Hoi An

Hoi An

Kuukauden päästä ollaan menossa ensin 3vrk:ta Saigonissa ja sieltä tuonne Hoi Aniin 8vrk. Hoi Anin vaattureita on kehuttu pitääkö paikkansa(hinta ja laatu). Löytyykö Saigonista tähtäin kiikareita? Kelpaako eurot vaihdettaviksi?

2

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dePiili

Itse oon kyllä varmaan huono noista hinnoista puhumaan kun oon vaan yhden puvun teettänyt ja senkin otin laiskuuttani ensimmäisestä paikasta ilmeiseti aika kovaan hintaan, muistaakseni 120€. mut jotkut on väittänyt että 30 talalla lähtee puku joistain paikoista. Tietty räätäliliikkeen sijainti ja käytettävien kankaiden laatu vaikuttaa huomattavasti hintaan. Teillä on 8 päivää aikaa, joten kannattaa käyttää muutama päivä pelkästään vertailuun. Ne myyjät on kyllä sitten aika mestareita sitouttamaan hinnasta neuvottelevaa asiakasta, joskus tuli lähdettyä liikkeestä tuntien, et olis suurinpiirtein vienyt ruuan niiltä pöydästä.
      Kengät teetätin 25 taalalla, ihan hyvät, mutta korko jäi ilmeisesti liimaamatta kunnolla, kun se irtosi melkein heti ja astuessa naulat rysähti pohjallisen läpi kantapäähän.
      Eurot käyvät vaihdettaviksi ja jopa maksuksi. Esimerkiksi pukuni maksoin euroilla. Itse kyllä suosin kortin käyttöä. Pikapankkeja on tiheään ja esimerkiksi electronilla saa rahaa kokemukseni mukaan useimmista. Viimeksi kuukauden matkalla jouduin ainoastaan kerran turvautumaan hätävarakäteiskassaan, muuten viilettelin electronin voimalla.
      Hoi An kyllä kolahti mulle aika kovasti, varsinkin noiden isompien kaupunkien jälkeen. Siellä oli sellainen leppoisa ja rauhallinen fiilis. Pari kuukautta täytyis vielä kestää ja sitten minäkin olen taas siellä :-)

• jorull

Ihana edullinen matka tiedossa.Vajaa viikko sitten palattu noilta nurkilta.
        Rahaa voit vaihtaa kaikkialla eivätkä kurssit juurikaan ole erilaisia.
        Hoi An on oikein ihana kaupunki - räätäleiden kaupunki. Hinnat ja laatu kulkevat käsi kädessä. Kankaissa saattaa olla eroa ja sen vuoksi lopputuloskin vaihtelee. Edullista joka tapauksessa. Räätäleillä on hyviä englantilaisia ja ranskalaisia kankaita. Jos jotain erityista haluaa teettää, niin kannattaa ottaa malli mukaan kotomaasta. Itse teetimme miesten ja naisten pukuja, irtohousuja, villakangastakin, pureroita.
        Matkatoimistolla on luotettavien räätäleiden tietoja- kannattaa kysyä.
        Saigonissakin on räätäleitä, mutta en suosittele.
        Näinpäin matka on ihan ok- Ihanaa lomaa, aurinkoa, edullista ruokaa ja olutta; 333-paa,paa,paa oli parasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3909
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      79
      3343
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1608
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1124
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe