Windows7 jatkaa kunniakkaasti perinteitä:
"Myös Windows 7:n beta kaatuu siniseen ruutuun.Virheistä kertovat siniset ruudut tekivät debyyttinsä Microsoftin Windows 3.1 -käyttöjärjestelmän yhteydessä."
http://www.digitoday.fi/data/2009/01/14/myos-windows-7n-beta-kaatuu-siniseen-ruutuun/20091020/66
Windows7 ja siniruutu
10
541
Vastaukset
tuolla siniruudulle on windowsissa pitkät perinteet. Miksi hyvää muuttamaan. Kaikkihan ovat siihen jo tottuneet.
- idiootit,
Asiansa osaavat ei moista ole nähneetkään.
- todoiitti
idiootit, kirjoitti:
Asiansa osaavat ei moista ole nähneetkään.
windows kaatuu bsod:iin mutta linux kaatuu täysmustaan ruutuun jonka oikeassa yläkulmassa vilkkuu kursori tai totaaliseen freeezetilaan joista tiloista perusn00bi ei selviä ilman virtakytkintä, norminörö käyttää tty:itä tai ctrl alt sysRq reisub mantraa joka on kovemmassa käytössä kuin bsod:it ikinä
- ......................
Miksi en ole nähnyt sitä koskaan livenä? Kokemusta on sekä XP:stä että Vistassa, enkä kummassakaan ole sitä koskaan nähnyt. Eikös tuo siniruutu kerro rautaviasta? No koneissani varmaankin sitten on korkealaatuinen rauta.. Hyvä niin.
- oobetimer
...................... kirjoitti:
Miksi en ole nähnyt sitä koskaan livenä? Kokemusta on sekä XP:stä että Vistassa, enkä kummassakaan ole sitä koskaan nähnyt. Eikös tuo siniruutu kerro rautaviasta? No koneissani varmaankin sitten on korkealaatuinen rauta.. Hyvä niin.
vaihda XP:n ja Vistan kovalevyt eri koneisiin (vaikka keskenään), niin näet ne kuuluisat siniset.....Tietenkin saat siniset myös lataamalla sellaisen sopivan ötökän.........=}
- fiksulta.
oobetimer kirjoitti:
vaihda XP:n ja Vistan kovalevyt eri koneisiin (vaikka keskenään), niin näet ne kuuluisat siniset.....Tietenkin saat siniset myös lataamalla sellaisen sopivan ötökän.........=}
Joo, vaihdetaan kaikki ristiin rastiin, onhan se ihan fiksua kosha öööh...??????
- ---------------------
fiksulta. kirjoitti:
Joo, vaihdetaan kaikki ristiin rastiin, onhan se ihan fiksua kosha öööh...??????
Eikö olisikin helppoa jos ostaa uuden tietokoneen niin ei tarvitsisi mitään käyttöjärjestelmää ja softia asentaa uudelleen vaan, kun kopioi vanhan kiintolevyn sisällön uudelle ja käynnistää koneen uudelleen?
Olisihan tuo ainakin meidän ammattilaisten osalta huomattavasti elämää helpottava, mutta ikävä kyllä 99.9% asiakkaista käyttää käyttöjärjestelmää, joka ei moista osaa. - Vista_fani
...................... kirjoitti:
Miksi en ole nähnyt sitä koskaan livenä? Kokemusta on sekä XP:stä että Vistassa, enkä kummassakaan ole sitä koskaan nähnyt. Eikös tuo siniruutu kerro rautaviasta? No koneissani varmaankin sitten on korkealaatuinen rauta.. Hyvä niin.
Ainakin XP:ssä saa sinisen ruudun tappamalla järjestelmänvalvojan tilillä winlogon prosessin.
Tehtävienhallinnalla ei onnistu, mutta löysin joskus jostain kokoelman komentorivi työkaluja jossa oli kill.
eli
kill -f PID
jossa PID= Winlogonin PID
En ole viitsinyt kokeilla tässä Vistassa mutta veikkaisin että toimii.
Tässä on valmiina taskkill jossa on tuo sama f parametri olemassa. - ...sulle...
...................... kirjoitti:
Miksi en ole nähnyt sitä koskaan livenä? Kokemusta on sekä XP:stä että Vistassa, enkä kummassakaan ole sitä koskaan nähnyt. Eikös tuo siniruutu kerro rautaviasta? No koneissani varmaankin sitten on korkealaatuinen rauta.. Hyvä niin.
...siniruutua ja BG in action:
http://weblog.infoworld.com/zeroday/archives/2007/01/lets_celebrate.html
-Rr - noin ruma?
...sulle... kirjoitti:
...siniruutua ja BG in action:
http://weblog.infoworld.com/zeroday/archives/2007/01/lets_celebrate.html
-RrOnhan niitä poijjaat nättejäkin BSOD:eja. ;)
http://x86code.com/bsod.bmp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514