Hei, olemme menossa huhtikuussa Milanoon ja näyttää epätoivoiselta nuo hotellihinnat, onko missään edes lähellä Milanon keskustaa 100 eurolla kahden hengen huonetta? Suosituksia vinkkejä, kiiitoooos
100 EUR hotelliyö
13
1767
Vastaukset
- Majoittunut
Hotel Tiziano oli rauhallinen, vähän kauempana keskustasta,, mutta metropysäkki oli 100 m päässä hotellista, kannattaa katsoa nuo internet hinnat
- scala
Hotel Berna, ihan päärautatieaseman lähellä.
Katso hotel.de - eu01
Mielestäni jo 60:lla eurolla saa hyvät huoneet, katso esim. http://www.accorhotels.com/gb/hotel-0933-ibis-milano-centro/index.shtml tai bestwestern.com
- aivan...
minunkin mielestäni pitäisi saada 5 tähden hotellista huone 40 eurolla yö, mutta, kun multa ei sitä kysytä.
Päärautatieaseman lähellä on viihtyisä pieni perhehotelli nimeltä Siro, jossa yövyimme 80/yö.
Viihdyimme hyvin
- Milanossa 01/2009
Hei,
Voin kahden matkan kokemuksella suositella hotellia nimeltä Hotel Ritter via Corso Garibaldilla. Listan mukaan kahden hengen huoneen hinnat ovat yli 200 euroa, mutta itse olen varannut booking.com -sivuston kautta ja ainakin viikko sitten hinnat olivat 79 €/2 hlön huone/yö. Hotelli on rauhallisella paikalla kuitenkin keskustassa ja metroaseman lähellä. - hotelleja
Olen lähdössä viikon päästä Milanoon pitkälle viikonlopulle, ja kaikki hotellit näyttävät olevan tolkuttoman kalliita. Jopa hostellista joutuu pulittamaan kolmelta yltä kahdelle henkilölle 500 euroa! Ei ole todellista...katsoin netistä monelta eri sivustolta.
Onko maalis-huhtikuu jo niin turistiaikaa, että kehtaavat rahastaa näillä summilla??- pääsee...
Booking.com/Milano Hotel Siro 4 yötä 2 henkeä 285€
Käyppä tutkimassa.
Hotelli on pini perhehotelli yhdellä tähdellä, mutta tosi viihtyisä paikka. Hotelli on ihan päärautatieaseman lähellä.
- kesä 09
hotellia: Sempione. Hyvällä paikalla, siisti, edullinen. Tyttäreni oli siellä viime kesänä kavereiden kanssa ja me menemme kesäkuun lopussa: triplahuone 90€/yö sis brekkarin
- ap.
Päädyimme nyt Ibis Centroon, kiitos kaikille avusta!
- kesä 09
ap. kirjoitti:
Ibishotellit on Accorhotellien halvin ketju, ja pahimmillaan huoneet kuten laivan hytit! Toki jossain voi olla ihan kelvollisiakin huoneita mutta ettei tule ylläreitä niin halusin varoittaa.
- Kokemuksia?
ap. kirjoitti:
Onko jollain omakohtaisia kokemuksia Ibis Milano Centrosta? Minkälaiset huoneet, siisteys, aamupala yms. ja onko sijainti hyvä?
- Lissu
Milanon reissua suunnitellessa kannattaa tarkistaa messukalenteri. Suosittuna messukaupunkina Milanon hotellit on messujen aikaan aika täyteen buukattuja, ja hinnat saattavat olla hyvinkin kolminkertaisia normaaliin verrattuna.
- lähellä rautatieasemaa
Metropolessa olemme yöpyneet muutaman yön, meillä oli tosi tyylikäs huone ja aamiainen oli maukas. Ratikalla pääsi nopeasti ydinkeskustaan. Hinta n. 75 € kahden hengen huone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904