Mistä saan windows live messenger 8.5?

jokuvaa

Eli oon ettiny kaikkialta mutte ei!
Ei mistään löydy enää tuotan vaa aina sitä uudempaa versiota joka on nii sekava.
Laittakaa linkki mistä ton vois ladata kun en mä sitä mistää löydä!
KIITOS JO ETUKÄTEEN!

23

11369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mese

      juu tuo uus on aivan turha ja tuntuu ihan karsitulta versiolta..

    • googlasin

      messenger 8.5 lataaminen ja sain sen sieltä ladattua.
      Hermostuin täysin uuteen versioon..
      hyi helvetti!

      • ...

        Mistä sieltä mää voin ladata sen?


      • aina kun

        lataa uuden version niin suunta on vain PASKEMPAAN päin, tuttuun mikkishitti-tyyliin


    • Mä tein tällee

      Nii mä latasin eka windows live messenger 8.1 ja sitte sen jälkee latasin windows live messenger 8.5 :n. mulla ainakin toimi tollee :D

      • apua:D

        mulla ei toimi koko msn enää,ku päivitin toho uudempaa versioon:D eli voiko joku auttaa?:)


      • Helper.
        apua:D kirjoitti:

        mulla ei toimi koko msn enää,ku päivitin toho uudempaa versioon:D eli voiko joku auttaa?:)

        Poista se Ohjauspaneelista. (Muokkaa tai Poista sovellus.) Ja sitten lataa joku messenger.


      • mööe
        Helper. kirjoitti:

        Poista se Ohjauspaneelista. (Muokkaa tai Poista sovellus.) Ja sitten lataa joku messenger.

        millä nimellä se on ohjauspaneelissa? että en vaan vahingos poista väärä. en löytäny sieltä mitään selkeetä


    • niinpä, niinpä

      ...mahtaa olla vikana, kun poistin live messenger betan ja yritin ladata 8.5:sen ja silti latautui tuo beta versio? D:

      • 94

        oon itekki yrittäny lataa sitä mut ei nii ei eikä tol uudel voi tehä mitäää -.-* kerro jos saat 8.5 ladattuu


      • Msnjätkä
        94 kirjoitti:

        oon itekki yrittäny lataa sitä mut ei nii ei eikä tol uudel voi tehä mitäää -.-* kerro jos saat 8.5 ladattuu

        Mä voin hankkia 8.5 version sille joka sen haluu ;) ja neuvoa jopa miten sen saa toimimaan (nythän sen käyttö on microsoftin toimesta estetty). Laittelen latauslinkkiä ja ohjetta tässä kun ehdin tänään :) oon nyt koulussa nimittäin. Ja voin sitten vain enkun kielellä hankkia sen version että toivottavasti se kelpaa.


      • Beta?
        Msnjätkä kirjoitti:

        Mä voin hankkia 8.5 version sille joka sen haluu ;) ja neuvoa jopa miten sen saa toimimaan (nythän sen käyttö on microsoftin toimesta estetty). Laittelen latauslinkkiä ja ohjetta tässä kun ehdin tänään :) oon nyt koulussa nimittäin. Ja voin sitten vain enkun kielellä hankkia sen version että toivottavasti se kelpaa.

        Beta-version asennus ja käyttäminen onnistuu vielä. Mutta kerro toki, jos tiedät kuinka saada varsinaisen version toimimaan.


      • msnjätkä
        Beta? kirjoitti:

        Beta-version asennus ja käyttäminen onnistuu vielä. Mutta kerro toki, jos tiedät kuinka saada varsinaisen version toimimaan.

        Okei... Pistelen tietoa sitten kun ehtii. On kiireitä tässä ollu nyt nimittäin...


      • msnjätkä
        msnjätkä kirjoitti:

        Okei... Pistelen tietoa sitten kun ehtii. On kiireitä tässä ollu nyt nimittäin...

        Sorry kesti "vähän" ku unohdin :D mutta niin... Tässä linkissä kerrotaan mistä saa vanhan version ja kuinka saa sen toimimaan http://www.raymond.cc/blog/archives/2009/03/27/download-and-use-older-version-of-windows-live-messenger-or-msn-messenger/

        Tuossa kohdassa missä pitää versiotietoja muutella niin suosittelen laittamaan siihen tuon 14.8089... Sijasta 15.4.3508.1109



      • msnjätkä
        vapunen kirjoitti:

        Helpointen täältä: http://filehippo.com/download_msn_messenger/

        vapunen, mainitaanko linkissäsi myös että kuinka saa tuon 8.5-version toimimaan? Nimittäin kun Microsoft on estänyt 8.5-versiolla kirjautumisen ja vaatii päivittämään uudempaan, mutta tuossa minun linkissä on myös ohjeet kuinka 8.5:lla pääsee kirjautumaan :)


    • 8.5 4ever

      Jos jollain nyt sattuu koneella lojumaan suomenkielinen Windows Live Messenger 8.5 offline installerina, niin viitsisittekö jakaa sen.

      • msnjätkä

        Eipä oo itellä ainakaan mutta kyllä enkun kielisellä pärjää ihan hyvin.


    • Puuhalo

      msnjätkä, en saa tota toimiin tolla englanninkielisellä ohjeella...kun siinä ku ollaan muutettu se versio numero niin sitte ku siinä käsketään painaan ensi sitä "Compile script" niin sitte sen jälkeen pitäs tallentaa se niin sitte ku yritän tallentaa niin se vaan sanoo että "cannot rename original file. Saving cancelled"...että pystykkö sanoon että mitä pitäs tehä?

      Kiitos jo etukäteen!

      • msnjätkä

        Eihän sulla oo se messenger päällä siellä taustalla? Tuo error viittaisi siihen että sulla on se messenger päällä tai auki jossain toisessa ohjelmassa


    • 18 + 394

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe