zzn.com

outlookiin

Onko joku saanut sähköpostin toimimaan outlookissa jos on kyseessä sähköpostin mikä loppuu zzn.com päätteeseen. Olen joitain keskusteluja lukenut muilta foorumeilta samasta ongelmasta, mutta vastausta ei ole vielä löytynyt. Eli miten ne palvelimet pitää kirjoittaa että posti toimisi. Linkki ohjeeseen: http://24net.zzn.com/email/finnish/help/p_help.asp?Company=24net
Ja ohjeesta kohta "Options - POP Access".

Olen vaikka miten päin kokeillut vääntää ja kääntää palvelinasetuksia mutta ei vain toimi, aina herjaa jostain. Milloin kysyy salasanaa ja milloin herjaa että palvelimelle ei saada yhteyttä.

Onko näin että sitä nyt ei vain jostain syystä saa lisättyä Outlookiin? Osaako joku sanoa.

Ihmetyttää vain miksi nämä ohjeet sitten tilin lisäämiseen on olemassa jos se ei kuitenkaan toimi.

4

1387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdqwokd eok oqo

      pitäisiköhän lähtevän postin palvelin olla se sinun nettiyhtyeytesi tarjoajan...?


      :)

      • paikkaan

        Meni vahingossa tuonne alemmaksi tämä vastaus:

        ohjeen mukaan kyllä, mutta olen kokeillut sitä eikä toimi. Kaikki mahdolliset palvelimet olen kokeillut, mutta ei vain toimi.


    • pitäisi

      ohjeen mukaan kyllä, mutta olen kokeillut sitä eikä toimi. Kaikki mahdolliset palvelimet olen kokeillut, mutta ei vain toimi.

    • Oletko varma, että pop-palvelu on käytössä ilmaisversiossa (oletan, että käytät ilmaisversiota)?

      Tuolla http://24net.zzn.com/email/finnish/technicalsupport/tech_frameset.html?Company=24net (valitse kohdassa Account Maintenance alakohta Can I have offline (POP3) access? ja paina Seuraava-nappia) sanotaan:

      "CAN I HAVE OFFLINE POP3 ACCESS?
      POP access is currently not available for all e-mail services. Please check with the webmaster of your login site whether this service is available. "

      Tuolla http://www.trap17.com/index.php/pop3-email-supported_t56912.html taas joku oli tietävinään, että pop3-palvelu toimii vain maksavilla asiakkailla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe