Talossa olis tilaa parille matkailijalle floridassa

Orlandonmies

Meillä kaveriporukalla on joka vuosi ollut uima-altaalla varustettu omakotitalo n 190 neliötä useammalla makuuhuoneella, ja jos siis olet tulossa floridaan Orlandon seudulle 31.3.--21.4 välisenä aikana, ja tarvitset majapaikkaa yöksi ,viikoksi-kolmeksi talossa on kaksi makuuhuonetta tyhjänä ko. aikana.
Lentolippusi, ruokasi autosi maksat itse,
ilman vuokra-autoa liikkuminen melko onnetonta välimatkat pitkiä, tarvittaessa haemme sinut Orlandon kentältä talolle taikka sitten taksillakin pääsee.
linkissä samanlainen talo kadun toiselta puolelta.
http://villas2go4.com
kun sivut aukeavat niin talon ID numero on 1170
näillä tiedoilla linkin pitäisi aueta.
koko ajalle vuokra per hlo 400 eur
talossa mm. astianpesu,pyykinpesu ja kuivausrumpu, sekä täydellinen keittiö.
pienemmät vuokraajat sop. mukaan.
kysyä voi myös puhelimitse
041 5704388 iltapäivisin (13.00--18.00 )välisenä aikana.
Jos läträät jokai päivä viinan kanssa jätä kyselyt sikseen.

2

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asunnosta

Olisi tarkoitus haeskella asuntoa Floridasta. Mennään eläkkeelle tänä vuonna, 65-66 v. Ollaanko liian vanhoja teille vieraaksi? Missä iässä olette itse? Mieheni on saksalainen, minä suomalainen. Alkoholit ovat käytössä korkeintaan ruokailun yhteydessä (i olut tai 1 lasi viiniä). Saakos siellä ajaa autoa EU-kortilla? Olisimme siellä vain 04.-13.04.2009.

• talo vuokralle,

kun ei tullut vastausta sinulta. Kaikkea hyvää sinulle siellä Orlandossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe