Minulle on kerrottu että jetta on golfin sedanversio.
Nyt kun on tulossa uusi golf, niin tuleeko perässä myös uusi jetta?
Milloin uusi jetta?
3
547
Vastaukset
- ei koskaan
Ei enää VW osaa tehdä noin tyylikästä autoa, kuin nykyinen Jetta ja farkku-Golf on.
- On on
Jetta Wagon (joka myydään Suomessa Golf Variantin nimellä) on yksiselitteisesti ruma auto.
Minulla on lupa lausua tämä totuus ääneen, sillä ostin tuollaisen kulkineen (uuden) muutama kuukausi sitten.
Ulkoinen rumuus ei minua hätkäyttänyt eikä sillä ole minulle juuri merkitystä. Tärkeämpää on sisäinen kauneus eli auton muut ominaisuudet.
Olen autooni tyytyväinen – sen rumuudesta huolimatta!
- menee
Uuden Jetan pitäisi poiketa aikaisempaa enemmän Golfista. Tulee markkinoille joskus ensi vuoden lopulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876