missä olisi sellaisia juttuja joilla voisi litistää rinnat? ns.bindata?
rinnat
14
3861
Vastaukset
- puhumallako?
"missä olisi sellaisia juttuja joilla voisi litistää rinnat?"
Ei ne uskoakseni nyt pelkillä jutuilla litisty, mutta jos sellaisen jutun jostain satut lukemaan tai kuulemaan, niin kirjoita ihmeessä se tännekin.- päässyt
yllättävän vanhaksi kuulematta sitä, että "jutuilla" tarkoitetaan myös joitain tarkemminmäärittelemättömiä esineitä.
Toisaalta saatat olla vain tyhmä. Tai sitten vittumainen pelle. - tyhmyyteni
päässyt kirjoitti:
yllättävän vanhaksi kuulematta sitä, että "jutuilla" tarkoitetaan myös joitain tarkemminmäärittelemättömiä esineitä.
Toisaalta saatat olla vain tyhmä. Tai sitten vittumainen pelle.Onko "vittumainen pelle" sirkuksessa työskentelevä naispuolinen hauskuuttaja, vai tarkoititko sillä hupsuun tyyliisi sopivasti taas jotakin tarkemminmäärittelemättömiä esineitä?
- ei jaksa
tyhmyyteni kirjoitti:
Onko "vittumainen pelle" sirkuksessa työskentelevä naispuolinen hauskuuttaja, vai tarkoititko sillä hupsuun tyyliisi sopivasti taas jotakin tarkemminmäärittelemättömiä esineitä?
saivartelua. Varsinkin, kun saivartelija on yli 5-vuotias. Tällä palstalla on ihan tarpeeks vittuilua. Alenna vaan itseäsi teeskentelemällä, ettet tiedä mitä se tarkoittaa.
Pyörit tällä palstalla, eli kai transaihe sinuakin koskettaa, joten ymmärrät varmaan, että aina ei jaksa lukea vittuilua vastaukseksi, kun oikeasti tarttis apua jokapäiväiseen ongelmaansa. Tosin en ole keskustelun aloittaja. - se oli?
ei jaksa kirjoitti:
saivartelua. Varsinkin, kun saivartelija on yli 5-vuotias. Tällä palstalla on ihan tarpeeks vittuilua. Alenna vaan itseäsi teeskentelemällä, ettet tiedä mitä se tarkoittaa.
Pyörit tällä palstalla, eli kai transaihe sinuakin koskettaa, joten ymmärrät varmaan, että aina ei jaksa lukea vittuilua vastaukseksi, kun oikeasti tarttis apua jokapäiväiseen ongelmaansa. Tosin en ole keskustelun aloittaja.Jäi vaan vielä epäselväksi se sinun jokapäiväinen ongelmasi, vai mikä se oli? Liittyykö se jotenkin niihin tarkemminmäärittelemättömiin esineisiin, vai miten se oli?
- se ole
se oli? kirjoitti:
Jäi vaan vielä epäselväksi se sinun jokapäiväinen ongelmasi, vai mikä se oli? Liittyykö se jotenkin niihin tarkemminmäärittelemättömiin esineisiin, vai miten se oli?
se bindaaminen, joka siis on tämän ketjun aihe... Ja miksi takerrut niihin "esineisiin"..? En mä tiedä onko "tarkemminmäärittelemätön" yhdyssana vai ei, mutta mieluummin vahingossa yhteen ku erikseen. En tajua mikä sun ongelmas on.
- vai eikö niinku
se ole kirjoitti:
se bindaaminen, joka siis on tämän ketjun aihe... Ja miksi takerrut niihin "esineisiin"..? En mä tiedä onko "tarkemminmäärittelemätön" yhdyssana vai ei, mutta mieluummin vahingossa yhteen ku erikseen. En tajua mikä sun ongelmas on.
En minä halua takertua esineisiin, vaan haluan päästä niistä nopeasti eroon, koska minun ongelmani on kyltymätön kullanhimo. Olen tämänkin illan viettänyt bongaamassa toisten ihmisten kultia, ja jokin niissä vaan viehättää. Ei se minua haittaa vaikka olenkin ikuisesti se "toinen nainen", elämä on lyhyt ja aion pitää sen ajan hauskaa mitä minulle on suotu. ;)
Ja vielä sen vaan sanon, että sitokaa minun puolesta tissinne niin ei kiinnosta naisiakaan, bisseistä tai miehistä puhumattakaan. Heippa ja kivat jatkot teille sekä meille. - ei tykkää
vai eikö niinku kirjoitti:
En minä halua takertua esineisiin, vaan haluan päästä niistä nopeasti eroon, koska minun ongelmani on kyltymätön kullanhimo. Olen tämänkin illan viettänyt bongaamassa toisten ihmisten kultia, ja jokin niissä vaan viehättää. Ei se minua haittaa vaikka olenkin ikuisesti se "toinen nainen", elämä on lyhyt ja aion pitää sen ajan hauskaa mitä minulle on suotu. ;)
Ja vielä sen vaan sanon, että sitokaa minun puolesta tissinne niin ei kiinnosta naisiakaan, bisseistä tai miehistä puhumattakaan. Heippa ja kivat jatkot teille sekä meille.kumppanin litteästä rintakehästä vai..?
- Markus
Hyviä bindereitä voi ostaa mm. täältä
http://www.t-kingdom.com/shopping/english/first_time.htm
(lisää löytyy jos heittää googleen hakusanaksi esim. breast binder)
Halvalla voi löytää omankokosen käytetyn vaikka tämän ohjelman kautta
http://www.thetransitionalmale.com/Binders
tai sitten vaikka ihan kyselemällä rintaleikaukkauksessa käyneiltä ts-miehiltä sattuuko heiltä löytymään ;)
Hudsonin FTM guidesta löytyy (englanniksi) ohjeita ja muitakin tapoja miten saa rintavarustustaan piiloon. Muutenkin sivusto on ihan katsomisen arvonen jos ts-miesasiat kiinnostaa.
http://www.ftmguide.org/binding.html- litss
kiitos linkeistä :)
mutta saisikohan suomesta ostettua tai tilattua mistään kun en varmana osaa tuolta tilata..
- marrw
Täältä löytyy hyvät ohjeet rintojen bindaamiseen:
http://foggy-sky.net/disillusion/bindaus.html
Tuollaisen jesari-korsetin tekeminen on todella helpoa ja _HALPAA_, lisäksi toimii erittäin hyvin suurillekkin rinnoille! :)
Tarvikkeetkin saa helposti hankittua, joten ei kun toteuttamaan vain. - codi
Ehdoton life saver on meikäläisellekin tuttu Danae Kurvers, joka on trans-siskonsa/-veljensä innoittamana alkanut väsäilemään bindaavia tanktoppeja ja muuta mukavaa varustusta. Tilaaminen on helppoa ja asiakaspalvelu toimii paremmin kuin hyvin. Epäselvissä tilanteissa itse tekijään saa helposti yhteyden. Maksu hoidetaan yleensä etukäteen ja tuote tulee suoraan kotiin.
Tutustukaapa osoitteeseen www.danae.info
Älkää hyvät ihmiset turvautuko mihinkään ideaalisidemeininkeihin, sillä telotte itseänne ja ihokudostanne. Pääsääntö on, ettei kannata kahta minuuttia kauempaa viihtyä missään, mikä vaikeuttaa hengittämistä tai luonnollista liikkumista. Jotkut binderit ovat todella rajuja, eikä niiden käyttäminen taatusti edesauta teitä unohtamaan rintavarustuksenne.
Danaelta löytyy ihan omat niksinsä fiksuun bindaamiseen. Kangas on todella elastista, mutta silti litistävää ja tukevaa. Paidat eivät ole haarniskoja, eivätkä jätä mitään ylimääräisiä ja epämääräisiä muhkuroita, vaan myötäilevät hyvin kehon luonnollisia muotoja.
Korkeintaan näytätte pikkuisen lihaksikkaammilta, kuin normisti. Pidemmät tanktopit siistivät hieman jopa vatsakumpuakin, mikäli sellaista on päässyt kertymään. Hevimpään bindaamiseen suosittelen beachtoppia, joka on sitä normaalia kangasta vähemmän joustava ja jolla voi jopa surutta käyskennellä nimensä mukaisesti vaikkapa rannalla.- -
Pystyyköhän tilaamaan suomeen asti? Ilman että on pankkikortti? KUinka maksetaan kun en sivun kieltä ymmärrä..?
- -P-
- kirjoitti:
Pystyyköhän tilaamaan suomeen asti? Ilman että on pankkikortti? KUinka maksetaan kun en sivun kieltä ymmärrä..?
Selkeni homma kertaheitolla kun otin yhteyttä ja se vaiva kannattaa nähdä kaikkien sitojien jotka haluavat päästä yhtään helpommalla. On itsessään jo todella raskasta olla väärässä kehossa saati sitten sitoa kivuliailla keinoilla rintojaan(?) tai miettiä kuinka pystyisi omia ajatuksiaan ja identiteettiään tuomaan esille uskottavasti.
Voi tilata binderiä liivimuodossa ja tavallisena binder-paitana. Myös penis-proteeseja ja suhteeellisen halpaan hintaan ja postimaksuin.
Kannattaa kokeilla veljet hyvät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859