Meillä kaveriporukalla on joka vuosi ollut uima-altaalla varustettu omakotitalo n 190 neliötä useammalla makuuhuoneella, ja jos siis olet tulossa floridaan Orlandon seudulle 31.3.--21.4 välisenä aikana, ja tarvitset majapaikkaa yöksi ,viikoksi-kolmeksi talossa on kaksi makuuhuonetta tyhjänä ko. aikana.
Lentolippusi, ruokasi autosi maksat itse,
ilman vuokra-autoa liikkuminen melko onnetonta välimatkat pitkiä, tarvittaessa haemme sinut Orlandon kentältä talolle taikka sitten taksillakin pääsee.
linkissä samanlainen talo kadun toiselta puolelta.
http://villas2go4.com
kun sivut aukeavat niin talon ID numero on 1170
näillä tiedoilla linkin pitäisi aueta.
koko ajalle vuokra per hlo 400 eur
talossa mm. astianpesu,pyykinpesu ja kuivausrumpu, sekä täydellinen keittiö.
pienemmät vuokraajat sop. mukaan.
kysyä voi myös puhelimitse
041 5704388 iltapäivisin (13.00--18.00 )välisenä aikana.
Jos läträät jokai päivä viinan kanssa jätä kyselyt sikseen.
Talossa olis tilaa parille matkailijalle floridassa
Orlandonmies
2
799
Vastaukset
- asunnosta
Olisi tarkoitus haeskella asuntoa Floridasta. Mennään eläkkeelle tänä vuonna, 65-66 v. Ollaanko liian vanhoja teille vieraaksi? Missä iässä olette itse? Mieheni on saksalainen, minä suomalainen. Alkoholit ovat käytössä korkeintaan ruokailun yhteydessä (i olut tai 1 lasi viiniä). Saakos siellä ajaa autoa EU-kortilla? Olisimme siellä vain 04.-13.04.2009.
- talo vuokralle,
kun ei tullut vastausta sinulta. Kaikkea hyvää sinulle siellä Orlandossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400