koirahoitolaa

salksjö

Onko Vaasan seudulla muuta koirahoitolaa kuin Vikbyn kennel shop?

17

5492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onononon
    • Woff

Vaasassa on HappyPet ja Kultatassu.

• IAK

Onko sinulla kokemusta tuosta Vikbyn kennel hotellista? Pitäisi viedä koira sinne muutaman viikon kuluttua?

• Doggelito

Minun mielestäni paras koirahoitola: Big Dog, Raippaluodossa Södra Vallgrund. Ja olen pitänyt koiriani Vikbyssä ym. mutta en ole pitänyt niistä.

• Uusi hoitola lähellä Vaasaa, Omenapihan eläinhoitola. Mahtavat tilat ja kohtuullinen hinta 18 €/vrk. Kannattaa tutustua! www.appelgarden.fi

• ,l,,lö,,l,l,lp

Ei kai kukaan täysjärkinen enää Kulkuriin vie? Paikkaa hoidetaan miten sattuu ja sijainti on kauhea.

• Nenna-Maj

Ei kunnollista !!

• Erittäin pettynyt

Itselläni huonoja kokemuksia VIKBY KENNELISTÄ VAASASSA ! varasin ajan kenneliin jonka he vahvistivat. Tämän jälkeen kun olin viemässä SULOISTA villakoiraani hoitoon niin sanoivat, että on täyttä. Mukava yllätys kun oli perheellä lomamatkat varattu jne. Miksi he ylitäätään vahvistivat päivät minulle jos ei kerran ole tilaa. Eli kannattaa varautua siihen, että et saakaan koiraasi hoitoon vaikka olisit niin sopinut!!!

Että näin VIKBY KENNELISSÄ hoidetaan asiat.

• Hau Hau

Törkeetä toimintaa jos ovat noin tehneet ! Minulla vähän saman suuntaisia kokemuksia paikasta, EI voi luottaa...

• Tyttö 82

Minulla koira sai Vikbyssä täitä turkkiinsa toisella hoitokerrallaan joten en kyllä vie sinne enään ikinä. Suosittelen BigDog hoitolaa siellä ovat asiantuntevia ja luotettavia.

• jari./ ronja

big dog on todella paras.
      meidän sakemanni oli hoidossa siellä ja
      oli todella hyvässä kunnossa/karvakiilti.vien sinne
      aina kun vain on tarvetta tai jos siellä vain on tilaa.

vikbyhyn vein yhden ja viimeisen kerran.
      koira todella suttunen/paskanen.
      pesuun piti raahata.

• Miika5

Kerran ollut hoidossa Vikbyssa ja toista kertaa EN vie !!!!

Perustelut: Huono asiakaspalvelu, Joustamaton palvelu, Koira laihtunut ihan silmissä vaikka muissa hoitopaikoissa ollessaan ei mitään vastaavia merkkejä. ym ym

-Miika

• osku13ji

Meidän Osku on jo 3kertaa ollut Omenapihan eläinhoitolassa ja kaikki toimii! Löysin paikan kaverini vihjeestä mahtava paikka! Matka Vaasasta ei ole pitkä kun tietää että koira saa hyvää hoitoa!

• vaasalainen1

Vikbystä samaa mieltä, en ikinä meinaa viedä koiraani sinne!

Nouto/hakuajoista ei Vikby Kennel Hotellissa jousteta ollenkaan. Ihan ymmärretävää toki jos hoitola on iso ja asiakkaita käy paljon, silloin on varmasti helpompaa että nouto ja haku menee sujuvasti aikatauluissa. Koitin kuitenkin selittää, että olen tulossa illalla Vaasaan klo 20 jälkeen (noutoaika klo 18-20) mutta paikan omistajalle ei mitenkään käynyt se, että tulen hieman myöhässä tai esim. samalla kun lenkittävät iltalenkin klo 21, nappaan koirani kotiin. No, ei auttanut kun varata paikka koiralleni sillä "oma" hoitopaikkamme oli täyteen bookattu.
      Kun sitten kysyin, onko hoitolaan mahdollista tulla tutustumaan etukäteen ilman koiraa (mikä mielestäni on ihan normaali käytäntö), sain vastaukseksi huutoa ja haukut tähän tyyliin; "Kai sä oot käynyt meidän nettisivuilla, siellä on kuvia?! Ei hoitolaa voi tulla kattomaan. TÄMÄ ON VIIDEN TÄHDEN HOTELLI, MITÄ SÄ EPÄILET ETTÄ TÄÄLLÄ OLISI VIKANA?!

Vaikka tuossa vaiheessa jo verenpaine alkoi nousemaan, koitin rauhallisesti selittää että olisi mukava nähdä millainen paikka on. Nettisivuilla yli 10-vuotta vanhoista kuvista en oikein saa mielikuvaa kyseisestä hoitolasta. Yritin myös kertoa etten epäile paikan olevan huono, vaan että olisin vain halunnut nähdä millaiseen hoitolaan koirani jätän. Tästä nainen hermostui vielä enemmän ja huusi puheeni päälle, että ei halua minun levittävän perättömiä huhuja sekä valheita. Siinä vaiheessa hermostuin ja sanoin naiselle, että hän ei voi asiakkaalle puhua tuohon malliin jos esitän viattoman kysymyksen. Sain vastaukseksi "no sitten sun ei varmaan kannata tuoda koiraa tänne hoitoon".

Näin sitten toimin enkä voi missään nimessä suositella kyseistä hoitolaa ainakaan saamani vaikutelman perusteella. En tiedä mitä heillä on salattavaa mutta tällaisen paikan olisi hyvä muistaa, että paikan asiakas on kuitenkin se ihminen eikä koira. Ihminen tekee päätöksen siitä, mihin vie koiransa hoitoon. Todella paha mieli tuli puhelun jälkeen koska Vikbyn nainen puhelimessa oli erittäin epäkohtelias ja töykeä.

Vaasan alueella voin lämpimästi suositella Äppelgårdens Hundpensionatia, n. 45min ajomatkan päässä Vaasasta. Paikka on aivan ihana, koirat saavat yksilöllistä hoitoa ja kaikki sujuu aina ongelmitta. Mielelläni ajan pidemmälle, kun tiedän että paikan omistajaan voi luottaa 100%.

• Jari 67

Teit aivan oikein. Itsekkään en vie enään ikinä Vikbyhyn koiraani.
        Oli kerran ja se riitti. Mukamas asiantuntijoita.Paskat.
        Harmi kun Big Dog lähes tulkoon aina täynnä.

• Paula64

Suosittelen uutta Tassumetsän koirahoitolaa. Ihanat puitteet, alle 10 km Vaasasta. Yrittäjä vastuullinen pitkän linja koiraihminen. Linkki hoitolan kotisivuille: http://www.tassumetsan.com/

• Anonyymi

Minä kin etcin toinen päika muta ei löity 😥

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3739
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      107
      1114
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      865
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe