Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HILJAISTA

Nimetön

ompas täällä hiljaista. eikö romaniassa ole kiinnostusta kirjoittamiseen asti? olemme menossa viikonloppureissulle bucarestiin huhtikuussa. silloin varmaan on jo kevät pitkällä siellä. löydänkö täältä tietäjiä :) vinkkejä vinkkejä you know.

9

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XxXxX

      Sanoppa muuta! Minäkin kesällä viikon reissuun... ja koetan etsiä kaikkea mahdollista infoa netistä =) matkakuumeen tyydyttämiseksi...

      • pomppula

        Moikka,

        Mä olen ollut kaksi kertaa Romaniassa, Bukarestissa, 2 x 9 pvää. Voin antaa teille vinkkejä jos haluatte. Laittaakaa mulle s-postia tulemaan [email protected] niin voin kirjoitella nähtävyyksistä ja kokemuksista jne.

        Kiva paikka. Olen käynyt helmikuussa sekä syyskuussa, jolloin oli vielä ihan täysi kesä päällä, menen vielä uudestaankin aivan varmasti.


      • pomppula
        pomppula kirjoitti:

        Moikka,

        Mä olen ollut kaksi kertaa Romaniassa, Bukarestissa, 2 x 9 pvää. Voin antaa teille vinkkejä jos haluatte. Laittaakaa mulle s-postia tulemaan [email protected] niin voin kirjoitella nähtävyyksistä ja kokemuksista jne.

        Kiva paikka. Olen käynyt helmikuussa sekä syyskuussa, jolloin oli vielä ihan täysi kesä päällä, menen vielä uudestaankin aivan varmasti.

        löytyy vielä vanhempia viestejä aiheesta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000923&posting=22000000034121213


      • uklle

      • bulgaari
        uklle kirjoitti:

        suunnitelmissa romanian matka ollut jo pitempään aikaan - ehkä ensi syksynä pääsen lähtemään. viime syksynä olin puolassa varsovassa ensimmäistä kertaa ja se oli todella positiivinen yllätys - aivan ihania ihmisiä ja ihana kaupunki - odotan samaa romaniasta

        olen käynyt romaniassa pariinkin otteeseen.ihan hieno ja mukava paikka oli,saman tapainen kuin bulgariakin hyvin pitkälti.erikoista on että suomalaiset matkanjärjestäjät eivät tee matkoja sinne?? ei olisi ihan niin paha turistirysä ja bilepaikka kuin bulgaria....vielä.


      • veijjo
        bulgaari kirjoitti:

        olen käynyt romaniassa pariinkin otteeseen.ihan hieno ja mukava paikka oli,saman tapainen kuin bulgariakin hyvin pitkälti.erikoista on että suomalaiset matkanjärjestäjät eivät tee matkoja sinne?? ei olisi ihan niin paha turistirysä ja bilepaikka kuin bulgaria....vielä.

        löytyykö keltään matkakuvia Romaniasta - erityisesti Bukarestista?


      • pomppula

      • Romaniassa asuva
        pomppula kirjoitti:

        http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2af7i outi-syyskuu-2008-romania.html

        Miksi ette matkusta jonnakin muualle kuin Bukarestiin Romaniassa? Esimerkiksi Timisoara, missa itse asun, sijaitsee lansipuolella maata lahella Unkarin ja Serbian rajaa ja voin vilpittomasti sanoa, etta tama on paljon mukavampi ja turistiystavallisempi kaupunki kuin Bukarest. Timisoaraankin paasee lentamalla Budapestin tai Bukarestin kautta, tai Budapestista junalla 20 eurolla. Toisena vaihtoehtona voin suositella Euroopan kulttuuripaakaupunkina 2007 ollutta Sibiun kaupunkia, mika on vanha saksalainen kaupunki. Ja Bukarestista paasee minne tahansa junalla, hidastahan se on, mutta sen vaarti :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe