HEi!
Tietääkö kukaan, miten menee kun on jäänyt äitiyslomalle, ja se eka 105 päivää tulee vielä palkkaa, niin maksetaanko se normaalina palkanmaksupäivänä, vai onko siinä joku konkelo? Tänään olis ollu palkkapäivä (jäin äippälomalle 2.1. alkaen) ja tiliä ei tullut. En vielä saanut palkoista ketään kiinni ja Kelakin aukeaa vasta klo 9.
Oisko joku aamuvirkku, joka tietäisi... :) Kiitos!
palkanmaksupäivä
7
671
Vastaukset
- sammakkoprinsessa06
mulla on tullu ihan tavallisena palkkapäivänä. Mut käy kattoo www.kela.fi/asiointi , että milloin on sulle mitäkin tulossa.
- Kmc
Oletan, että saat äitiysp.rahasi kerran kk:ssa ja ensimmäinen äitiysp.rahasi tulee päivää ennen laskettua aikaa. Kelalta tulleessa päätöksessä pitäisi olla maksupäivät.
- asia selkeni
Niin, siis minulla on vakituinen työpaikka ja työnantaja maksaa palkan siltä 105 päivältä.
Eli siitä oli kyse (palkasta), ei siis varsinaisesti Kelan äitiyspäivärahasta, vaikka Kela tietty työnantajalle maksaakin takaisin.
Mutta juu, ihan normi palkkapäivänä tulee rahat, tässä oli vaan yks toinen moka, jonka vuoksi olin joutunut sijaisten pinoon ja palkanmaksuun, eli vika päivä vasta. Mutta muuten kyllä olisi tili tullut tänään. - kuuden äiti
asia selkeni kirjoitti:
Niin, siis minulla on vakituinen työpaikka ja työnantaja maksaa palkan siltä 105 päivältä.
Eli siitä oli kyse (palkasta), ei siis varsinaisesti Kelan äitiyspäivärahasta, vaikka Kela tietty työnantajalle maksaakin takaisin.
Mutta juu, ihan normi palkkapäivänä tulee rahat, tässä oli vaan yks toinen moka, jonka vuoksi olin joutunut sijaisten pinoon ja palkanmaksuun, eli vika päivä vasta. Mutta muuten kyllä olisi tili tullut tänään.Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, millä alalla maksetaan palkkaa 105 päivää. Itse olen kvtes:in piirissä ja palkkaa maksetaan 72 päivää.
- ei ap..
kuuden äiti kirjoitti:
Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, millä alalla maksetaan palkkaa 105 päivää. Itse olen kvtes:in piirissä ja palkkaa maksetaan 72 päivää.
Lainaus Kelan sivuilta: Äitiysrahaa maksetaan 105 arkipäivältä. Äitiysraha voidaan maksaa työnantajalle, jos hän maksaa työntekijälle palkkaa vanhempainvapaan ajalta.
- kuuden äiti
ei ap.. kirjoitti:
Lainaus Kelan sivuilta: Äitiysrahaa maksetaan 105 arkipäivältä. Äitiysraha voidaan maksaa työnantajalle, jos hän maksaa työntekijälle palkkaa vanhempainvapaan ajalta.
Niin, kyllä minä tiedän, että äitiysrahaa maksetaan 105 päivää. Ap kirjoittaa: "eka 105 päivää tulee vielä palkkaa", niin kiinnostaisi tietää millä alalla maksetaan palkkaa noin pitkältä ajalta.
Minä sain kvtes:in mukaan 72 päivää palkkaa ja sen ajan työntantaja sai mun päivärahat. Sen jälkeen alkoi päivärahat tulla mun tilille. - AP...
kuuden äiti kirjoitti:
Niin, kyllä minä tiedän, että äitiysrahaa maksetaan 105 päivää. Ap kirjoittaa: "eka 105 päivää tulee vielä palkkaa", niin kiinnostaisi tietää millä alalla maksetaan palkkaa noin pitkältä ajalta.
Minä sain kvtes:in mukaan 72 päivää palkkaa ja sen ajan työntantaja sai mun päivärahat. Sen jälkeen alkoi päivärahat tulla mun tilille.Hei! Piti vielä palata katsomaan...
Joo, olin väärässä tuon 105 päivän suhteen. Katsoin päätöksestäni ja laskin ihan kalenterin kanssa, niin sama 72 päivää mullekin maksetaan. :) Ja terveydenhuoltoalalla ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579