cebu pacificista

hkjhkhkjh

moroo!

onko kokemusta ootteko ostanu cebu pacificilta lippuja niitten omien netti sivujen kautta. kortti pitäis olla kunnossa verified by visaa, pankkia ja luottokuntaa myöten mut aina lopussa tulee status:declined

philippine airlinesiltä saa aina liput netistä suoraan, mut toi hinta ero kiinnostaa.

salamat po, ingat

12

1942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ostettu

Visalla ja Master Cardilla.Kerran ei Visa mennyt läpi mutta kun koitti hetken kuluttua uudestaan niin jo kelpasi.Ovat tuolla englannin kielisillä sivuilla valitelleet että Visa ei meinaa kelvata.

Uusia yrityksiä!

• ljhlklj

täytyy vaan jatkaa yrittämistä.....

• Mr.
        ljhlklj kirjoitti:

täytyy vaan jatkaa yrittämistä.....

Cebu pacific ei enaa hyvaksy eurooppalaisten pankkien luottokortteja, sama juttu Zest airwaysilla. Terveisia Manilasta, tietoa on. Lensin juuri Cebulla tanne.

• että ehdin
        Mr. kirjoitti:

Cebu pacific ei enaa hyvaksy eurooppalaisten pankkien luottokortteja, sama juttu Zest airwaysilla. Terveisia Manilasta, tietoa on. Lensin juuri Cebulla tanne.

Jos ei enää kelpaa eurooppalaiset kortit, niin olipa hyvä että ehdin ostaa maaliskuun lennot jo syksyllä. Masterilla ostaminen sujui vaivatta ainakin lokakuussa. toivottavasti piletit ovat voimassa :)

• matkamies maan

Kuukausi sitten Hong Kong - Cebu City välille. Siis eurooppalainen Visa, mistähän tuo muka kelpaamattomuus on keksitty?

• arska12

on puhe ettei eurooppalaiset luottokortit kelpais,maanantaina ostin kaks lentoa nordean visalla ja vahvistukset tuli saman tien sähköpostilla...joku onneton kateellinen joka ei ole käynyt keravaa kauempana taas kirjottelee...

• gnbbhbjhbhj
        arska12 kirjoitti:

on puhe ettei eurooppalaiset luottokortit kelpais,maanantaina ostin kaks lentoa nordean visalla ja vahvistukset tuli saman tien sähköpostilla...joku onneton kateellinen joka ei ole käynyt keravaa kauempana taas kirjottelee...

moi täältä mindanaolta zamboanga dakak beachilta..

hyvä jos ovat nyt saaneet toimimaan

itse kokeilin just nordean visalla ennen lähtöä n.30 kertaa

lähetin sähköpostia ceb palautteeseen ja vastaus tuli oikein 2 viikossa jossa syytettiin nordeaa ja luottokuntaa ja pyydettiin anteeksi ja pyydettiin varaamaan liput puhelinpalvelusta tai lipun myynnistä

lähetin myös sähköpostia verified by visalle ja pyysin heitä kohteliaasti purkamaan yhteistyön cebu pacificin kanssa koska se ei toimi.

varasin sitten noin viikko ennen lähtöä pal ja pal expressin lippuja 20 kpl.

mm.bkk-mnl-cebu-dipolog-cebu-mnl-taipei-mnl-bkk.x2kpl

mutta kiitos tiedosta niin varaan ensikerralla myös ceb lippuja.

• Lappe

Taas pukkaa declinediä kun Nordean visaa yritän tarjota. Muilla ollut lähiaikoina sama juttu tai joku päässyt läpi? Hermo alkaa mennä!

• Nimetön

Olen Cebulla lentänyt tänä vuonna 5 kertaa ja olen aina ottanut lipun netistä. OP ja Visa Electron pelittää loistavasti.

• eitoiminu

Reilu kuukausi sitten OP Visa ei kelvannu mutta onneksi kaveri pysty maksamaan (ilm. Nordean) Electronilla. Onnea matkaan.

• Lappe

Nonni! Johan toimi elektronilla, on se mystistä touhuu ku "oikee" visa ei pelitä mut nyt natsas...hyvä näin!

• eitoiminu

Vastasin väärään viestiin, tämä on oikea paikka, joten:

Reilu kuukausi sitten OP Visa ei kelvannu mutta onneksi kaveri pysty maksamaan (ilm. Nordean) Electronilla. Onnea matkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3115
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1107
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      69
      955
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      891
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      167
      877
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      850
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe