Elikkä meidän mökin autotalli on rakennettu vuonna nakki ja kattila ja lattia on myös sen näköinen. Betoni on halkeillut sieltä täältä ja lattiassa on koloja. Raudoitusta ei varmasti ole pohjalla. Miten lattia kannattaisi korjata/oikaista suoraksi? Ihan vaan pikasementtiä ja harjaterästankoja? Autotalli ei myöskään ole lämmitetty...
Autotallin lattian korjaus
4
4267
Vastaukset
- pohja ei
ole kunnossa, niin tuskin siinä mikään kestää, mutta jos korkeus antaa myöten, niin valmista verkkoa, 8mm n.15cm silmällä, ja 10cm valu, jonka sisällä toi verkko sitten on.
- Pinnoite
Autotallin lattia kuluu ajanmyötä mikäli sitä ei ole pinnoitettu. Oikaise lattia ohuella betonikerroksella, ja sen kuivuttua kunnolla pinnoita akryylibetonilla. Akryylibetoni on arvokas pinnoite, mutta säilyy isältä pojanpojanpojanpojalle.
- lattiamies
Suosittelen akryyli-,tai epoksimassapinnoitetta!
samalla aineella voi myös paikkailla kolot ja halkeamat. Samoja pinnoitteita käytetään parkkihalleissa suurtalous keittiöissä parvekkeilla
ja teollisuus halleissa. Taatusti seuraavat 20v kestää!- varmasti
ketää, vaan ei korjaa lohkeilevaa raudottamatonta laattaa yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214