Petos

Isäni sai palkaksi sotimisestaan palan maata. Tämänkin perkeleen tilkun piti exäni kostonhimossaan päästää ulosmitattavaksi ja sitä kautta myyntiin. Ensin yritti saada minut kiristämällä luopumaan elinikäisestä asumisoikeudestani tilaan. Kun en suostunut, jätti maksamatta n.10.000 e:n tilaan kohdistuneen lainansa, jolloin tila siis ulosmitattiin ja myytiin sitä kautta. Yritin ennen myyntiä korjata tilanteen ja pyysin pankista lainaa, jonka puheenjohtaja Perttu tyrmäsi. Tila myytiin, ostajana Kalli.. Minun tilaan hyväuskoisuuttani sijoittamat kymmenet tuhannet eurot menivät sen tien.. Missä on oikeus, kun tätä letukkaa ei saa edes asioista vastaamaan oikeudessa? Mitä tekee Kallin porukka sillä maatilkulla? Ei paskaakaan, mutta saada vaan piti. Minua on kehoitettu antamaan exälleni anteeksi. Hehhee.. Niimpä niin.. Vai vielä anteeksi.. Uskoisin että katuu loppuelämänsä tekojaan, ja kun ei anna lapsiakaan tavata, vihani vaan yltyy..

2

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Von Lagerbom

      Että tässä ulosmittauksessa / tilan myynnissä on paljonkin hämäriä piirteitä. Ensinnäkin yhdelle osa-omistajalle, 13v pojalleni haettiin sos.toimen / pojan äidin toimiessa hakijana, edunvalvoja. Kun minulle tuli ilmoitus tilan ulosmittausasian käsittelystä käräjäokeudessa, ilmoitin oikeudelle vastustavani ulosmittausta, ja ilmoitin myös minulla olevan tilaan nähden saatavia, joita ei oikeudessa noteerattu mitenkään Oli myös moraalisesti arveluttavaa, ja vaikuttaa hyvinkin järjestellyltä asialta, että ulosmitattu tila sitten myytiin Timo Kallin pojalle kuin salaa. Ilman että minkäänlaisia tarjouksia olisi tilasta pyydetty julkisesti. Joka tapauksessa, vaikka kykenen osoittamaan uhranneeni tilaan huomattavan summan rahaa, en ole korvauksia itselleni saanut, vaan syntymäkotini myytiin kylmästi, vaikka minulla oli kauppakirjan mukaan tiloille elinikäinen asumisoikeus. Katson jo käräjäoikeuden toimineen asiassa väärin kun ei huomioinut tilaan kohdistuneita saamisiani, ja tulenkin vaatimaan hovikeudelta päätöksen purkua sekä kaupan perumista. 10.000:n euron vaivaisella velkasummalla siis vietiin minulta elinikäinen asumisoikeus ja tilaan sijoittamani varat.. Onko naisen kostonhimolla mitään rajaa???

      • kyllästynyt näihin itkuihin

        millasen muijan ottaa. ei noi asiat taida ihan noin yksoikoisia olla, turha niitä on täällä enää itkee. onhan se ikävä kun kotitalo menee alta, mutta, muista ens kerralla, parempi katsoa kuin katua!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe