä niiden nettisivuilla on nähtävänä. Mutta käytännössä ei kai voi olettaa, että joku firma maksaisi siitä (esim. ne postikulut) että tutkii kovalevyäsi. Arviohan oli sitten ilmainen mutta sen ehkä 10 Euroa jouduit postikuista maksamaan. En nyt ketään tolla perusteella lähtisi täys huijariksi nimittelemään.


      • Jepsistä
        joku kirjoitti:

        että, kuka tai mikä yritys korjaa kiintolevyjä jotta tiedot saataisiin pihalle. Yritys X kirjoittaa viemään levyn korjattavaksi mutta ei anna vinkkiä että mihinkä.

        www.it-tohtorit.fi on kotimainen ja todella ammattitaitoinen firma. Meiltä lähetetään sinne usein levyjä ja homma pelaa erittäin hyvin.


      • täysi huijari
        Jepsistä kirjoitti:

        Sehän se näillänäkymin on mutta kaippa se jotain työtä tapauksesi eteen teki. Tuo hintakin osuu siihen hintahaarukkaan mikä niiden nettisivuilla on nähtävänä. Mutta käytännössä ei kai voi olettaa, että joku firma maksaisi siitä (esim. ne postikulut) että tutkii kovalevyäsi. Arviohan oli sitten ilmainen mutta sen ehkä 10 Euroa jouduit postikuista maksamaan. En nyt ketään tolla perusteella lähtisi täys huijariksi nimittelemään.

        Juu kyllä kyllä, postikulujen periminen on muuten ihan ok mutta kun tämän konkkaan menneen virman sivuilla silloin luvattiin, että he palauttaa ja maksavat postikulut mikäli työ keskeytetään. Eli siis ainoa kustannus minulle olisi alunperin pitänyt olla lähetyskulut minulta heille.

        Ei kannata sen äijän kanssa olla missään tekemisiss. Kuten jo aiemmin sanoin, huijari!


      • xx_xx
        siksi että kirjoitti:

        Kyllä, osa elektroniikkavioista voidaan ohittaa jolloin levyä voi lukea. Levyltä kannattaa yrittää saada dataa talteen ensin ilman korjaamisia(ellei kyseessä vika jossa esim. lukupää on osunut levyyn). Levyn korjaaminen on se vihoviimeinen homma jos mikään muu ei auta.

        Yksityisistä ihmisistä hyvin suuri osa ei edes korjauttaisi levyä saadakseen tietojaan talteen (syynä korjauksen suuri hinta).

        Yrityksillä kadonneet tiedostot ovat rahanarvoisia, joten jos levy on korjattava jotta tiedot saa levyltä ulos, niin he usein sen myös korjauttavat.

        Jos levy pyörii(eli ottaa virtaa vastaan, mutta kone ei sitä tunnista jne.), niin usein tälläisistä levyistä saa dataa talteen ilman korjaamisia. Siksi se kannattaa lähettää meille. Mikäli levy ei pyöri, neuvomme jo esim. sähköpostissa viemään levyn korjattavaksi.

        Huuhaa firma! Teette vain softapalautuksia joihon pystyy kuka vain joka osaa käyttää tietokonetta. Kannattaa käyttää ammattitaitoisia firmoja tietojenpalautukseen eikä tälläisiä "onnenonkijoita" jotka todenäköisesti kutsuu myös varmuuskopiointia ehjältä levyltä tietojenpalauttamiseksi.


    • Jepsistä

      Mihin firmaan lähetit ja miten siinä kävi?

    • ioioioioi

      Nyt tää David Gelkin jatkaa taas puuhiaan. Se on niin helppoa olla ulkomaalainen... Kun jalat alkaa polttamaan alla niin vaihdetaan maata..... Asiakkaista ei tarvitse välittää vähääkään.

      • hermot meni

        Toimitin elokuun lopulla kiintolevyn tiedonpalautusta varten Gelkinille. Kolmeen viikkoon ei tapahtunut mitään, sitten kyllästyin odottamaan ja vein levyn IT-tohtorille, kaksi päivää ja homma hoidettu. Gelkinillä hienot nettisivut, huono palvelu. Yhteydenpito vain sähköpostilla englanniksi. Sitäpaitsi IT-tohtorin hinta on halvempi kuin hinnastohinta Gelkinillä.


      • täys huijari
        hermot meni kirjoitti:

        Toimitin elokuun lopulla kiintolevyn tiedonpalautusta varten Gelkinille. Kolmeen viikkoon ei tapahtunut mitään, sitten kyllästyin odottamaan ja vein levyn IT-tohtorille, kaksi päivää ja homma hoidettu. Gelkinillä hienot nettisivut, huono palvelu. Yhteydenpito vain sähköpostilla englanniksi. Sitäpaitsi IT-tohtorin hinta on halvempi kuin hinnastohinta Gelkinillä.

        Pysykää kaukana siitä firmasta! Kuten jo aiemmin sanoin, ostetaan hienot kalliit systeemit ja sitten tehdään kokka. No, kyseessä oli Oy, joten kustannukset kaatuu meille loppukädessä. Mutta herra laittaa toiminimen pystyyn ja pyörittää samaa hommaa samoilla laitteilla yms. ja sai ostaa ne halvalla. Tällasia nuo pellet on, tarkoituksellista taktikointia.


      • puuttuu?
        hermot meni kirjoitti:

        Toimitin elokuun lopulla kiintolevyn tiedonpalautusta varten Gelkinille. Kolmeen viikkoon ei tapahtunut mitään, sitten kyllästyin odottamaan ja vein levyn IT-tohtorille, kaksi päivää ja homma hoidettu. Gelkinillä hienot nettisivut, huono palvelu. Yhteydenpito vain sähköpostilla englanniksi. Sitäpaitsi IT-tohtorin hinta on halvempi kuin hinnastohinta Gelkinillä.

        Paljonko tuo IT tohtori makso?


    • David Gelkin????????

      David Gelkin antaa huonoa asiakaspalvelua. Lisäksi tunnen myös itsekin joutuneeni huijauksen kohteeksi. Tietojen palautuksen hinta melkein tuplaantui alkuperäisestä hinnasta ja haluaisin kovalevyn takaisin. Ymmärrän kyllä sen että kovalevyn lukupään uusiminen eli varaosan vaihtaminen maksaa lisää. Kyseessä on nimen omaan tämä hänen uusi yrityksensä (David Gelkin).

      David Gelkinin asiakaspalvelunumero lyö luulin korvaan, todella törkeää! Ei ole kotisivuilla ilmoittamasssaan kotiosoitteessa paikalla kun siellä olen käynyt viimeisen kuukauden aikana (Vantaalla). Ei vastaa tiketillä olevaan pyyntöön että haluan kovalevyn takaisin. Ei vastaa tekstiviesteihin, jossa pyydän saada kovalevyni takaisin.

      Kyllä Suomessa olen tottunut saamaan hyvää palvelua, mutta tämä herra David Gelkin ei ymmärrä että asiakas maksaa hänen palkkansa ja sitä pitäisi palvella. Asiointi tapahtuu englannin kielellä. Seuraava vaihe onkin sitten ilmeisesti jo jonkun mainostama kuluttaja-asiamies.

      Jos siis harkitset asioivasi ko. yrityksessä niin suosittelen kiertämään kaukaa.

      • David Gelkin

        This is truly an unbelievably story?

        I am in the office everyday. I leave for lunch or the odd appointment every now and then but this story is too much.

        If you have an issue please call our customr service number that is what it is for? We honestly don't have that many calls that you will not get connected. Its funny how its the anonymous victim that writes the negative posts of this toilet wall forum board.

        Again... IF ANY customer has ANY issue please contact us. You have our contact details on your client agreement. We do not bite...


      • sorry for you
        David Gelkin kirjoitti:

        This is truly an unbelievably story?

        I am in the office everyday. I leave for lunch or the odd appointment every now and then but this story is too much.

        If you have an issue please call our customr service number that is what it is for? We honestly don't have that many calls that you will not get connected. Its funny how its the anonymous victim that writes the negative posts of this toilet wall forum board.

        Again... IF ANY customer has ANY issue please contact us. You have our contact details on your client agreement. We do not bite...

        Jos Gelkin tosiaan on toimistolla kaiket päivää niin mien ihmeessä se pystyy hoitamaan kaikki nämä muut jobinsa?

        http://fi.linkedin.com/in/davidgelkin

        Voisin heittää ainakin kymmenen linkkiä Gelginin sivustoista mutten kehtaa.


      • Entrepenööri
        sorry for you kirjoitti:

        Jos Gelkin tosiaan on toimistolla kaiket päivää niin mien ihmeessä se pystyy hoitamaan kaikki nämä muut jobinsa?

        http://fi.linkedin.com/in/davidgelkin

        Voisin heittää ainakin kymmenen linkkiä Gelginin sivustoista mutten kehtaa.

        "Serial Entreprenuer "

        Eli sarjayrittäjä >> yritys pystyyyn(?) >> huijataan asiakkaita(?) >> yritys konkkaan(?) >> yritys pystyyn(?) >> huijataan asiakkaita(?) >> yritys konkkaan(?) >> jne..jne... jne...


    • Gelkin = Huijari

      Voi ettäku kiireessä erehdyin ja sitte vasta kun ei saanu yhteyttä ja levyä takasi yms. huomasin lukea tätä keskustelua. Alkää sekaantuko.

    • lll

      Onko kellään tietoa heidän uuden yrityksen Kvasir Oy:n toiminta tavoista?

    • Gelkinin uhri

      Oma kovalevy oli siellä yli vuoden. Tyyppi ei ilmoitellut mitään eikä vastannut kuin sillä typerällä samalla sähköpostilla. Lopulta löysin netistä firman puhelinumeron ja vaadin lähettämään kovalevyn takaisin.

      Otin yhteyttä toiseen korjaajaan joka vaikutti ja vaikuttaa yhä erittäin luotettavalta. Hän kertoi asioita Gelkinistä... muunmuassa sen että ne toutteet jotka on Gelkinillä käyneet ovat aika rajussa kunnossa. Sain käsityksen että Gelkin kostaa niille asiakkaille jotka pyytävät kovalevyjään takaisin... Gelkin tuhoaa niitä ja ilmeisesti niin on käynyt minunkin kovalevylle.

      Gelkin on sairas mikäli hän noin tekee ja kaikesta mitä olen netissä hänestä lukenut niin uskon täysin että hän on sairas. En uskoisi Gelkinin käsiin edes alasinta.

      VAROKAA GELKINIÄ!!!

      • David Gelkin

        Did YOU receive a FULL REFUND? YES
        Was the case a success and ALL your data recovered? YES

        I do not drink alcohol at all, so I was not drunk. I was angry at your attitude and tone of message on our system.

        Your case was a complete success. ALL data was recovered and saved to an EXTERNAL USB hard drive because the amount of data recovered was A LOT. It made ZERO sense to put hundreds of Gb of data to DVD. We live in Finland, not India. Employment costs are not cheap. Your recovery cost less than 100€ as it was in OUR opinion a straight forward case. YOUR attitude complicated the issue. Resulting in a FULL refund and termination of the work agreement. How exactly we have become a con company is beyond me. All you had to do was plug the EXTERNAL USB hard drive into a computer and copy the files. This you could not do sadly...

        I see you can write on the suomi24 toilet wall however. You got a FULL REFUND and I see nothing else can be done. You got ALL your belongings back.

        Again.... If ANY real customer has ANY issue you can contact us directly. Using a toilet wall is not the act of an intelligent society? If you have a problem you need to talk to the company to get it solved. We will not bite...


      • Gelkinin uhri
        David Gelkin kirjoitti:

        Did YOU receive a FULL REFUND? YES
        Was the case a success and ALL your data recovered? YES

        I do not drink alcohol at all, so I was not drunk. I was angry at your attitude and tone of message on our system.

        Your case was a complete success. ALL data was recovered and saved to an EXTERNAL USB hard drive because the amount of data recovered was A LOT. It made ZERO sense to put hundreds of Gb of data to DVD. We live in Finland, not India. Employment costs are not cheap. Your recovery cost less than 100€ as it was in OUR opinion a straight forward case. YOUR attitude complicated the issue. Resulting in a FULL refund and termination of the work agreement. How exactly we have become a con company is beyond me. All you had to do was plug the EXTERNAL USB hard drive into a computer and copy the files. This you could not do sadly...

        I see you can write on the suomi24 toilet wall however. You got a FULL REFUND and I see nothing else can be done. You got ALL your belongings back.

        Again.... If ANY real customer has ANY issue you can contact us directly. Using a toilet wall is not the act of an intelligent society? If you have a problem you need to talk to the company to get it solved. We will not bite...

        I dont know what you are writing... what is this about been drunk???
        I see you have many not satisfied customers. I am one of them... I never get any recovered data... I just got back harddrive you put wrong driver in it and it may cause more problems. I am not saying you are not professional... I heard real professional saying that to me.

        So, you have so many unsatisfied customers you mix us together. Have you thought about other professions?


    • David Gelkin

      If ANY CUSTOMER has a complaint please contact our company directly. Writing on a toilet wall does not help anything?

      Our contact information, address and phone number, is easily available to ALL customers as part of the customer agreement replay message EVERY new customer receives when making a client ticket with us.

      It is easy to see that some Melicous COMPETITOR tactics are being used on this forum and legal action will be taken under advisement.

      AGAIN... ANY real valid customer who has ANY issue with our services or quality please contact us. If you do not want to pay the call yourself, please sms us and we will call you back.

      Gelkin.net was the first company in Europe to be certified for data recovery from ACE laboratory. ACE supplies the worlds leading data recovery hardware PC3000 which is the best on the market. ALL Gelkin recovery engineers have a minimum of an Electronics degree, which means GELKIN.net "does know" how to do a data recovery properly.

      Anonymous posts on a toilet wall forum like Soumi24 is not how business is conducted. If you have an issue contact us. We will not bite....

      • Gelkinin uhri

        I contacted to you many times... it is real hard, you just keep sending same email to everybody... if you like customers contact you why you cannot tell your phone number to contact??? With email its just waste of time.

        You dont know how we here keep business going on... learn it please.


      • liika on liikaa

      • David Gelkin
        Gelkinin uhri kirjoitti:

        I contacted to you many times... it is real hard, you just keep sending same email to everybody... if you like customers contact you why you cannot tell your phone number to contact??? With email its just waste of time.

        You dont know how we here keep business going on... learn it please.

        Customer calls take time to answer and solve. CALLING sonera for example puts you on hold for 30 mins. WE do not have that problem. Existing customers know how to contact us. We do respond to emails.

        Having NEW clients calling is not our objective. We have a very good system to cater for new clients needs. Which in most cases is a set of very typical questions.

        Our phone number is reserved for our existing clients who genuinely need a status update or have another customer service related issue. If we do not answer immediately we always call back when we are immediately available.

        I hope this explains why we are not advertising our existing clients hot line number to the general public. This is a lesson learned from terrible service from companies such as Sonera etc...


    • David Gelkin

      This is our public contact information.

      http://www.gelkin.net/yhteystiedot.html

      ALL of our clients have a customer service contact number on their client agreement. This is not a public phone number so EXISTING clients do get priority service.

      http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2388726&kielikoodi=1&tarkiste=14560A9A29961ECD00D8DEA7F2B289C96CA184C7&path=1547;1631;1678

      GELKIN is an official registered Aputoiminimi of Kvasir OY. We ONLY have ONE contact number for the company.

      WHY USE GELKIN?
      Gelkin has many more years of search history online. Using a high ranked GOOGLE search ranked domain and years of articles makes good business sense.

      We serve clients with qualified data recovery services. If issues are discovered with service quality or delivery. We honestly do try to fix the issue. Business does not work if you trick or mess with people. We have a publicly known 100% money back guarantee program. Its impossible to keep 100% of the clients all the time happy. But we are doing a very good job of it. Sadly the happy customers are not so public.

      But toilet walls like this forum are a place that shy and timid / afraid clients (assumed!!) vent there frustration. Its far easier to contact us directly. Customer service is there to answer questions and help.

      • vaihda ammattia

        WHY USE GELKIN?

        I wonder why.
        1. Gelkin ei ymmärrä olevansa suomessa eikä näytä osaavan suomea. Se olisi tosi hyvä ominaisuus yrittäjässä joka toimii suomessa, siis suomen kielen osaaminen.
        2. Gelkin ei anna tilanneseurantaa. Ei vaikka pyytäisi sitä ellei tilanneseurannaksi lasketa copy/paste tyylistä samaa viestiä joka kyselyyn.
        3. Gelginin osaaminen on ala-arvoista.


      • easier???

        "Its far easier to contact us directly. Customer service is there to answer questions and help."

        I tried that way... many times. No answers. And other customers say the same.

        David Gelgin, jos soitan Kuluttajavirastoon ja kysyn heiltä mitä mieltä he ovat sinusta niin oletko valmis kuulemaan sen täällä "vessaseinällä"?

        David.. asiat puidaan vessoissa... sori että olet epäsuosittu.


    • tyytyväinen asiakas

      Arvostakaa asiantuntemusta enemmän kun kielitaitoja. Minulla oli kerran sähköiskun saannut kovalevy (savun kera, kontrolleri kuollut) jonka Gelkin (silloin dataprey.fi) sai toimimaan uudella kontrollerilla ja toimitti levyn autollaan minulle kolmessa tunnissa samana päivänä! Toki hintaa oli priority-palvelusta enemmän, mutta niin pitääkin olla.

      Toisaalta osaan englantia sujuvasti, mahdollisesti se auttoi minut saamaan täydellisen palvelun? ;)

      • Vituttaa_Isosti

        Taitaa Gelkin (=Kvasir Oy) olla konkurssissa, kun ei vastata sähköposteihin eikä puheluihin tai tekstiviesteihin?

        Tässä on jo pari viikkoa yritetty saada jotain vastausta, mutta hankalaahan tuo on kun firmaan ei saa mitään yhteyttä.

        Täytynee tutkia mitä rikosilmoituksen/esitutkintapyynnön tekeminen vaatii.


      • Fed_Up_Big_Time
        Vituttaa_Isosti kirjoitti:

        Taitaa Gelkin (=Kvasir Oy) olla konkurssissa, kun ei vastata sähköposteihin eikä puheluihin tai tekstiviesteihin?

        Tässä on jo pari viikkoa yritetty saada jotain vastausta, mutta hankalaahan tuo on kun firmaan ei saa mitään yhteyttä.

        Täytynee tutkia mitä rikosilmoituksen/esitutkintapyynnön tekeminen vaatii.

        I suspect that Gelgin (=Kvasir Oy) is in bankrupt because they do not answer to any e-mail / phone call / txt-message?

        I have been trying about 2 weeks to have any answer from them but it is a bit difficult due to their non-responsive behaviour.

        The only option left seems to be filing a criminal complaint.


      • David Gelkin
        Fed_Up_Big_Time kirjoitti:

        I suspect that Gelgin (=Kvasir Oy) is in bankrupt because they do not answer to any e-mail / phone call / txt-message?

        I have been trying about 2 weeks to have any answer from them but it is a bit difficult due to their non-responsive behaviour.

        The only option left seems to be filing a criminal complaint.

        This is Stupid! Some person is somehow pissed about something that I have No idea how to fix?

        My company GELKIN.NET is fully working and running normally. You can visit my company website and get full address details and info for contacting me. I am really lost as you how to handle this now.

        Suomi24 is blackmailing businesses allowing slanderous content like this. If anyone REALLY has any solution as to how to stop all this nonesense PLEASE let me know.

        David Gelkin
        MY own phone number is 050 326 3282
        its a number that is not hidden and 020202 tell me I am the ONLY David Gelkin in the entire country and my info is not hidden.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2920
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

      Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1686
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1567
    4. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1391
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

      Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1384
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      402
      1308
    7. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1089
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

      Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1047
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

      "Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      855
    Aihe