Youtubessa

kova kilpailu

kumpi rikkoo ensimmäisenä kahden miljoonan rajan, Millennium vai Rock DJ. Millennium johtaa tällä hetkellä, 1,973 miljoonaa ja Rock DJ:llä 1,970 miljoonaa. Veikkaan voittajaksi Millenniumia. Ja tykkään siitä kappaleesta enemmän.

8

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirii...

      Millenniumilla 1977336, Rock DJ:llä enää vajaa 500 vähemmän...

      • ero on

        enää 36! Juutuubissa ku hakee nimellä Robbie Williams ni Rock dj tulee ekana, et ehkä siks sitä katotaan nyt enemmän, tai ehkä kaikki vaan haluu nähä ku se strippaa. Mut se strippaa kyllä vähä enemmän ku useimmat, siis ihonsaki, hyi v....


    • on menny

      selkeesti ohi, jotkut kattoo sitä nyt ihan hulluina. Mä en ees tykkää siitä biisistä, liian popahtava... Onneks Robbie ei tee enää sellasta musaa ku SWYW:llä.

      • täälläkin krikitooro

        Rock DJ on niitä Robbien parhaita ja mun suosikkeja.
        Vieläkään en voi katsoa kokonaan sitä vatsan repimistä, vaikka tiedän ettei se oikeaa vatsanahkaa ole.
        Siinä parasta on se tarina ja lopun luuranko.
        Robbie näyttää jotenkin kummallisen kalpealta ja haavoittuvaiselta ja oudolta ilman vaatteita.
        Ehkä se johtuu nykytrendistä, kaikkien pitää olla rusketuskaapista tulleen näköisiä.


      • on se dvd
        täälläkin krikitooro kirjoitti:

        Rock DJ on niitä Robbien parhaita ja mun suosikkeja.
        Vieläkään en voi katsoa kokonaan sitä vatsan repimistä, vaikka tiedän ettei se oikeaa vatsanahkaa ole.
        Siinä parasta on se tarina ja lopun luuranko.
        Robbie näyttää jotenkin kummallisen kalpealta ja haavoittuvaiselta ja oudolta ilman vaatteita.
        Ehkä se johtuu nykytrendistä, kaikkien pitää olla rusketuskaapista tulleen näköisiä.

        missä on making of-Rock DJ, siinä näytetään se miten se tehtiin, mutta en kyllä näyttäis sitä pikkulapsille, se on k-15 ihan hyvästä syystä. Kauhein kohta on se sydämen repiminen...


      • mutta olenko sen
        on se dvd kirjoitti:

        missä on making of-Rock DJ, siinä näytetään se miten se tehtiin, mutta en kyllä näyttäis sitä pikkulapsille, se on k-15 ihan hyvästä syystä. Kauhein kohta on se sydämen repiminen...

        katsonut harhaisesti kun ei siinä taida olla dokumenttia siitä itsensä repimisestä.

        Siinä on tuo rockDJ kappale ja dvd:n sisällä olevassa lehtisessä on kuva siitä kun Robbie vetää jotain yököttävää lihankappaletta kaulasta.
        Siinä on k-15 ja voihan se olla sykähdyttävä video kun saisi tuon dvd:n katsella vaikka 42 tuumaisessa teräväpiirtotelkussa.


      • on dokumentti
        mutta olenko sen kirjoitti:

        katsonut harhaisesti kun ei siinä taida olla dokumenttia siitä itsensä repimisestä.

        Siinä on tuo rockDJ kappale ja dvd:n sisällä olevassa lehtisessä on kuva siitä kun Robbie vetää jotain yököttävää lihankappaletta kaulasta.
        Siinä on k-15 ja voihan se olla sykähdyttävä video kun saisi tuon dvd:n katsella vaikka 42 tuumaisessa teräväpiirtotelkussa.

        mutta mulla kesti jonkun aikaa löytää se. En nyt jaksa kaivaa dvd:tä esiin, mutta siinä valikossa lukee että katso video ja katso video kommenttien kera, valitsee sen, sitten kun video alkaa, ruutuun ilmestyy pieni kuvake ja pitää painaa nappia, kuva pysähtyy ja dokumentti alkaa.


      • katselussa
        on dokumentti kirjoitti:

        mutta mulla kesti jonkun aikaa löytää se. En nyt jaksa kaivaa dvd:tä esiin, mutta siinä valikossa lukee että katso video ja katso video kommenttien kera, valitsee sen, sitten kun video alkaa, ruutuun ilmestyy pieni kuvake ja pitää painaa nappia, kuva pysähtyy ja dokumentti alkaa.

        Kiva kun vihjaisit tästä.
        Pistänkin dvd:pörräämään iltapäivällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe