Vuokrataan vanha viihtyisä omakotitalo hakunilan urheilupuiston reunalta. Neljä isoa huonetta, joista yhdessä keittiö ja yhteen rakennettu erillinen pieni kylpyhuone. Neliöitä n. 90m2 ja lisäksi kylmäkuisti ja ulkovarasto. Isolla tontilla marja-, pensaita ja puita.
Sijainti on puiston laidalla, ulkoilureittien ja hiihtolatujen varrella. Pelto ja metsä maisemat. Bussille 5 minuuttia, ostoarille 10. Hevostalli, uimahalli ja muitakin harrastusmahdollisuuksia lähellä.
Lämmitys on ilmalämpöpumpulla n. 80-100€/kk.
Lisäksi on 2 takkaa ja sähköpatterit.
Lemmikit sallittu.
Vapautuu 1.3.2009
Vuokra 1100€/kk
Takuuvuokra 3300€
Lisätietoja puhelimitse.
ma-pe 17-21 ja la-su 11-21.
Puh. 0400-305840.
OMAKOTITALO, ITÄ- VANTAA ( HELSINKI 3km )
Isäntä
1
1084
Vastaukset
- LEILA NYMAN
hei olen kiinostunut asunnosta ja kysynkin suoraan että kun olen romaninainen olen eläkkeellä oleva ja huollan 5 vuotista tytön poikaa ja tarvitsisin lapsen kannalta omakotitaloa vuokralle saisi omaa rauhaa jne jos on mahdollista voisitko soittaa mulle ja keskustella lisää kiitos
t : LEILA
PUH: 0465640616
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.853525Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,753125SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2122210Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302121- 41900
- 95888
- 52796
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16750