Ronaldo on sopinut siirrosta Real Madridiin kesällä 2009. Hyökkääjän viikkoliksa tulee olemaan noin 200 000 euroa.
Piti kirjoittaa ja koska ei iltapäiävlehdet tai muu suomen media vielä tiedä uutista. checkkaa viestin kellon aikaa:)
Ronaldon Real diili ok
fghyh
3
627
Vastaukset
- ozzy94
katsoin viestin päivämäärää ja se on jo niiin vanhaa tietoa että... Ronaldo ei siis ole siirtymässä realiin
- asanasa
mä oon ihan hulluna siihen et ronaldo siirtyy mun lempiseuraan nyt tulee ainakin realille monta mestaruutta näet ronaldo on siihen jo tottunu
- ehkä..
Real Madrid on kans mun lempi seura, mut ei sinne must Ronaldoa tarvittais. Ihan ylihintanen, enkä muutenkaan tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875