Tanssiorkesteri Reissarit

OPQ

Jos olet ollut Reissareiden keikalla, niin olisi mukava kuulla mitä pidit..?! Noin yleisesti, että millaista musiikkia soittivat ja millä fiiliksellä..

Ovat niiden bändien joukossa, joita mietimme soittamaan juhliimme, joten olisi mukava kuulla kokemuksia..

6

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rasmus

yhtikäs mitään, eikä ole väliksikään.
      Suomessa on jo liikaa näitä Ö-luokan bändejä. Pah...

• Mä vaan

..uskallan väittää, että nämä "Ö-luokan" bändit ovat monella tapaa kiinnostavampia ja parempia, kun pinnalla keikkuva tusinatavara.. :)

• mainostajat

Niin on, ja sitten vielä joku bändin kitaristin pikkusisko jaksaa mainostaa niitä täällä..

• Mä vaan..
        mainostajat kirjoitti:

Niin on, ja sitten vielä joku bändin kitaristin pikkusisko jaksaa mainostaa niitä täällä..

Omana mielipiteenäni sanon, että mielummin käyn kattomassa näitä "Ö-luokan" orkestereita, jotka ovat hieman tuntemattomampia, ottavat yleisön huomioon ja todella haluavat soittaa ja se näkyy esiintymisessä..

Jos taas menee esim. Finkkujen keikalle huomaa, että ne soittaa ihan vaan nimensä voimalla.. Tai jos Koivuniemi tekee uuden biisin, niin se on ihan sama millanen se on, koska sehän on Paula Koivuniemi..

No joo, eiköhän tää tullu jo selväks..

Se vielä, että en oo pitemmänkään kaavan kautta sukua, seurustellu tai muutenkaan mitään hommaillu kenenkään "kitaristin" kanssa.. Sattuu vaan oleen hyvä iskelmä veressä.. Onneks ollaan kaikki erillaisia..!! :D

• Anonyymi

Soittavat asiallista ja tanssittavaa musiikkia.

• Anonyymi

Oli Kalliojärvellä ja soittivat todella hyvin, solistilla hyvä ääni ja mikä tärkeintä iloinen fiilis loppuun saakka, vaikka vain kourallinen ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2877
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2446
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2189
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1796
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      101
      1748
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1601
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1363
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      211
      1115
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1110
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe