Hoi An

Hoi An

Kuukauden päästä ollaan menossa ensin 3vrk:ta Saigonissa ja sieltä tuonne Hoi Aniin 8vrk. Hoi Anin vaattureita on kehuttu pitääkö paikkansa(hinta ja laatu). Löytyykö Saigonista tähtäin kiikareita? Kelpaako eurot vaihdettaviksi?

2

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dePiili

Itse oon kyllä varmaan huono noista hinnoista puhumaan kun oon vaan yhden puvun teettänyt ja senkin otin laiskuuttani ensimmäisestä paikasta ilmeiseti aika kovaan hintaan, muistaakseni 120€. mut jotkut on väittänyt että 30 talalla lähtee puku joistain paikoista. Tietty räätäliliikkeen sijainti ja käytettävien kankaiden laatu vaikuttaa huomattavasti hintaan. Teillä on 8 päivää aikaa, joten kannattaa käyttää muutama päivä pelkästään vertailuun. Ne myyjät on kyllä sitten aika mestareita sitouttamaan hinnasta neuvottelevaa asiakasta, joskus tuli lähdettyä liikkeestä tuntien, et olis suurinpiirtein vienyt ruuan niiltä pöydästä.
      Kengät teetätin 25 taalalla, ihan hyvät, mutta korko jäi ilmeisesti liimaamatta kunnolla, kun se irtosi melkein heti ja astuessa naulat rysähti pohjallisen läpi kantapäähän.
      Eurot käyvät vaihdettaviksi ja jopa maksuksi. Esimerkiksi pukuni maksoin euroilla. Itse kyllä suosin kortin käyttöä. Pikapankkeja on tiheään ja esimerkiksi electronilla saa rahaa kokemukseni mukaan useimmista. Viimeksi kuukauden matkalla jouduin ainoastaan kerran turvautumaan hätävarakäteiskassaan, muuten viilettelin electronin voimalla.
      Hoi An kyllä kolahti mulle aika kovasti, varsinkin noiden isompien kaupunkien jälkeen. Siellä oli sellainen leppoisa ja rauhallinen fiilis. Pari kuukautta täytyis vielä kestää ja sitten minäkin olen taas siellä :-)

• jorull

Ihana edullinen matka tiedossa.Vajaa viikko sitten palattu noilta nurkilta.
        Rahaa voit vaihtaa kaikkialla eivätkä kurssit juurikaan ole erilaisia.
        Hoi An on oikein ihana kaupunki - räätäleiden kaupunki. Hinnat ja laatu kulkevat käsi kädessä. Kankaissa saattaa olla eroa ja sen vuoksi lopputuloskin vaihtelee. Edullista joka tapauksessa. Räätäleillä on hyviä englantilaisia ja ranskalaisia kankaita. Jos jotain erityista haluaa teettää, niin kannattaa ottaa malli mukaan kotomaasta. Itse teetimme miesten ja naisten pukuja, irtohousuja, villakangastakin, pureroita.
        Matkatoimistolla on luotettavien räätäleiden tietoja- kannattaa kysyä.
        Saigonissakin on räätäleitä, mutta en suosittele.
        Näinpäin matka on ihan ok- Ihanaa lomaa, aurinkoa, edullista ruokaa ja olutta; 333-paa,paa,paa oli parasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2473
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1773
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1124
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      298
      1044
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      864
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      769
    9. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      9
      757
    10. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    Aihe