havanna & rannat

m.afia

onko havannassa hiekkarantoja vai onko kyse puhtaasti kaupunkilomasta ?
En löytänyt syystä tai toisesta netistä tälläistä tietoa.

4

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helposti

      Mistähän olet etsinyt... laita Googleen hakusanaksi Havannan rannat niin heti löytyy.

    • kanario

      Älä mene helppoon noissa "rannoissa",niinkuin minä meinasin 2004,kun kattelin hotelleja Havannasta. Oli 150 metriä-400m mereen jne!!! Uimarannasta ei puhuttu mitään!! Niitä on myös Havannassa,mutta matkaa beachille on 15km ja enemmän ydinkeskustasta.
      Yksi,kenellä hyviä hotellipaketteja beachille (Santa Maria jne),on Cubatravelnetwork ja Rouva Oneida,täydellinen englanti ja tietty espanja.
      Toinen on espanjalainen onlinetours.net,myös toimisto Havannassa(vain esp.puhuvat) 537204999 ja Nara.
      Mun sähköposti on :[email protected] ja olen ainakin 22.1-17.2 ja 4.3-19.3 Havannassa.
      Matti

      • m.afia

        kiitos, tätä tietoa kaipasinkin.


    • kammler

      Olen itsekin etsinyt rantoja havannan läheltä. Sieltä löytyy ns. Playas de Este (The Beaches)-Havana, Cuba-Virtual Tourtist.com sivulta. eli www.virtualtourist.com/travel.Sijaitsee n. 20 km Havannan kekustasta käsittäen 4 eri pienempää osaa:Megano, Santa Maria tai Mar Azul, Mi Caylto ja Guanabo.
      Muutamien ei-suomalaisen turistin kommentti: Megano melko hiljainen,Santa Maria tai Mar Azul "spot".Enemmän matkailioita.Mi Cayito perheitten ja parien paikka énemmän. Taksi maksaa noin 15 dollaria. Sieltä saat englannin kielellä kävojöiden kommettia.
      Itse aion käydä siellä helmikuun eka viikolla!
      kammler

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe