Elikkä meidän mökin autotalli on rakennettu vuonna nakki ja kattila ja lattia on myös sen näköinen. Betoni on halkeillut sieltä täältä ja lattiassa on koloja. Raudoitusta ei varmasti ole pohjalla. Miten lattia kannattaisi korjata/oikaista suoraksi? Ihan vaan pikasementtiä ja harjaterästankoja? Autotalli ei myöskään ole lämmitetty...
Autotallin lattian korjaus
4
4437
Vastaukset
- pohja ei
ole kunnossa, niin tuskin siinä mikään kestää, mutta jos korkeus antaa myöten, niin valmista verkkoa, 8mm n.15cm silmällä, ja 10cm valu, jonka sisällä toi verkko sitten on.
- Pinnoite
Autotallin lattia kuluu ajanmyötä mikäli sitä ei ole pinnoitettu. Oikaise lattia ohuella betonikerroksella, ja sen kuivuttua kunnolla pinnoita akryylibetonilla. Akryylibetoni on arvokas pinnoite, mutta säilyy isältä pojanpojanpojanpojalle.
- lattiamies
Suosittelen akryyli-,tai epoksimassapinnoitetta!
samalla aineella voi myös paikkailla kolot ja halkeamat. Samoja pinnoitteita käytetään parkkihalleissa suurtalous keittiöissä parvekkeilla
ja teollisuus halleissa. Taatusti seuraavat 20v kestää!- varmasti
ketää, vaan ei korjaa lohkeilevaa raudottamatonta laattaa yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794