Windows7 ja siniruutu

"Kuolemanruutu"

10

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolla siniruudulle on windowsissa pitkät perinteet. Miksi hyvää muuttamaan. Kaikkihan ovat siihen jo tottuneet.

      • idiootit,

        Asiansa osaavat ei moista ole nähneetkään.


      • todoiitti
        idiootit, kirjoitti:

        Asiansa osaavat ei moista ole nähneetkään.

        windows kaatuu bsod:iin mutta linux kaatuu täysmustaan ruutuun jonka oikeassa yläkulmassa vilkkuu kursori tai totaaliseen freeezetilaan joista tiloista perusn00bi ei selviä ilman virtakytkintä, norminörö käyttää tty:itä tai ctrl alt sysRq reisub mantraa joka on kovemmassa käytössä kuin bsod:it ikinä


      • ......................

        Miksi en ole nähnyt sitä koskaan livenä? Kokemusta on sekä XP:stä että Vistassa, enkä kummassakaan ole sitä koskaan nähnyt. Eikös tuo siniruutu kerro rautaviasta? No koneissani varmaankin sitten on korkealaatuinen rauta.. Hyvä niin.


      • oobetimer
        ...................... kirjoitti:

        Miksi en ole nähnyt sitä koskaan livenä? Kokemusta on sekä XP:stä että Vistassa, enkä kummassakaan ole sitä koskaan nähnyt. Eikös tuo siniruutu kerro rautaviasta? No koneissani varmaankin sitten on korkealaatuinen rauta.. Hyvä niin.

        vaihda XP:n ja Vistan kovalevyt eri koneisiin (vaikka keskenään), niin näet ne kuuluisat siniset.....Tietenkin saat siniset myös lataamalla sellaisen sopivan ötökän.........=}


      • fiksulta.
        oobetimer kirjoitti:

        vaihda XP:n ja Vistan kovalevyt eri koneisiin (vaikka keskenään), niin näet ne kuuluisat siniset.....Tietenkin saat siniset myös lataamalla sellaisen sopivan ötökän.........=}

        Joo, vaihdetaan kaikki ristiin rastiin, onhan se ihan fiksua kosha öööh...??????


      • ---------------------
        fiksulta. kirjoitti:

        Joo, vaihdetaan kaikki ristiin rastiin, onhan se ihan fiksua kosha öööh...??????

        Eikö olisikin helppoa jos ostaa uuden tietokoneen niin ei tarvitsisi mitään käyttöjärjestelmää ja softia asentaa uudelleen vaan, kun kopioi vanhan kiintolevyn sisällön uudelle ja käynnistää koneen uudelleen?

        Olisihan tuo ainakin meidän ammattilaisten osalta huomattavasti elämää helpottava, mutta ikävä kyllä 99.9% asiakkaista käyttää käyttöjärjestelmää, joka ei moista osaa.


      • Vista_fani
        ...................... kirjoitti:

        Miksi en ole nähnyt sitä koskaan livenä? Kokemusta on sekä XP:stä että Vistassa, enkä kummassakaan ole sitä koskaan nähnyt. Eikös tuo siniruutu kerro rautaviasta? No koneissani varmaankin sitten on korkealaatuinen rauta.. Hyvä niin.

        Ainakin XP:ssä saa sinisen ruudun tappamalla järjestelmänvalvojan tilillä winlogon prosessin.
        Tehtävienhallinnalla ei onnistu, mutta löysin joskus jostain kokoelman komentorivi työkaluja jossa oli kill.
        eli
        kill -f PID

        jossa PID= Winlogonin PID

        En ole viitsinyt kokeilla tässä Vistassa mutta veikkaisin että toimii.
        Tässä on valmiina taskkill jossa on tuo sama f parametri olemassa.


      • ...sulle...
        ...................... kirjoitti:

        Miksi en ole nähnyt sitä koskaan livenä? Kokemusta on sekä XP:stä että Vistassa, enkä kummassakaan ole sitä koskaan nähnyt. Eikös tuo siniruutu kerro rautaviasta? No koneissani varmaankin sitten on korkealaatuinen rauta.. Hyvä niin.

        ...siniruutua ja BG in action:

        http://weblog.infoworld.com/zeroday/archives/2007/01/lets_celebrate.html

        -Rr


      • noin ruma?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe