Meillä kaveriporukalla on joka vuosi ollut uima-altaalla varustettu omakotitalo n 190 neliötä useammalla makuuhuoneella, ja jos siis olet tulossa floridaan Orlandon seudulle 31.3.--21.4 välisenä aikana, ja tarvitset majapaikkaa yöksi ,viikoksi-kolmeksi talossa on kaksi makuuhuonetta tyhjänä ko. aikana.
Lentolippusi, ruokasi autosi maksat itse,
ilman vuokra-autoa liikkuminen melko onnetonta välimatkat pitkiä, tarvittaessa haemme sinut Orlandon kentältä talolle taikka sitten taksillakin pääsee.
linkissä samanlainen talo kadun toiselta puolelta.
http://villas2go4.com
kun sivut aukeavat niin talon ID numero on 1170
näillä tiedoilla linkin pitäisi aueta.
koko ajalle vuokra per hlo 400 eur
talossa mm. astianpesu,pyykinpesu ja kuivausrumpu, sekä täydellinen keittiö.
pienemmät vuokraajat sop. mukaan.
kysyä voi myös puhelimitse
041 5704388 iltapäivisin (13.00--18.00 )välisenä aikana.
Jos läträät jokai päivä viinan kanssa jätä kyselyt sikseen.
Talossa olis tilaa parille matkailijalle floridassa
Orlandonmies
2
748
Vastaukset
- asunnosta
Olisi tarkoitus haeskella asuntoa Floridasta. Mennään eläkkeelle tänä vuonna, 65-66 v. Ollaanko liian vanhoja teille vieraaksi? Missä iässä olette itse? Mieheni on saksalainen, minä suomalainen. Alkoholit ovat käytössä korkeintaan ruokailun yhteydessä (i olut tai 1 lasi viiniä). Saakos siellä ajaa autoa EU-kortilla? Olisimme siellä vain 04.-13.04.2009.
- talo vuokralle,
kun ei tullut vastausta sinulta. Kaikkea hyvää sinulle siellä Orlandossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391