Miten voi olla mahdollista, että 1994 venton elektroninen mittari meni nollille?
Olisi tullut 300000 kilsaa mittariin, mutta nollista alkoi, trippimittarsissakin sentään 850
onko kukaan törmännyt vastaavaan asiaan?
venton mittari meni nollille
9
2351
Vastaukset
Ainakin Golffissa alkaa toinen kierros 300 tuhannen jälkeen.
Näin varmaan myös Ventossa- vodeloinen
Näin kävi minunkin ventolle 300 000 kilsan kohdalla eli mittari nollautuu siinä kohdassa uudelle kierrokselle.
Onkohan volsun inssit tuumailleet että auto on niillä kilometreillä jo eläkekamaa?????
- Veento
Joo myös työkaverin Seatissa kävi samoin, vitsaillen meinasi pistää myyntiin vähän ajan päästä lähes "käyttämättömänä" vain 15tkm mittarissa...
MUTTA taisi olla niin että ennen 300tkm mittarissa lukee myös teksti TOTAL ja kun 300tkm raja ylittyy ko. TOTAL teksti häviää näytöstä. - nollaantunut
Mlla Vento 97 v. AAZ koneella, ja mittarissa nyt 301200 km ajettu. Omituinen juttu, että muilla nollaantuu aiemmin.
- mitä tapahtuu
Minulla myös samanikäinen Vento AAZ koneella. Kevääseen mennessä tulee 300000 t mittariin. Jännä nähdä mitä tapahtuu.
- golg 98
mitä tapahtuu kirjoitti:
Minulla myös samanikäinen Vento AAZ koneella. Kevääseen mennessä tulee 300000 t mittariin. Jännä nähdä mitä tapahtuu.
ja nollautu 300 000 km
- mukaan
golg 98 kirjoitti:
ja nollautu 300 000 km
ennen vuotta -95 valmistettujen Ventojen mittaris-
toissa sattui pikku moka, jonka seurauksena mittari
nollautuu 300 tkm:n kohdalla. Uudemmissa malleissa
mittari kiertää miljoonaan. mukaan kirjoitti:
ennen vuotta -95 valmistettujen Ventojen mittaris-
toissa sattui pikku moka, jonka seurauksena mittari
nollautuu 300 tkm:n kohdalla. Uudemmissa malleissa
mittari kiertää miljoonaan....Ei nollautunut,mittarissa 593000 km.Vielä kulkee.
- rr5463
etkö tampio tiedä että niiden kuuluu mennä siinä kohti nollille.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882