Mitä eroa suorituskyvyssä iso banditilla ja gsx 1400:lla? Mites erot muuten ajamisessa?
1200 bandit vai gsx 1400
22
4921
Vastaukset
- ...
...
- Fireblade
Moi
Vakiona suhteellisen samanlainen suorituskyky. Isompi vääntää tiätty alempaa mutta kyllä Bandiittikin puskee. Käy koeajamassa, bandiitteja pitäis ainakin löytymän. Bandiitti katteella on jopa kohtuullisen hyvä matkapeli.- jarno
Moi!
OOn kuullu et banditiin saa huomattavasti lisää potkua pelkällä viriputken vaihdolla? JotAIN 10hp.Mites 1400 gsx laita? Onx se ruisku etu vai haitta, jos joutuu putken vaihdon jälkeen etsimään seoksia kohdalleen? - Tero
jarno kirjoitti:
Moi!
OOn kuullu et banditiin saa huomattavasti lisää potkua pelkällä viriputken vaihdolla? JotAIN 10hp.Mites 1400 gsx laita? Onx se ruisku etu vai haitta, jos joutuu putken vaihdon jälkeen etsimään seoksia kohdalleen?Gsx1400:een saa putkella vielä enemmän lisätehoa kuin banditiin, vaihdoin akran putken omaan pyörääni ja teho nousi melkein 20hv ja paino tippui 17kg...aika kiva muutos jo vakiona tosi kivaan koneeseen. GSX1400:n ruisku on säädettävä joten edes power commanderia ei tarvita
Banditiin joka minulla muutama vuosi sitten vaihdoin myös putken, siinä tehon nousu oli yli 10hv kun suutinsarja oli vaihdettu. - jarno
Tero kirjoitti:
Gsx1400:een saa putkella vielä enemmän lisätehoa kuin banditiin, vaihdoin akran putken omaan pyörääni ja teho nousi melkein 20hv ja paino tippui 17kg...aika kiva muutos jo vakiona tosi kivaan koneeseen. GSX1400:n ruisku on säädettävä joten edes power commanderia ei tarvita
Banditiin joka minulla muutama vuosi sitten vaihdoin myös putken, siinä tehon nousu oli yli 10hv kun suutinsarja oli vaihdettu.Onx se viriputkisto 4-1 vai kuinka?
- Tero
jarno kirjoitti:
Onx se viriputkisto 4-1 vai kuinka?
joo...alkuperäinenhän tulee molemmille puolelle viriputki vain yhdelle. Viriputken laiton yhteydessä joutuu muuten ottamaan keskiseisontatuen pois.
- jarno
Tero kirjoitti:
joo...alkuperäinenhän tulee molemmille puolelle viriputki vain yhdelle. Viriputken laiton yhteydessä joutuu muuten ottamaan keskiseisontatuen pois.
Miten mahtaa toimia esim. jos haluu pysyä 4-2 putkistossa....paino ei tietty putoo niin paljon, mut mites tehon nousu....oon Turussa nähnyt 1400 gsx varustettuna kahdella devil- vaimentimella, miten sen laita mahtaa olla? ainakin äänet siinä oli kohdallaan...
- Tero
jarno kirjoitti:
Miten mahtaa toimia esim. jos haluu pysyä 4-2 putkistossa....paino ei tietty putoo niin paljon, mut mites tehon nousu....oon Turussa nähnyt 1400 gsx varustettuna kahdella devil- vaimentimella, miten sen laita mahtaa olla? ainakin äänet siinä oli kohdallaan...
Devil-vaimentimilla tulee lisää tehoja noin 5 hv eikä paino tietenkään juuri laske ehkä muutaman kilon...äänet tosin ovat hyvät.
- jarno
Tero kirjoitti:
Devil-vaimentimilla tulee lisää tehoja noin 5 hv eikä paino tietenkään juuri laske ehkä muutaman kilon...äänet tosin ovat hyvät.
Kiitos tiedoista!
Mites paljon muuten kyseinen pyörä syö bensaa norm.ajossa? Onx jotain kyseisen mallin kerhoja/clubeja tai muuta vastaavaa yht,toimintaa?
Eix näit 1400 ole aika vähän suomessa? - Tero
jarno kirjoitti:
Kiitos tiedoista!
Mites paljon muuten kyseinen pyörä syö bensaa norm.ajossa? Onx jotain kyseisen mallin kerhoja/clubeja tai muuta vastaavaa yht,toimintaa?
Eix näit 1400 ole aika vähän suomessa?Minulla keskikulutus on jotain kuuden ja seitsemän litran välissä, en ole kovin tarkkaan laskenut...aikas paljon se on kahvan asennosta kiinni.
Näin kerran netissä jollain suomalaisella saitilla jonkun tankkaukset juuri GSX1400:sta, siellä oli muistaakseni tosi tarkasti merkitty tankkauksia. En muista osoitetta mutta googlesta vois löytyä.
GSX1400:ia ei ole vielä kovin paljoa suomessa, mutta eihän se ole ollut myynnissäkään kuin -02 vuodesta lähtien. - jarno
Tero kirjoitti:
Minulla keskikulutus on jotain kuuden ja seitsemän litran välissä, en ole kovin tarkkaan laskenut...aikas paljon se on kahvan asennosta kiinni.
Näin kerran netissä jollain suomalaisella saitilla jonkun tankkaukset juuri GSX1400:sta, siellä oli muistaakseni tosi tarkasti merkitty tankkauksia. En muista osoitetta mutta googlesta vois löytyä.
GSX1400:ia ei ole vielä kovin paljoa suomessa, mutta eihän se ole ollut myynnissäkään kuin -02 vuodesta lähtien.Missä päin Suomea asustelet? Käytkö esim. keväisin Liedon moottoripyöräkirkossa? Mites muuten harrastatko jotain tapaamisjuttuja aiheeseen liittyen? Turussa ei ainakaan kovin monta gsx 1400 ole...
- Jarno
jarno kirjoitti:
Missä päin Suomea asustelet? Käytkö esim. keväisin Liedon moottoripyöräkirkossa? Mites muuten harrastatko jotain tapaamisjuttuja aiheeseen liittyen? Turussa ei ainakaan kovin monta gsx 1400 ole...
Vooitko antaa sähköpostiosoittesi?
Voinko jatkossakin häiritä aiheeseen liittyen. esim.talvella ku toi pyörän osto lähenee ja jos tarvin hyviä neuvoja, ku pyörä kuume nousee.....
t. Jarno ([email protected]) - Tero
Jarno kirjoitti:
Vooitko antaa sähköpostiosoittesi?
Voinko jatkossakin häiritä aiheeseen liittyen. esim.talvella ku toi pyörän osto lähenee ja jos tarvin hyviä neuvoja, ku pyörä kuume nousee.....
t. Jarno ([email protected])Joo, voit laittaa mailia, osoite on: [email protected].
- JJJ
Tero kirjoitti:
Gsx1400:een saa putkella vielä enemmän lisätehoa kuin banditiin, vaihdoin akran putken omaan pyörääni ja teho nousi melkein 20hv ja paino tippui 17kg...aika kiva muutos jo vakiona tosi kivaan koneeseen. GSX1400:n ruisku on säädettävä joten edes power commanderia ei tarvita
Banditiin joka minulla muutama vuosi sitten vaihdoin myös putken, siinä tehon nousu oli yli 10hv kun suutinsarja oli vaihdettu.Eli mitä toi nyt tarkoittaa? Kyllähän noi power commanderia kauppaa tähänkin malliin?!
- Tero
JJJ kirjoitti:
Eli mitä toi nyt tarkoittaa? Kyllähän noi power commanderia kauppaa tähänkin malliin?!
ei välttämättä tarvitse koska ruiskuyksikköä voi säätää uusiin asetuksiin kun vaihtaa esim. putken...en tiedä mitä lisähyötyä Power Commanderista on, ehkä vielä paremmat säätömahdollisuudet??
Ostaessani putken olisivat voineet tietty myydä myös Power Commanderin mutta sanoivat ettei kyseiseen malliin tarvitse, sama liike teki myös säädöt ja hyvin on pelittänyt!
- Tero
Molemmilla ajanut paljon ja nyt en edes harkitsisi banditia...gsx:n kone on aivan mahtava vääntämään ja pelkän putken vaihdolla melkein 20hv lisää ja paino tippuu 17kg. Ruisku toimii hyvin ja on säädettävä eli ei tarvitse ostaa power commanderia...kaasaripeliin joutuis ostaa suutinsarjan.
Motolehti: GSX1400:n verrattuna bandit tuntuu 80-luvun venäjän vientimallilta!!!- jarno
Moi!
voix noit koneita (ominaisuuksia)jotenkin sanoin verrata? En oo ite viel koeajanut kyseisiä pyöriä. Onx se 1400 kierrosherkkä vai onx se sellanen diesel.... mites se 1400 vetää yläkierroksilla....eli vissiin jotain 5000- 8000 rpm, liikkuu se siell viel vikkelästi? - Tero
jarno kirjoitti:
Moi!
voix noit koneita (ominaisuuksia)jotenkin sanoin verrata? En oo ite viel koeajanut kyseisiä pyöriä. Onx se 1400 kierrosherkkä vai onx se sellanen diesel.... mites se 1400 vetää yläkierroksilla....eli vissiin jotain 5000- 8000 rpm, liikkuu se siell viel vikkelästi?Banditin kone on enemmän kierroskoneen tuntuinen...gsx:n kone vääntää hyvin jo kahdesta tuhannesta eli varmaan enemmän diesel tai sanoisinko autoihin verrattaessa iso jenkki. Putki toi yläkierroksille lisää tehoa mutta vääntöäkin tuli entisestään lisää. Normaalissa jokapäiväisessä ajossa juuri tuo mahtava vääntö on tosi mukavaa.
Maksimi väännöt:
Bandit1200 92Nm/6500rpm
GSX1400 126Nm/5000rpm
Nyt molemmat pyörät omistaneena en missään nimessä ostaisi banditia, myöskin ajo-ominaisuudet ja jarrut ovat moottorin lisäksi gsx:ssä valovuoden edellä banditia. - B12S
Kylläpä gsx1400:sta hekutetaan?
Kannattaa käydä testaamassa kyseisiä pyöriä. Omasta puolestani gsx:n huonot puolet ovat stereo perä, katteeton ja hintava, jos vertaa B12S:ään. Jarrut ovat käsittääkseni aivan samat kuin isossa bandiitissa vaikka Tero niitä kovasti hehkuttaa paremmiksi? Lisäksi B12S on mielestäni huikan sporttisempi ja räyhäkkäämpi kuin gsx.
Tietty, jos haet katteetonta muskeli pyörää niin valinta on helppo ;o)
Hieno pyörähän tuo iso gsx:sä on, mutta ainakaan omalla kohdallani valintani oli B12S ja sitä päätöstä EN OLE KATUNUT!
- pakemppa
Jos olet päätymässä gsx1400:een niin minulla olisi sellainen myynnissä.
Pyörä on aivan kuin uusi (ostettu keväällä -03), hyvin pidetty ei naarmun naarmua missään. Ajokilometrejä on kertynyt noin 5500km, pyörä on sinivalkoinen. Vakiovarusteiden lisäksi givin kolmen laukun teline ja suzukin oma pieni pleksi.
Jos on kiinnostusta niin laita mailia.
[email protected] - Jermu
Mielestäni gsx1400 on parempi, koeajoin molemmat kesällä sekä pari muuta vastaavaa pyörää ja päädyin gsx1400:een.
Minulla oli vaihtoehtona lähinnä yamaha xjr1300, honda cb1300, suitsan gsx1400 ja bandit1200. Näistä pyöristä viimeisenä olisin ostanut banditin. Valinnan tein gsx1400:n ja honda b1300:n välillä, ratkaisun teki suitsan mukavampi kone, vääntöä riittää tosi hyvin. - gsxman
kahdesta minun mielestäni ehdottomasti gsx1400.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952