...Nyt varmaan käyttäytyä oikein täl palstal:-)))
Ku taas tuli muistutus:-)) En voi muuta kun itekseni HYMYILLÄ!!!! Saatteko työkin muistutuksia?
Siis,eikös ne tule ylläpidolta?
Kyll osaan
10
389
Vastaukset
- Yllä-
pidolta, ei ymmärrä.
- 1943
haluaa avata Suomi24:n, niin joutuu odottamaan ja sitten ilmestyvät käyttäytymissäännöt. Punaisella lukee ainakin jotain, että Suomi24 ei vastaa päpläplää jne.
- olenpa itsekin
1943 kirjoitti:
haluaa avata Suomi24:n, niin joutuu odottamaan ja sitten ilmestyvät käyttäytymissäännöt. Punaisella lukee ainakin jotain, että Suomi24 ei vastaa päpläplää jne.
sitä ihmetellyt, vieläpä aikonut kysäistäkin.
Olen mielessäni miettinyt, että sivu on jonkinlainen "väliaikamusiikki", kun oikea sivu ei vielä ehdi näkyviin.
Muuten, Firefox selaimena täällä "kulkeminen" on Exploreria nopeampaa, oman huomioni mukaan.
Kiitos, kun vastasit minulle!
- 1943
tällöin tulee, esimerkiksi juuri äsken. Luultavasti automaattisesti. Pahimmat ryöpytykset olen saanut muilta keskustelijoilta. Silloin tällöin peitettyä ivaa nytkin. Hanhimuori on rasvoittunut myös pinnalta, joten ei haittaa. Ylläpito poistaa pahimmat loukkaukset.
- "Reetta"
...sinul on ainaskin sana hallus,hyvä niin:-))
Nauroin tuota "hanhimuori", mikä se on, jos saan kysyvä?? Ku mie oon vähän "tömppähönöuuno"...mones-
kin asias. - 1943
"Reetta" kirjoitti:
...sinul on ainaskin sana hallus,hyvä niin:-))
Nauroin tuota "hanhimuori", mikä se on, jos saan kysyvä?? Ku mie oon vähän "tömppähönöuuno"...mones-
kin asias.kuullut sanontaa siitä, että valuu kuin vesi hanhen selästä, kun ei osu. Tarkoitan, että minua voi kiusata, elämäni on niin hyvällä mallilla, ettei liiemmälti osu pilkka.
- "Reetta"
1943 kirjoitti:
kuullut sanontaa siitä, että valuu kuin vesi hanhen selästä, kun ei osu. Tarkoitan, että minua voi kiusata, elämäni on niin hyvällä mallilla, ettei liiemmälti osu pilkka.
...vaan "hanhimuori":) Oonha mie kuult, ai sitä tarkotit sil. Olipas hyvin sanottu:)
Ethä loukkaannu, kun kirjotin hanhimuori?
- ymmällä***
Mihin ne tulevat, spostiinko?
- tullut -
huomautuksia, ihmettelen, vastaukseni ovat kärkeviä, mutta tosia.
Totuus tekee kipeää, mutta siitä aina toipuu, siihen voi rkentaa.
Valheesta ei toivu koskaan, eikä valheella saavuta mitään pysyvää.
En tiedä mistä huomautukset tulee. Kyllä täällä on niin monenlaista sukan kuluttajaa, ei kun koneen näpyttelijää,
että antaa muistuttelijoiden jäädä omaan arvoonsa!
En tosin ymmärtänyt mistä olet saanut muistutuksen, enkä viitsi ruveta ketjujakaan selaamaan, kun niin helkutin hidas on taas tämä kakkosnelonen!
Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634