Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HOTEL PLISKA?

321

Onko kelläkään kokemusta hotelli Pliskasta Kultahietikolla? Kaikki kommentit ovat tervettuleita!:)

6

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse olin kavereiden kanssa viime kesänä kyseisessä hotellissa ja pidin kyllä. Omaan mittakaavaan hotelli oli aivan mieleinen. Henkilökunta oli ystävällistä ja auttoivat jos kysyi apua. Hotellilta ei ollut edes kovin pitkä matka kävellä uimarannallekkaan. Kerran taidettiin olla ottamassa aurinkoa hotellin omalla altaalla, mutta itse koimme mielekkäämmäksi olla itse rannalla. Huoneet olivat pienet, mutta kukapa lomalla viettääkään oloaan pelkästään hotellihuoneessa.

      Mutta aamupalalle kannattaa mennä ajoissa, muuten saattaa jäädä ilman rukokaa. Kokemusta on...

      Mutta suosittelen kyllä. Itse pidin paikasta ja voisin mennä uudemmankin kerran.

      • heidinnnn

        hotellin ruoka oli melko pahaa. huoneissa haisi *****lle ja kun siivoojille asiasta mainittiin niin kohautteli vaan olkapäitään. henkilökunta valittaa aivan pienimmästäkin melusta. meitä oli siis viisi tyttöä matkassa. jos ei hotellista niin väliä niin sinne vaan, halpa kun on ja eihän sitä lomaa siellä hotellissa vietetä :)


    • -kippo_

      Viime kesänä vietin mieheni kanssa viikon hotelli Pliskassa. Ihan ok, perushotelli. Ainakin meille kelpas. Aamupala tosin oli aika surkea, eipä tarvinu sitä käydä syömässä ku ekana aamuna..Muuta negatiivista sanottavaa ei ole. Tavarat pysy tallessa, huone siivottiin säännöllisesti, henkilökunta palveli hyvin. Postikortit ei tosin koskaan oo tullu perille, mitkä annettii siihen hotellin respaan :)
      Mutta suosittelen jos haluat edullisen perushotellin, jossa et sen kummenmpin aikaa vietä, kuin vain nukkuen yöt. Jos kaipaat luksusta, nii valitse joku toinen. Hotellin altaasta voisi sanoa vielä, että ihan ok, mutta aina ihan täynnä. Piti varata paikka aikasin jos sinne mieli ottaa arskaa.

    • pekoti

      olin kaverini kans viime kesänä pliskassa ja menos tulevana kesänä uudestaan samaan hotelliin.
      viihdyttiin erittäin hyvin.
      huoneisiin saa ilmastoinnin lisämaksusta(eli saa ilmastointilaitteen kaukosäätimen). pankkiautomaatti löytyy.
      allasalue kohtuu hyvä kuten myös baari. allasalueella joka ilta ohjelmaa esityksiä ja joka ilta oli sama bändi. yökerhokin löytyy.
      mutta mikä tärkeintä lyhyt kävely matka bilekadulle ja lyhyt matka myös rannalle.
      ja nukuttuakin halutessaan saa ei mieletöntä meteliä yöllä.

    • Kasma

      Heipsan! Viime kesänä oltiin Pliskassa 6 kaverin kanssa. Hotelli menettelee, mutta kuten jo joku sanoin ei lomaa hotellissa vietetä:) Meidän huone hais vähän omituiselle ja siivoojat eivät olleet kovin ahkeria. Rahat kannattaa aina laittaa piiloon koska siivoojat luulee niitä tipiksi. Henkiläkunta oli ihan mukavaa ja auttavaista. Tosin pienimmästäkin äänestä valitettiin. Altaat olivat hyvät, sekä ulko että sisä. Telkkari ja jääkaappi plussaa ehdottomasti! Ilmastoinninkin sai kunhan vähän maksaa. Ruoka hotellilla ei ollut kummoista. Ainiin ja tytöt eivät saaneet tuoda unikavereita mukanaan, mutta pojat saivat:D

    • pekoti

      olin kaverini kanssa viime kesänä ja menemme tänä kesänä uudestaan itse asiassa lento lähtee sunnuntaina.
      mitä haluaisit tietää kyseisestä hotellista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe