Suutuin

tankavaara

Tänään ilmestyneestä 1200 ihmisen protestista
"Israelin" puolesta Isaraelin hyökkäystä vastaan.

Ihmettelen miten voi olla jonkin puolesta ollessaan sitä vastaan.

=?

= tarkoittaa, että naiskaksikko HTZA/HANDE ei kiinnosta

? tarkoittaa uteliasuutta.

17

671

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikääntyessäni yhä enemmän ja enemmän väkivaltaa vastaan.

Ennen sotilaat soti keskenään, nykyisin siviilit ovat kohteena.
      Vielä kun uskon, että se on mitä tarkoitushakuisempaa 'sodankäyntiä'!

• Kalle Kotton

Jos suomalainen kuolee rauhanturvatehtävissä, se on suuri uutinen, ei siinä mitään.
        Jos amerikkalainen kuolee, sekin on suuri uutinen.
        Mutta, jos jossain kehitysmaassa kuolee, tuhat tai kymmenen tuhatta, ne on vaan numeroita medialle. Näille itselleen se elämä on kuitenkin yhtä tärkeä, kun meille oma elämämme.

• tankavaara
        Kalle Kotton kirjoitti:

Jos suomalainen kuolee rauhanturvatehtävissä, se on suuri uutinen, ei siinä mitään.
        Mutta, jos jossain kehitysmaassa kuolee, tuhat tai kymmenen tuhatta, ne on vaan numeroita medialle. Näille itselleen se elämä on kuitenkin yhtä tärkeä, kun meille oma elämämme.

Onko Jumala "Ratsu"?, jolla ratsastaan?

Jos näin on niin ymmärrän ratsastajia.

Jos taas Jumala on "yhteinen" .... niin kenen puolella hän on?

PS. Voisiko Jumala olla esim. Umajahin puolta, koska hän on kristitty palestiinilainen. Vai voisiko olla niin, että Suomalainen Kokoomuslainenen ei sano mitään on enempi oikeassa?

Mehän "Suomalaiset" murhasimme yhteisesti 7 juutalaista. Ja nythän meidän pitää murhata "kostoksi" .... niin kuinka paljon "vihulaisia"?

• Kalle Kotton
        tankavaara kirjoitti:

PS. Voisiko Jumala olla esim. Umajahin puolta, koska hän on kristitty palestiinilainen. Vai voisiko olla niin, että Suomalainen Kokoomuslainenen ei sano mitään on enempi oikeassa?

Mehän "Suomalaiset" murhasimme yhteisesti 7 juutalaista. Ja nythän meidän pitää murhata "kostoksi" .... niin kuinka paljon "vihulaisia"?

Kun Ameriikka sanoo, että sen elintärkeät edut vaativat hyökätä Irakiin tai muualle, samoin Venäjä.
        Mutta missä on se oikeus hyökätä toiseen maahan.
        Jos Suomi ilmoittaisi pontevasti, että sillä on elintärkeitä etuja valvottavana esim Irakissa, se herättäisi suurta hilpeyttä.

• eikä tulekaan,
        Kalle Kotton kirjoitti:

Kun Ameriikka sanoo, että sen elintärkeät edut vaativat hyökätä Irakiin tai muualle, samoin Venäjä.
        Mutta missä on se oikeus hyökätä toiseen maahan.
        Jos Suomi ilmoittaisi pontevasti, että sillä on elintärkeitä etuja valvottavana esim Irakissa, se herättäisi suurta hilpeyttä.

Ninkö käsitän, et meitin tulee suojata omat reviidit, ja olla puuttumatta muitten asioihin!

Ei maailmasta raakuus lopu, vaan toivoisin oman maamme johtoportaassa olevilta malttia .

Mitä me sinne menemme sekaantuun, tehkööt sen isot valtiot!

Kaunista on olla osaa ottava, no menkää sinne, minä en enkä halua et minua syyllistettäisiin joidenkin maiden sodasta.

Jos isot maat haluisivat, tekisivät lopun, mikseivät tee, no tiedätte sen itsekin.

• sen raakalaisuuden
        eikä tulekaan, kirjoitti:

Ninkö käsitän, et meitin tulee suojata omat reviidit, ja olla puuttumatta muitten asioihin!

Ei maailmasta raakuus lopu, vaan toivoisin oman maamme johtoportaassa olevilta malttia .

Mitä me sinne menemme sekaantuun, tehkööt sen isot valtiot!

Kaunista on olla osaa ottava, no menkää sinne, minä en enkä halua et minua syyllistettäisiin joidenkin maiden sodasta.

Jos isot maat haluisivat, tekisivät lopun, mikseivät tee, no tiedätte sen itsekin.

PUOLESTA että osoitetaan mieltä KUN LAPSIA!!! tapetaan! Niitten PUOLELLA jotka sitä tekee.
        Onko mennyt jauhot ihan sekaisin purujen ja pis*in kanssa.

• amalia
        Kalle Kotton kirjoitti:

miettinyt, että miten niiden ihmisten kuoleminen on jotenkin järkyttävämpää, jotka kuolevat suurissa onnettomuuksissa, siis paljon kuolleita kerralla, kuin niiden, jotka kuolevat kuka mihinkin ihan yksikseen ympäri maailmaa.

Myös se, että on sattunut olemaan jonkun maan presidentti eläissään ja sitten kuolee, niin on jotenkin järkyttävämpää, kuin Matti Meikäläisen kuolema. Luulen, että suru perheen ja ystävien kesken on ihan yhtä suuri molemmissa tapauksissa.
        Jälkimmäinen ei vain jaksa kovin suuria joukkoja kohauttaa, jää vain lähipiirin jutuksi.
        Miten se presidenttinäkään kuollut olisi sen arvokkaampi.
        Saattoi vielä olla, et oli luonteeltaan ihan paska ja itsekäs ja ties mitä pahoja tehnyt ja silti "koko maailma" sanoo surevansa häntä.
        Matti Meikäläinen sen sijaan saattoi olla hyvinkin hyvä ihminen, muttei se ketään hetkauta.
        Minusta pitäisi kokonaan lopettaa raportoiminen kuolleiden määristä ja joka pikku onnettomuudesta ympäri maailman. Ketä kiinnostaa.
        Kiinnostaako esim. indonesialaisia meillä kuolleet ihmiset.
        Mihin sitä tietoa yleensäkään tarvitsemme.
        Emme voi eri tilanteille yhtään mitään missä ihmiset ovat vaaralle alttiina jatkuvasti ja onnettomuuksia tapahtuu.
        Ihmisillä on halu sotia ja menettää henkensä , mitä se meille kuuluu.
        Maailma olisi paljon parempi paikka, kun keskittyisimme vain asioihin, joille jotain mahdamme ja lopettaisimme kantamasta huolta koko maailman ihmisistä, se kun on kuitenkin mahdoton tehtävä.

• Kyllä sota on aina olut raakaa ja julmaa. Aina on siviiliväestö saanut kärsiä.
        Mikä on helpompi ja haavoittuvampi kohde kuin viaton siviili?

• Kalle Kotton
        amalia kirjoitti:

miettinyt, että miten niiden ihmisten kuoleminen on jotenkin järkyttävämpää, jotka kuolevat suurissa onnettomuuksissa, siis paljon kuolleita kerralla, kuin niiden, jotka kuolevat kuka mihinkin ihan yksikseen ympäri maailmaa.

Myös se, että on sattunut olemaan jonkun maan presidentti eläissään ja sitten kuolee, niin on jotenkin järkyttävämpää, kuin Matti Meikäläisen kuolema. Luulen, että suru perheen ja ystävien kesken on ihan yhtä suuri molemmissa tapauksissa.
        Jälkimmäinen ei vain jaksa kovin suuria joukkoja kohauttaa, jää vain lähipiirin jutuksi.
        Miten se presidenttinäkään kuollut olisi sen arvokkaampi.
        Saattoi vielä olla, et oli luonteeltaan ihan paska ja itsekäs ja ties mitä pahoja tehnyt ja silti "koko maailma" sanoo surevansa häntä.
        Matti Meikäläinen sen sijaan saattoi olla hyvinkin hyvä ihminen, muttei se ketään hetkauta.
        Minusta pitäisi kokonaan lopettaa raportoiminen kuolleiden määristä ja joka pikku onnettomuudesta ympäri maailman. Ketä kiinnostaa.
        Kiinnostaako esim. indonesialaisia meillä kuolleet ihmiset.
        Mihin sitä tietoa yleensäkään tarvitsemme.
        Emme voi eri tilanteille yhtään mitään missä ihmiset ovat vaaralle alttiina jatkuvasti ja onnettomuuksia tapahtuu.
        Ihmisillä on halu sotia ja menettää henkensä , mitä se meille kuuluu.
        Maailma olisi paljon parempi paikka, kun keskittyisimme vain asioihin, joille jotain mahdamme ja lopettaisimme kantamasta huolta koko maailman ihmisistä, se kun on kuitenkin mahdoton tehtävä.

jota oli ilo lukea. Maailmanparannus kannattaa keskittää niihin asioihin, mihin voi vaikuttaa, Joillakin se piiri on suurempi kuin toisilla.
        Mitä hyödyttää parin euron pudottaminen johonkin kolehtirasiaan, kun kiväärinpatruuna maksaa saman verran.
        Seurata maailmantapahtumia silti kannattaa.
        Aikanaan ihmettelin sitä myötätuntoa, jonka prisessa Dianan kuolema aiheutti, lieneekö kaikki surreet edes läheisiään niin syvästi.

• Hanna
        Kalle Kotton kirjoitti:

jota oli ilo lukea. Maailmanparannus kannattaa keskittää niihin asioihin, mihin voi vaikuttaa, Joillakin se piiri on suurempi kuin toisilla.
        Mitä hyödyttää parin euron pudottaminen johonkin kolehtirasiaan, kun kiväärinpatruuna maksaa saman verran.
        Seurata maailmantapahtumia silti kannattaa.
        Aikanaan ihmettelin sitä myötätuntoa, jonka prisessa Dianan kuolema aiheutti, lieneekö kaikki surreet edes läheisiään niin syvästi.

toimittajien idiootti-höyhötys "koko Suomi suree".
        Arvostin suuresti sitä pienemmässä lehdessä kirjoittanutta toimittajaa, joka ilmeisesti ainoana koko Suomessa rohkeni ihmetellä, miksi hänen, saati koko Suomen pitäisi surra jotain tuntematonta prinsessaa.

Meno on vain pahentunut vuosien myötä.
        Älyttömän aasilauman lailla hokevat toimittajat vuodesta toiseen: "kansansuru" siellä, täällä, ja kaikkihan aina ovat "järkyttyneitä" ja "tarvitsemme kriisiapua".

Sanon ihan suoraan, ettei minun psyykeni ole niin rakennettu, että esimerkiksi tuntemattomien suomalaisten menehtyminen tsunamissa olisi järkyttänyt tai surettanut minua.
        Enkä tarvitse kriisiapua minkään tapausten vuoksi, jotka koskevat tuntemattomia ihmisiä, joihin minulla ei ole tunnesiteitä.
        Enkä riennä sytyttelemään ensimmäistäkään kynttilää tuntemattomien kuolinpaikoille!

• Kalle Kotton
        Hanna kirjoitti:

Arvostin suuresti sitä pienemmässä lehdessä kirjoittanutta toimittajaa, joka ilmeisesti ainoana koko Suomessa rohkeni ihmetellä, miksi hänen, saati koko Suomen pitäisi surra jotain tuntematonta prinsessaa.

Älyttömän aasilauman lailla hokevat toimittajat vuodesta toiseen: "kansansuru" siellä, täällä, ja kaikkihan aina ovat "järkyttyneitä" ja "tarvitsemme kriisiapua".

Sanon ihan suoraan, ettei minun psyykeni ole niin rakennettu, että esimerkiksi tuntemattomien suomalaisten menehtyminen tsunamissa olisi järkyttänyt tai surettanut minua.
        Enkä tarvitse kriisiapua minkään tapausten vuoksi, jotka koskevat tuntemattomia ihmisiä, joihin minulla ei ole tunnesiteitä.
        Enkä riennä sytyttelemään ensimmäistäkään kynttilää tuntemattomien kuolinpaikoille!

Että on monella helpompi purkaa sisään patoutunut suru tällaiseen tuntemattomaan, kun ei sitä osata surra, tai purkaa läheisempien ollessa kyseessä.

• alima
        Hanna kirjoitti:

just prinsessa Dianan kuolema oli ainut näistä julkkiksista, mikä minua todella jotenkin sävähdytti. Syytä siihen en varmuudella tiedä, mutta varmaan se, että olin säälitellyt hänen kohtaloaan jo hänen eläessä ja olisin toivonut, että hänkin olisi saanut kokea todellisen onnen miehen rinnalla.
        Hän vaikutti muutenkin niin lämpimältä ja sydämelliseltä ihmiseltä, näin kaukaa katsottuna.
        Sen jälkeen en ole ostanut ainuttakaan juorulehteä ja kieltänyt miestänikin kotiin tuomasta mitään iltapäivälehtiä tai muita ihmisten surkeilla kohtaloilla myyviä lööppitehtailulehtiä.

• alima
        Kalle Kotton kirjoitti:

Että on monella helpompi purkaa sisään patoutunut suru tällaiseen tuntemattomaan, kun ei sitä osata surra, tai purkaa läheisempien ollessa kyseessä.

syystä, olen kuullut, ihmiset käyvät katsomassa nyyhkyleffoja, siis niitä missä oikeesti saa itkeä.
        Sanovat samalla purkvansa omia itkemistä kaipaavia asioitaan ulos.

• HTZA

löytyivät bunkkerit koulujen ja sairaaloiden alta.
        Iso osa oli, kuulema, Suomalaisten rakentamia.
        Ehkä se kertoo jotain joistakin kulttuureista, tiedä häntä.

• HTZA
        tankavaara kirjoitti:

Jumala on niin tuskin se puuttu sotiin, saattaa sivusta vilkaista.
        Elämä sitä kiinnostaa, joku sata miljoonaa naista ja lasta on elämän rinnalla peanuts.
        Ja toiset sata miljoonaa, hullua ukkoa saa mennä samassa.
        Merkityksittöminä.
        Vaikka joku mallityttö tai räkähiihtäjä niin saattaakin pitää itseään maailmannapana.

• HTZA

minä en allekirjoittele mitään adresseja, mutta Israelin puolella olen kyllä.

• HTZA

Minä en ole hande, ja minä ainakin, olen mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe