Hoi An

Hoi An

Kuukauden päästä ollaan menossa ensin 3vrk:ta Saigonissa ja sieltä tuonne Hoi Aniin 8vrk. Hoi Anin vaattureita on kehuttu pitääkö paikkansa(hinta ja laatu). Löytyykö Saigonista tähtäin kiikareita? Kelpaako eurot vaihdettaviksi?

2

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dePiili

Itse oon kyllä varmaan huono noista hinnoista puhumaan kun oon vaan yhden puvun teettänyt ja senkin otin laiskuuttani ensimmäisestä paikasta ilmeiseti aika kovaan hintaan, muistaakseni 120€. mut jotkut on väittänyt että 30 talalla lähtee puku joistain paikoista. Tietty räätäliliikkeen sijainti ja käytettävien kankaiden laatu vaikuttaa huomattavasti hintaan. Teillä on 8 päivää aikaa, joten kannattaa käyttää muutama päivä pelkästään vertailuun. Ne myyjät on kyllä sitten aika mestareita sitouttamaan hinnasta neuvottelevaa asiakasta, joskus tuli lähdettyä liikkeestä tuntien, et olis suurinpiirtein vienyt ruuan niiltä pöydästä.
      Kengät teetätin 25 taalalla, ihan hyvät, mutta korko jäi ilmeisesti liimaamatta kunnolla, kun se irtosi melkein heti ja astuessa naulat rysähti pohjallisen läpi kantapäähän.
      Eurot käyvät vaihdettaviksi ja jopa maksuksi. Esimerkiksi pukuni maksoin euroilla. Itse kyllä suosin kortin käyttöä. Pikapankkeja on tiheään ja esimerkiksi electronilla saa rahaa kokemukseni mukaan useimmista. Viimeksi kuukauden matkalla jouduin ainoastaan kerran turvautumaan hätävarakäteiskassaan, muuten viilettelin electronin voimalla.
      Hoi An kyllä kolahti mulle aika kovasti, varsinkin noiden isompien kaupunkien jälkeen. Siellä oli sellainen leppoisa ja rauhallinen fiilis. Pari kuukautta täytyis vielä kestää ja sitten minäkin olen taas siellä :-)

• jorull

Ihana edullinen matka tiedossa.Vajaa viikko sitten palattu noilta nurkilta.
        Rahaa voit vaihtaa kaikkialla eivätkä kurssit juurikaan ole erilaisia.
        Hoi An on oikein ihana kaupunki - räätäleiden kaupunki. Hinnat ja laatu kulkevat käsi kädessä. Kankaissa saattaa olla eroa ja sen vuoksi lopputuloskin vaihtelee. Edullista joka tapauksessa. Räätäleillä on hyviä englantilaisia ja ranskalaisia kankaita. Jos jotain erityista haluaa teettää, niin kannattaa ottaa malli mukaan kotomaasta. Itse teetimme miesten ja naisten pukuja, irtohousuja, villakangastakin, pureroita.
        Matkatoimistolla on luotettavien räätäleiden tietoja- kannattaa kysyä.
        Saigonissakin on räätäleitä, mutta en suosittele.
        Näinpäin matka on ihan ok- Ihanaa lomaa, aurinkoa, edullista ruokaa ja olutta; 333-paa,paa,paa oli parasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      113
      6969
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      395
      6657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      66
      3362
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      128
      2909
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2504
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      42
      2057
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe