Tietääkö kukaan hyvää valmennuskurssia Lapin oikikseen, joka olisi myös suhteellisen edullinen??
Vastaukset 3
- sari_85
Kyselit valmennuskurssia Lapin yliopiston oikeustieteelliseen tiedekuntaan.Voin suositella ainejärjestö Artiklan intensiivi-kurssia, joka ei myöskään ole kovin kallis. Kävin kurssin itse viime keväänä ja olin tyytyväinen sen sisältöön. Muistaakseni www.artikla.com oli osoite...
- oik.yo
Itse kävin kans Artiklan valmennuskurssin Oulussa. Sieltä oli sisäänpääsyprosentti 71% !! Eli ihan tasokas kurssi oli vaikka varmasti markkinoiden halvin :) Suosittelen.
- JA-Tobias
Vinkki lapin yo:oon pyrkiville. älkää pyrkikö. kuka hitossa haluaa jonnekin lappiin. siis haloo.
terveisin kuopiolainen tampereelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567