Vaihdoin uuden termostaatin, mutta lämmöt ei mittarin mukaan nouse silti normaaliin. ajon aikana lämmöt n.70 C ja paikallaan käydessä normaalissa. tukkesin keulankin ja sama juttu. mikä neuvoksi vectraani 1.6 -90 ?
lämpömittari
kysymys?
3
390
Vastaukset
- noin.. mites
kannentiiviste?, kuluuko jäähdytysnestettä...
- kysymys?
jäähdytinnestettä ei vuoda, ei ainakaan ole tarvinnut lisätä.
- ooppelit
on vaan niin hitaita lämpeemään talvella.
Itellä -99 vectra ja vaihdoin kans termarin kun lämmöt ei koskaan nousseet yli 80 asteen. No vaihdon jälkeen lämmöt alkoi kohota sinne oikeeseen 90 asteeseen, mutta aika hiton kauan siinä kestää. Puolen tunnin esilämmitykselläkin -10 asteessa vasta jonkun 8 kilsan jälkeen saavutti viisari 90 astetta.
Enkä nyt muutenkaan mittareiden tarkkuuteen luottaisi, ainakin bensamittari näyttää vähän omiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086