sädesientä löytyi.Miksi ei jo ennemmin ole otettu vakavasti huomioon että jotain on ollu vialla sisäilmassa. Miksi terveyden kustannuksella leikitään?
Koivuhaan päiväkoti
9
1155
Vastaukset
- lauta-panelimies
Jutut paisuu ,kuin pullataikina.Hysteriaa käytetään hyväksi.Kokkolasta löytyy kymmeniä huonompia kohteita ,kuin Koivuhaan kohteet.
- Mistä näitä sikiää
paikkansa ja jutuistasi päätellen olet joutunut viettämään paljon aikaa näissä "huonommissa" kohteissa!Yllätys että oireena on myös älynpuute.
- SädeSieni
"Juttu" ei ole leikin asia. Eivätpä tienneet "paneelimiehet" aikanaan, kuinka asbesti vaikuttaa elimistöön. Haudasta on huono enää vaatia.
Valtion on osallistuttava isolla kädellä korjauksiin, koska rakennusarkkitehtuuri oli aikanaan vailla järkeä, josta nyt hintana on sairastuneita ihmisiä.
Kokkola ei ole ainut paikka, eikä Koivuhaan rakennus, mutta ei se saa olla "jutun" vakavuutta alentava asia. - pappa, vanha pappa
SädeSieni kirjoitti:
"Juttu" ei ole leikin asia. Eivätpä tienneet "paneelimiehet" aikanaan, kuinka asbesti vaikuttaa elimistöön. Haudasta on huono enää vaatia.
Valtion on osallistuttava isolla kädellä korjauksiin, koska rakennusarkkitehtuuri oli aikanaan vailla järkeä, josta nyt hintana on sairastuneita ihmisiä.
Kokkola ei ole ainut paikka, eikä Koivuhaan rakennus, mutta ei se saa olla "jutun" vakavuutta alentava asia.Ei ihme,että on maamme köyhä .Älyttömästi maksaa tälläinen hysteeria.Ei sodassa valitettu.Nykysukupolvet ovat oikea valittajien sukupolvi.Mistähän kaikkeen raha otetaan.
- välähti
pappa, vanha pappa kirjoitti:
Ei ihme,että on maamme köyhä .Älyttömästi maksaa tälläinen hysteeria.Ei sodassa valitettu.Nykysukupolvet ovat oikea valittajien sukupolvi.Mistähän kaikkeen raha otetaan.
Jospa vaikka jätettäs papat hoitokodeissa hoitamatta niin siitähän tulis iso säästö.
- rahat
pappa, vanha pappa kirjoitti:
Ei ihme,että on maamme köyhä .Älyttömästi maksaa tälläinen hysteeria.Ei sodassa valitettu.Nykysukupolvet ovat oikea valittajien sukupolvi.Mistähän kaikkeen raha otetaan.
vain syydetään EU:N koneistoon, jotta olemme EU kelpoisia ja saamme mahdollisimman hyvät virat EU:ssa. Usko pois, ja kansa maksaa, jotta herroille tulisi huippu pestejä.
Ei kansan vika, jos on rakennettu -60-70-luvulla miten saattuu-tasakattoisia homelaatikoita.
Jos todellakin olet vanha pappa(epäilen provoa), niin tiedät varmasti ikäisesiä ihmisiä, jotka kärsivät hengityselinsairauksista? Minä tiedän monta lasta, jotka ovat sairastuneet pysyvästi. Ovat syntyneet terveinä, mutta ovat altistuneet hengitysilmassa oleviin itiöihin-bakteereihin, jotka eivät ole ihmiselle luontaisia, vaan haitallisia.
- 2 päiväkotilapsen äiti
Sehän on tosi tärkeetä että asia on nyt tullut ilmi! Minä otan lapseni pois tarhasta niin pitkäks aikaa että löytyy uudet TERVEET tilat! Vaikka kyseessä on pari kuukautta niin minulle raha ei ole niin tärkeetä että en olis poissa töistä lapsien terveyden vuoksi! Ihmettelen paria vanhempaa kun ovat itse kotona ja lapset viedään hometarhaan! Vaikka oliskin töissä niin ei lapsien terveyden takia kannata mitään riskeerata! Lapset kotiin niin kauaks aikaa ja soskuun paperit jos meinaa rahat loppua!
- diiskuddaja
Onhan siinä Kokkolan seurakuntajohtaja Hillilällä kans jossain vikaa kun tarjosi homeisia tiloja homekoulun oppilaille ykspihlajasta.. HEI HALOOO!?!? Siitähän oli oikein juttua jossain keskipohjanmaa-lehden numerossa.
- t- toinen äiti
Myös minun lapsi jää pois sieltä. Oireita ollut koko syksyn yskää, nuhaa ja muita tauteja. En ymmärrä että miks tarhalaisten pitäisi kärvistellä helmikuun loppuun asti. Hankalaksi kyllä menee kun töissäkin pitää käydä.Mut lapsen terveys kuitenkin tärkein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2256997Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421269Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62857Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43743